ویزگی های تشک بادی اینتکس

شرکت بزرگ اینتکس با تجاربی که در سال های گذشته و از تولیداتی که داشته است توانسته تشک های بادی در انواع مختلف در طرح ها ، رنگ ها و ابعاد مختلف تولید کرده و به بازار عرضه کند ، این محصولات از ویژگی های بسیاری دارد و هر کدام از این تشک های بادی برای شرایط مختلف مناسب می باشند. این تشک های بادی از کیفیت بالا و قابل قبولی برخوردار می باشند.تشک های طبی در انواع مختلف یک نفره و دو نفره ، تشک بادی معمولی بادی یک نفره و دو نفره ، تشک های مخصوص مسافرت ، تشک های کمپینگ و... از انواع مختلف تشک های بادی می باشند. 

این محصولات از سری تولیدات شرکت اینتکس ، بست وی و اینتایم می باشند هر کدام از این شرکت ها تولیدات منحصربه فرد خود را دارد و هر محصول ویژگی های خاصی دارد ، شرکت اینتکس از بزرگترین و با تجربه ترین تولید کنندگان محصولات بادی و تشکهای بادی سفری و طبی و ساده می باشد که محصولات این شرکت به تمام نقاط جهان صادر می شود. شرکت اینتکس در کشور چین و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند و در اکثر کشور های دارای نمایندگی می باشد.

تشک بادی جایگزین بسیار مناسبی برای تشک های فنری می باشد ، افرادی هستند که برای استفاده از تشک های فنری مشکل دارند و تشک بادی بهترین انتخاب برای این افراد می باشد. از روی دیگر قیمت مناسب این تشک های بادی نسبت به تشک های فنری از دیگر مزایای این تشک ها می باشد. تشک های بادی بسیار لطیف بوده و عرق نمیکنند ، از این محصولات می شود در منزل ، ویلا و حتی محل کار در شرایط مختلف استفاد نمود. تشک بادی کودکان و نوجوانان ، تشک های بادی چندکاره ، تشک بادی بزرگسالان ، تشک بادی کمپینگ ، تسک بادی طبی و... از انواع مختلف این تشک ها می باشد. 

این تشک های بادی به دلایل مختلفی با هم تفاوت دارند که محصولات را از هم متمایز می کند ، تعداد نفرات قابل استفاده ، ابعاد مختلف ، مواد ساخته شده و ... از این تفاوت ها می باشند. 

وزن پایین تشک های بادی از مزایای دیگر این محصولات نسبت به تشک های فنری می باشد، جابجایی آسان جمع آوری بسیار ساده ، قابلیت باد کردن و خالی کردن باد به راحتی ، قابلیت باد کردن یک ویژگی منحصربه فرد در این محصولات می باشد ، بعضی از این تشک ها به همراه خود پمپ باد سرخود دارند و به راحتی می شود این محصولات را باد کرد و در صورت لزوم باد آن را تخلیه نمود. و علاوه براین  برخی از این محصولات به همراه خود پمپ باد از نوع های مختلف دارند که از این پمپ ها نیز می شود به راحتی استفاده نمود با اینکه کارای این پمپ ها به راحتی پمپ ههای سرخود نمی باشد ولی این پمپ ها نیز نیاز خریداران را رفع می کند. 

روش راه اندازی در این محصولات نیز از مهم ترین عوامل می باشد ، و هر خریداری باید با این روش ها آشایی کامل داشته باشد ، قبل از راه اندازی این محصولات باید محل قرار گیری این محصولات را کاملا تمیز کنید ، اشیا ریز را از زیر تشک بادی پاکسازی کنید تا باعث آسیب دیدن تشک نشوند ، سپس محصول را از جعبه اش خارج کرده و روی زمین پهن کنید ، با پمپ باد تشک را باد کنید ، باید توجه کنید که باد به اندازه کافی باشد و نه باید کمتر و نباید بیشتر از حد استاندارد باشد بعد از این کار ها تشک اماده استفاده می باشد. فشار اوردن اضافی به محصولات باعث کاهش عمر این محصولات می باشد با توجه به همین موضوع باید از جامپ کردن بر روی این محصولات خودداری کنید ، این تشک ها به دلیل مواد ساخته شده نباید در نزدیکی مواد گرمایشی مثل بخاری وشومینه باشند. در جابجایی این محصولات باید نهایت دقت را داشته باشید و از برخورد وسیله با مکان های تیز جلوگیری کنید زیرا کوچک ترین برخورد با اشیا تیز باعث ورود آسیب به محصول می شود. اگر این کات به درستی انجام گیرد به راحتی می شود از این محصول در زمان طولانی و بدون هیچ مشکلی از این تشک ها با لذت استفاده نمود. 

تشک های بادی از نرمی بسیاری بخوردار است و راحتی استفاده از این تشک ها را نمی شود با محصولات دیگر مقایسه نمود. فضای بسیار کمی که این محصولات می گیرند از بزرگترین مزیت های این محصولات است که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. این تشک های قبل از باز شدن در جعبه مخصوص خود جای بسیاری کمی را میگیرند و وزن چندانی ندارند. استفاده از ایین محصول مخصوص در سفر هایی مثل طبیعت گردی بسیار ملموس میباشد و سختی استراحت در زمین را از بین می برد و در دیگر لازم نیست در طبیعت برروی زمین محکم و سنگ و خاک استراحت کنید.

این تشک ها از لحاظ طبی نیز پیشتاز می باشند و استفاده از این محصولات به بیماران بسیار پیشنهاد می شود مخصوصا بیماران استخوانی می توانند از این تشک ها استفاده کنند و دردهای ناشی از بیماری های عضلانی را به شکل چشم گیری کاهش دهند.

ویژگی تشک های بادی اینتکس سبک و قابل حمل برای استفاده در سفر، چادر، کوهپیمایی و طبیعتگردی تشکی نرم و راحت برای زیر کیسه خواب دارای سطحی مشبک و موجدار برای جلوگیری از لغزش در هنگام خواب کاملا طبی ساخته شده از PVC مستحکم و آزمایش شده دریچه با ویژگی دمیدن و تخلیه باد سریع تشک بادی سفت بهتر است یا تشک بادی نرم ؟ ما، یک سوم عمرمان را روی تشک می گذرانیم، چون یک سوم عمرمان را خواب هستیم. با این حساب خرید تشک یکی از خریدهائ مهم است که مستقیما با سلامت در ارتباط است. تشکی برای خواب مناسب است که نه زیاد سفت و نه زیاد نرم باشد و تمامی قوس بدن و نقاط حساس بدن را پر کند به طوری که ستون فقرات و مهره های گردن در یک راستا قرار بگیرد و هیچ فشاری به ستون فقرات و ماهیچه های اطراف آن موقع خواب وارد نشود.مدل هائی که دارای فنرهای منفصل (نسل جدید فنر به صورت پاکت اسپیرینگ) و دارای مموری فوم (فوم هائی که از مواد طبیعی بوده و به وزن و دمای بدن حساس می باشد) هستند بهترین تشک های توصیه شده برای خواب می باشند زیرا تمامی قوس و انحنای بدن را پر کرده و ستون فقرات را در یک راستا به حالت طبیعی قرار می دهد و هیچ فشاری به ماهیچه های اطراف ستون فقرات وارد نمی شود. اما در مورد تشک بادی چطور؟ باید گفت تشک بادی نیز باید به اندازه ای سفت باشد که ستون مهره ها در “وضعیت عملکرد” (یعنی همان مقدار انحنائی که در حالت ایستاده در کمر وجود دارد) قرار بگیرد. اگر تشک های بادی آنقدر سفت باشد که این انحنا به طور کامل از بین برود و یا آنقدر نرم باشد که کمر بیش از اندازه انحنا پیدا کند، فرد دچار کمر درد می شود.