هواپیمای بادی شناور بر روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 119 سانتی متر
  • عرض: 119 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
670,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک هواپیما بادی روی آب که می توان از آن برای وسیله ای به عنوان شناور ماندن روی آب استفاده کرد . این تیوپ بادی یک وسیله سرگرم کننده می باشد .

یک هواپیما شناور بادی روی آب که می توان از آن برای وسیله ای به عنوان شناور ماندن روی آب استفاده کرد . این تیوپ بادی یک وسیله سرگرم کننده مناسب برای کودکان 3 سال به بالاست که آنها را به ورزش شنا علاقمند خواهد کرد و یک وسیله مشوق برای کودکان خواهد بود و می توان با این وسیله آموزش شنا را به آنها خیلی سریعتر آموزش داد . این هواپیما طوری طراحی شده که راحت بر روی آب شناور بماند و برای حفظ تعادل به مشکل برنخورد . این وسیله با داشتن جنس مقاوم و راحت باعث خواهد شد کودکان درهنگام استفاده احساس خوشایندی داشته باشند و از این محصول کمال رضایت را داشته باشند . این هواپیما به طول 190 سانتی متر و عرض 119 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر قادر خواهد بود کودکان تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل نمایند . وزن محصول نیز قابل تامل بوده و کودکان در جابجایی و حمل آن به مشکلی برنخواهند خورد .  این محصول دارای برچسب تعمییرات اینتکس بوده که درهنگام آسیب دیدگی می توانید از آن برای تعمییر استفاده کنید .

نوع
تفریحی
طول
119 سانتی متر
عرض
119 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس بدنه
PVC دولایه
وزن
1 کیلوگرم
تحمل وزن
90 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دستگیره ی تعادل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...