یخچال بادی دوطبقه همراه اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • تحمل وزن: 50 کیلوگرم
  • طول (قطر): 57 سانتی متر
  • عرض (قطر): 57 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شرکت اینتکس که ید طولانی در عرصه ساخت وتولید انواع محصولات بادی دارد این بار هم با استفاده از تجربیات چند دهه خود اقدام به تولید و عرضه کرده

شرکت اینتکس که ید طولانی در عرصه ساخت وتولید انواع محصولات بادی دارد این بار هم با استفاده از تجربیات چند دهه خود اقدام به تولید و عرضه یک محصول مناسب برای استفاده شخصی خانواده های ایرانی کرده است . یخچال بادی مخصوص استفاده در استخرها و آب های آزاد جزو این دسته از محصولات می باشد که در خدمت شما عزیزان می باشد و کار نگهداری و تازه نگه داشتن مواد غذایی مورد نیاز شما هنگام تفریحات آبی می باشد . این نوع محصول با اینکه دارای سایز کوچکتری نسب به همنوعان خود دارد ولی با داشتن عمق زیاد یک مکان ایده آل برای نگهداری خوراکی های شما بوده و تا 50 کیلوگرم بار می توانید در داخل آن جای دهید و به آن بسپارید و تروتازه مواد خود را از آن بخواهید . جنس یخچال از PVC دولایه مات ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالا مانع نفوذ هوای بیرون به داخل شده که همین امر سبب خواهد شد که مواد داخل یخچال از فاسد شدن در امان بمانند . این محصول پرکاربرد و ماندگار را می توانید در سایت اینتکس تهران جستوجو کنید و برای سفارش آن اقدام نمایید .

نوع
گرد
تحمل وزن
50 کیلوگرم
طول (قطر)
57 سانتی متر
عرض (قطر)
57 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رویه
PVC مات
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
1 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
دارای گیره های مخصوص حمل
دارای درب بادی
گودی مناسب
طراحی زیبا
دارای دستگیره مخصوص حفظ تعادل
دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراه
برچسب تعمرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...