موضوع مقاله : ویژگی های تشک بادی طبی

استفاده از تشک طبی برای سلامتی بسیار مفید است که بسیاری از افراد از این موضوع آگاه نیستند و ممکن است از تشک های غیر استاندارد و غیر طبی برای خوابیدن استفاده کنند . با توجه به علم ارتوپدی انتخاب یک بستر و تشک مناسب و طبی می‌تواند برای سلامتی انسان تاثیر گذار باشد . برای اینکه امکان بروز مشکلات بعدی در عدم استفاده از تشک های طبی را نداشته باشیم ، بهتر است هرگز از تشک‌های غیر طبی استفاده نکنیم و همواره آن ‌ها را از نظر طبی بررسی کنیم . لذا با خواب راحت حتی شما از نظر ذهنی بسیار بهتر عمل خواهید کرد و قدرت یادگیری شما نیز افزایش خواهد داشت . بنابراین توصیه فروشگاه اینترنتی اینتکس این است که حتما به سراغ تشک های بادی طبی بروید و از آن ها برای استراحت کردن استفاده کنید و حتی این پیشنهاد را به سایر اعضای خانواده نیز بدهید . تشک بادی جدیدترین تشک‌های طراحی شده برای استراحت کردن و خواب شبانه است که می توانید از آن استفاده کنید ، برای اینکه طراحی آن ها به صورت طبی بوده و شرکت های تولید کننده این محصولات با در نظر گرفتن استاندارد های لازم ، این محصولات را تولید کرده اند . 

تولید این نوع از تشک های بادی برای رده سنی مختلف صورت گرفته است و شما می توانید این محصولات را برای استفاده بزرگسالان و حتی کودکان خریداری کنید . در بازار مدل‌های مختلفی از تشک ‌ها وجود دارد که شامل تشک‌های پشمی که یک تشک سنتی و قدیمی است و همچنین می توان به تشک های فومی و ابری اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . با طراحی و تولید تشک‌های بادی ، تغییر بزرگی در تشک‌ ها به وجود آمده و نسل جدیدی از تشک‌ها رونمایی شده است که می تواند از هر نظر مناسب برای خوابیدن باشد و شما حتی می توانید برای استفاده دائمی این نوع از تشک ها را به کار بگیرید و در هر زمان که دوست داشتید ، آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . حتی این محصولات همانطور که اشاره شد ، مناسب برای خواب های شبانه شما بوده و می توانید ساعت ها روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . تشک‌های بادی با طراحی بی ‌نظیر و مدرن خود ، توانسته‌اند یکی از بهترین تشک‌های آرگونومیک و طبی باشند که در طی این سال‌ها به محبوبیت خود افزوده و به فروش بالایی دست یافته ‌اند . در این مطلب قصد داریم تا با تشک‌های بادی طبی آشنا شوید و به بررسی آن ‌ها بپردازیم تا با کسب اطلاعات کامل نسبت به این محصولات بادی جدید و پر طرفدار خرید های مطمعن تری را داشته باشید .

تشک های بادی محصولاتی هستند که برای استفاده نیاز به راه اندازی دارند چرا که به صورت بادی طراحی شده‌اند و باید در ابتدا آن را راه اندازی کنید تا فرم بگیرد و سپس بتوانید از آن استفاده کنید . یکی از راه های شناخت ویژگی ها و مشخصات این محصولات این است که روی جعبه و باکس تشک بادی را مطالعه کنید . تولید کنندگان اطلاعات و مشخصاتی را از محصول تولید شده خود بر روی باکس محصول درج کرده‌اند که می‌توانید با مطالعه آن از ابعاد تشک بادی مطلع شوید . ولی با خرید تشک بادی طبی خود از فروشگاه اینترنتی اینتکس می توانید در همان وبسایت فروشگاه مشخصات و ویژگی های محصولات را مشاهده و مطالعه کنید . همچنین می توانید به صورت تلفنی اینکار را انجام داده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و از فروشندگان حضوری بخواهید که توضیحات کاملی در رابطه با محصول به شما بدهد . شرکت‌هایی در سراسر جهان وجود دارند که اقدام به تولید تشک‌های بادی در کیفیت‌های مختلف می‌کنند.  به برند تولیدی محصولات نیز توجه داشته باشید زیرا با خرید تشک بادی طبی از برندهای معتبر با اطمینان بیشتری از تشک بادی خود استفاده خواهید کرد . 


از جمله این برند ها می توان به برند هایی مانند اینتکس و بست وی یا کلمن اشاره کنیم که در راس تمامی برند های پر فروش قرار دارند . احتمالا برای اولین بار هست که قصد خرید یک تشک بادی طبی را دارید ، به همین جهت در این بخش می‌خواهیم به ویژگی‌های تشک بادی طبی اشاره کنیم تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را بهتر انتخاب کنید . اغلب تشک بادی‌های طبی با ساختاری به نام رویه مواج تولید می‌شوند که باعث افزایش انعطاف ‌پذیری محصول می‌شود و خاصیت طبی را به آن می‌بخشد . به این نوع طراحی حتی طراحی رویه کامفورت نیز گفته می شود که شاید در تحقیقات خود با این نام نیز برخورد کرده باشید . این طراحی در واقع یک تکنولوژی بسیار عالی برای ساخت تشک بادی طبی می باشد . جنس بدنه تشک بادی طبی به خودی خود دارای انعطاف ‌پذیری و قدرت کششی بالایی است که می‌تواند محلی نرم و راحت برای استراحت کردن در اختیارتان قرار دهد، اما استفاده از رویه موج یا کامفورت می‌تواند فرم‌پذیری و حالت‌پذیری تشک را افزایش دهد . این جنس عمدتا پی وی سی بوده و می توان گفت که بیشتر تشک های بادی از همین جنس ساخته شده اند .

یکی از دلایلی که عمدتا می‌تواند باعث گرفتگی عضلات در بدن شود و درد ایجاد کند ، عدم انعطاف ‌پذیری و حالت ‌پذیری تشک است و در نتیجه عضلات تحت فشار قرار گرفته و این فشار می‌تواند منجر به ایجاد درد و گرفتگی عضلات شود و در هنگام خوابیدن شما را آشفته و اذیت کند . رویه موج با توجه به برجستگی‌ها و فرورفتگی‌هایی که دارد که می‌تواند فرم بهتر را به خود بگیرد و فشاری به بدن وارد می شود بر روی سطح تشک بخش شده و به یک نقطه از بدن فشار زیادی متحمل نشود . تشک های بادی به دو دسته یک نفره و دونفره تقسیم می‌شوند که از نظر ابعاد کاملاً استاندارد هستند . برای سنین بزرگسال طراحی شده‌اند و همچنین تشک های بادی طبی کودک نیز برای کودکان طراحی شده‌اند . این تشک ها دارای طراحی های زیبا و دوست داشتنی هستند و در عین حال دارای ویژگی‌ های طبی هستند .

تشک های بادی طبی بر اساس نوع طراحی و ویژگی‌هایی که دارند، به دسته های دیگری مانند تشک بادی طبی خانگی ، تشک بادی طبی کمپینگ و تشک بادی طبی زخم بستر تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . تشک بادی طبی کمپینگ یک نمونه از تشک های بادی است که برای استفاده در سفر و کمپینگ طراحی شده‌است. این تشک ها دارای ساختار طبی هستند و با وزن سبک‌تری تولید می‌شوند. حمل و نقل آنها بسیار ساده تر است ، به همین علت شما می‌توانید این تشک ها را به راحتی با خود به سفر ببرید و حتی در داخل چادر مسافرتی نیز از آن استفاده کنید . بیشتر تشک های بادی کمپینگ فاقد پمپ باد سرخود هستند و شما می‌توانید از پمپ باد مدنظر خود استفاده کنید چرا که در صورت داشتن پمپ باد سرخود برقی ممکن است در سفر برقی برای راه اندازی تشک در دسترس نباشد برای همین بهتر است که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند . برای سفارش و خرید تشک بادی طبی و همچنین کسب اطلاع از قیمت تشک بادی طبی مد نظرتان می توانید با فروشگاه تماس بگیرید .