وسیله بازی برای کودکان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مجموعه بازی
  • طول: 267 سانتی متر
  • عرض: 51 سانتی متر
  • ارتفاع: 91 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک وسیله بازی برای کودکان و حتی بزرگترها که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است . این وسیله بازی دارای سه حلقه می باشد

یک وسیله بازی برای کودکان و حتی بزرگترها که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است . این وسیله بازی دارای سه حلقه می باشد که دارای امتیازات 10،30و50 می باشند که باید سه دیسک بادی که همراه محصول وجود دارد را از آنها عبور داده و امتیاز جمع نمایید . از این وسیله بازی بخاطر بادی بودن آن میتوان در استخر و مکان های آبی نیز استفاده کرده و لحظات شاد و سرگرم کننده ای را داشته باشید . جنس این محصولات همگی از PVC  ساخته شده که دارای مقاومت خوبی می باشند که البته باید توجه داشته باشید که از برخورد آنها با اشیا تیز جلوگیری نمایید . ضمنا یک بسته به عنوان برچسب تعمیرات همراه محصول وجود دارد که درصورت صدمه دیدن می توانید از آن بهره ببرید  و محل صدمه دیده را تعمییر نمایید .برای باد کردن حلقه ها می توانید از پمپ باد که درهنگام خرید محصول به شما عرضه می شود استفاده کنید و برای چگونگی استفاده از محصول و راه اندازی آن می توانید از دفترچه راهنمای آن استفاده نمایید و یا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

نوع
مجموعه بازی
طول
267 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
وزن
1.7 کیلوگرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
دارای سه عدد دیسک پرتاب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...