عنوان مقاله : استخر ایزی ست با پمپ باد رایگان

همانطور که می دانید استخر ایزی ست یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به صورت خانوادگی قصد آب تنی را دارند اما به استخر نیاز دارند که به راحتی و ظرف مدت چند دقیقه راه اندازی شده و به سادگی نیز بتوانند آن را جمع کنند. استخرهای ایزی ست را در واقع می توان دسته میانی استخر بادی و استخر پیش ساخته دانست که مزیت ها و معایب خاص خود را دارد اما در بازار امروزی می توان طرفداران بسیاری را دید که به استفاده از این محصولات مشغول هستند و تابستانی هیجان انگیز را برای خود رقم می زنند.

به احتمال زیاد حال که در حال خواندن این مقاله هستید، با ساختار بدنه استخرهای ایزی ست آشنایی کامل دارید، اگر در این خصوص اطلاعات کافی ندارید باید بگوییم که این دسته بندی از استخرهای پرطرفدار، دارای سطح بالایی بادشونده می باشند که توسط یک پمپ باد دستی و یا برقی قابلیت راه اندازی دارد؛ این امر بدین معناست که خرید استخر ایزی ست باید به همراه پمپ بادی از هر نوع باشد. حال با توجه به عنوان این مقاله که در خصوص استخر ایزی ست با پمپ باد رایگان است باید بگوییم که استخرهای ایزی ست به صورت کاملا وارداتی در بازار عرضه می شوند و نمایندگی اینتکس تهران به دلیل اطمینان خاطر خریداران بسته بندی این محصولات را اصلا تا قبل از خرید باز نخواهد کرد.

پس اگر لوازم جانبی از جمله پمپ باد نیز درون بسته بندی این محصولات باشد باید به صورت رایگان هنگام خرید به خریدار تحویل شود. با توجه به سابقه عرضه این محصولات باید بگوییم که استخرهای ایزی ست دارای مدل های بسیاری می باشند که توسط شرکت اینتکس و یا بست وی در بازار عرضه می شود، این مدل ها بسته به تخفیف ها و آپشن هایی که به همراه خود دارند گاها به بازار عرضه می شوند و این آپشن می تواند برای یک مدل استخر ایزی ست، پمپ باد رایگان باشد. ما نیز در فروشگاه اینتکس تهران این پکیج ها را در تنوع زیادی عرضه کرده ایم که می تواند به همراه خود بسیاری از لوازم جانبی رایگان از جمله پمپ باد رایگان را داشته باشد که پیشنهاد می کنیم برای مشاهده و ثبت سفارش این مدل استخرهای ایزی ست به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید.

اما استخرهای ایزی ست به طور کلی برای چه فضایی مناسب هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ماهیت استفاده از این استخرها برای افرادی می باشد که فضایی کمی بیشتر از استخرهای بادی می خواهند در اختیار داشته باشند. فضایی که استخرهای ایزی ست در ابعاد بزرگ اغلب در اختیار شما قرار می دهد می تواند پاسخگوی نیاز سه تا شش نفر باشد و این محصولات اغلب در ساختاری گرد در بازار عرضه می شوند. البته در سال های گذشته مدل هایی از برند اینتکس و بست وی در بازار عرضه شده بود که دارای ساختار بدنه بیضی شکل بوده است و ابعاد بزرگی نیز داشت.

یکی از مزیت های استخرهای پیش ساخته را می توان سهولت در راه اندازی و همچنین جمع آوری آنها دانست؛ جایی که یک استخر ایزی ست در مدت زمان پنج الی ده دقیقه ای راه اندازی و آماده استفاده می شود. برای راه اندازی این محصولات نیز نیازی به حضور کاشناسان و یا به نوعی نصاب استخر پیش ساخته نیست، زیرا کافیست تا ساختار پکیج شده استخر را از هم باز کرده و پس از باد کردن قسمت بالایی بدنه استخر، آب را به داخل محفظه استخر روانه کنید تا استخر شکل کلی را به خود گرفته و آماده استفاده شود. این محصولات در ابعادی به قطر دو تا پنج متر به راحتی در فروشگاه اینتکس تهران پیدا می شوند و از قیمت های بسیار پایین تری به نسبت استخرهای پیش ساخته برخوردار هستند که ارزش خرید آن ها را دو چندان می کند.

اما جنس بدنه استخرهای ایزی ست از چیست و آیا برای استفاده در فضای باز به خوبی استانداردسازی شده اند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این محصولات در ابعاد کوچک تر در بدنه خود از پی وی سی برزنتی تک و گاها دو لایه استفاده می کنند که با روکشی از الیاف شمعی پوشیده شده است تا در شرجی و رطوبت و گرمای بالای هوا نیز بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و در واقع در برابر پوسیدگی مقاوم سازی شود. اما در ابعاد بزرگ تر این مدل استخر با پوشش گاها سه لایه پی وی سی برزنتی و یا روکشی از الیاف شمعی رو به رو هستید که در واقع فشار آب، گرما و نور خورشید هیچگونه خللی در کار آن ایجاد نخواهد کرد و عملکردی فوق العاده چه در محیط های سرپوشیده و چه در محیط های بیرونی خواهد داشت.

قیمت استخر ایزی ست با پمپ باد رایگان چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت این محصولات به دلیل وارداتی بودن دائما در حال نوسان است و به دلیل تنوع گسترده ای که در نمایندگی اینتکس تهران داریم، نمی توان در این مقاله به صورت دقیق قیمت تمامی مدل ها را آورد زیرا این امر از حوصله خارج خواننده خارج است و نیاز به به روز رسانی گسترده در بازه های زمانی مختلف دارد. به همین خاطر توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق مدل های مختلف استخر ایزی ست و همچنین مشاهده مدل های موجود و تصاویر و اطلاعات آن ها، همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و یا با مشاورین ما از طریق شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته با سابقه بلند بالایی که در این زمینه دارد یکی از برترین مرجع های خرید استخر ایزی ست به شمار می آید. شما نیز می توانید با توجه به تنوع گسترده محصولات این فروشگاه، خریدی لذت بخش و متناسب با نیازهای تان را با ارزان ترین قیمت برای خود رقم بزنید.