عنوان مقاله : استخر آماده برای پشت بام

وب سایت : اینتکس تهران

استخر آماده برای پشت بام یکی از تقاضاهای افرادی می باشد که دسترسی آن ها به باغ ، ویلا و یا حیات های بزرگ خانگی محدود می باشد . از سری افراد دیگری که قصد راه اندازی استخر پیش ساخته بر روی پشت بام خانه خود را دارند ، اغلب کسانی می باشند که نیاز به آب درمانی دارند و با دردهای کمر و گردن دست و پنجه نرم می کنند و به همین خاطر نیاز دارند تا حتی بدون دسترسی به فضای بزرگ حیات ، در پشت بام خانه خود محیطی جهت آب تنی و آب درمانی را در اختیار داشته باشند . راه اندازی استخرهای سنتی بر روی پشت بام های خانگی ، دردسرهای خود را دارد و به راحتی این امر امکان پذیر نیست و علاوه بر آن نیاز به صرف هزینه های هنگفت دارد . بر همین اساس بسیاری از افراد به دنبال خرید و راه اندازی استخر پیش ساخته برای پشت بام خانه خود می روند که بهترین انتخاب نیز به شمار می رود .

استخرهای پیش ساخته دارای مدل های بسیاری می باشند که هر کدام از آن ها مزیت ها و معایب خود را دارا می باشند . تنوع ساختاری استخر های پیش ساخته گسترده می باشد و می توانید این محصولات را در ساختارهای گرد ، مستطیلی ، مربع و بیضی در اختیار داشته باشید و در واقع دست شما در هنگام خرید این محصولات به خوبی باز است . همچنین این تنوع گسترده در جهت ابعاد این محصولات نیز ادامه دار است و در ابعاد دلخواه می توانید آن ها را خریداری نمایید . در ادامه این مطلب پیش نیازی از اطلاعات مهمی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید مدنظر داشته باشید را به شما منتقل می کنیم تا خریدی لذت بخش و مناسب با نیازهای تان را پشت سر بگذارید .

بهترین برند استخر آماده برای پشت بام

اولین سوالی که ذهن بسیاری از افراد را قبل از خرید استخر آماده یا همان استخر پیش ساخته مشغول به خود می کند ، برند سازنده این محصولات است . استخرهای پیش ساخته توسط بسیاری از برندها به تولید انبوه رسیده اند که هر کدام از این برندها طرفداران خاص خود را دارند . از برترین برندهای خاجی تولید کننده استخر پیش ساخته می توان به استخر پیش ساخته اینتکس و استخر پیش ساخته بست وی اشاره داشت که کیفیت ساخت محصولات آن ها در دنیا زبان زد است و در واقع برترین گزینه های بررسی و خرید برای شما به شمار می روند .

اینتکس برندی آمریکایی و بست وی برندی برگرفته از کشور چین می باشد که محصولات آن ها به صورت تمام وارداتی در کشور عرضه می شود و دارای نمایندگی رسمی درون ایران می باشند که با نام نمایندگی اینتکس تهران فعالیت می کند . اما اگر به دنبال خریدی اقتصادی تر هستید می توانید از تنها برند داخلی تولید استخر پیش ساخته با نام برند ایرتکس استفاده کنید که محصولاتی بسیار با کیفیت و قابل رقابت با برندهای جهانی به تولید می رساند اما به دلیل عدم هزینه واردات و کاهش هزینه های ساخت و تولید ، قیمت های مقرون به صرفه تری به نسبت نمونه های وارداتی دارد .

ابعاد استخر آماده برای پشت بام

یکی از مواردی که قبل از مراجعه به نمایندگی فروش استخر پیش ساخته باید در نظر داشته باشید ، اندازه گیری دقیق فضایی است که برای راه اندازی استخر پیش ساخته در اختیار خواهید داشت . این ابعاد باید به صورت دقیق باشد و سپس با توجه به آن می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که یک متر از هر طرف استخر پیش ساخته باید خالی باشد تا قابلیت راه اندازی پمپ تصفیه آب درون استخر و همچنین ستون های نگهدارنده استخر وجود داشته باشد . نمونه های مختلفی از استخر پیش ساخته از نظر ابعادی وجود دارد طیف سلیقه های گسترده ای را به خوبی پوشش میدهد ، ابعادی استخر پیش ساخته از نظر طولی از سه تا ده متر و از نظر عرضی از دو تا هفت متر گسترش پیدا می کند که با توجه به سلیقه و همچنین فضایی که در اختیار دارید می توانید برترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید . همچنین استخرهای پیش ساخته گرد نیز ایده های جالبی برای راه اندازی در پشت بام خانه های شخصی می باشند که از قطر دو تا پنج متر در بازار موجود هستند .

قیمت استخر آماده برای پشت بام

همانطور که در بخش های گذشته اشاره داشتیم ، استخرهای پیش ساخته دارای تنوع بسیار گسترده ای چه از نظر ابعادی و چه از نظر ساختاری می باشند که تمامی این پارامترها می تواند قیمت نهایی محصول را به صورت گسترده ای جا به جا کند . همچنین اگر خواهان خرید استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی هستید باید به نرخ ارز نیز در کشور توجه داشته باشید زیرا نوسانات نرخ ارز به طور قطع می تواند بر روی قیمت نهایی محصولات وارداتی به کشور اثرگذار باشد . به دلیل موارد گفته شده و اختلاف قیمتی که میان مدل های مختلف استخر پیش ساخته وجود دارد ، نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات درون این مقاله که به صورت جامع تدوین شده است عنوان کرد ، اما پیشنهاد ما به شما این است که برای مشاهده جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته در تنوع گسترده ، به همراه اطلاعات تکمیلی و قیمت های به روز شده به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .

خرید استخر آماده برای پشت بام

یکی از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه داشته باشید ، فروشگاهی است که آن را انتخاب می کنید . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش انواع استخر پیش ساخته از برترین برندهای داخلی و خارجی ، با سابقه بلند بالای هفده ساله ای که دارد به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران انتخاب شده است که محصولاتی با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش عالی را ارائه می دهد . این فروشگاه علاوه بر وب سایت جامع ای که دارد ، دارای امکان خرید حضوری استخر پیش ساخته نیز با مراجعه به دفاتر این نمایندگی در تهران و مازندران می باشد . همچنین شما عزیزان می توانید برای برخورداری از مشاوره رایگان و تخصصی پیش از خرید همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی استفاده کنید .