عنوان مقاله : راهنمای خرید استخر پرتابل

استخر پرتابل یا همان استخر پیش ساخته یکی از برترین گزینه ها برای جایگزینی استخر های بتنی می باشند که به خوبی نیز توانسته اند جای خود را با توجه به مزیت هایی که دارند در میان مردم باز کنند . استخر پرتابل با نام های دیگری همچون استخر آماده و استخر پیش ساخته نیز در بازار ایران شناخته می شود که شاید در سایت های مختلف نیز این نام ها را شنیده باشید . اگر سابقه استفاده از استخرهای پیش ساخته را داشته باشید قطعا با مزیت ها و معایب این محصولات آشنا هستید و باید این نوید را بدهیم که در ادامه این مقاله قصد داریم تا مزیت ها ، معایب و همچنین راهنمای خرید استخر پرتابل را برای شما بازگو کنیم تا انتخابی هوشمندانه و مطابق با نیازهایتان داشته باشید پس توصیه می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید.

استخرهای پرتابل همانطور از نامشان پیداست نمونه ای از استخرها می باشند که دیواره هایی انعطاف پذیر و ستون هایی جداشونده دارند که به راحتی در صورت نیاز می توانید آن ها را جمع آوری کرده و به همراه خود داشته باشید . البته گفتنی است که این محصولات در ابعاد بزرگ ، در حالت جمع شده نیز چندان کوچک نیستند و باید آنها را با وسایل نقلیه خود به ویلا و باغ انتقال دهید . البته باید بگوییم که این نوع قابلیت ، یعنی انتقال استخر از شهری به شهر دیگر و نصب و راه اندازی آن در مدت زمان کوتاه از نکات برتری استخرهای پرتابل به نسبت استخرهای بتنی قدیمی می باشد که اصلا قابلیت جا به جایی را نداشتند.

یکی دیگر از مزیت های استخرهای پرتابل را می توان سهولت در راه اندازی و همچنین مدت زمان کوتاه برای راه اندازی و جمع آوری آن ها دانست . نصب و جمع آوری این محصولات حتی در بزرگ ترین ابعاد نیز به راحتی صورت می گیرد و می توانید آموزش آن را در وبلاگ سایت نمایندگی اینتکس تهران و همچنین دی وی دی قرار داده شده درون بسته بندی مشاهده کنید . نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران نیز ، خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته را در سراسر ایران برای مشتریان خود ایجاد کرده و است می توانید استخر را پس از راه اندازی در محل مورد نظر خود به صورت راه اندازی شده تحویل بگیرید.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر پرتابل باید مد نظر داشته باشید ، وجود لوازم جانبی به همراه این محصولات می باشد که می تواند شما را از خریدهای مجزا کاملا بی نیاز کند . استخرهای پیش ساخته در ابعاد متوسط و بزرگ ، فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و به همین خاطر نیاز به مقدار زیادی آب برای پر کردن فضای داخلی استخر خواهید داشت. حجم بالای آب داخلی استخرهای پرتابل توسط پمپ تصفیه های مختلف که یا به همراه استخر درون بسته بندی قرار داده شده اند و یا به صورت مجزا باید تهیه شوند ، تصفیه می شوند . این پمپ های تصفیه در واقع برای پاکیزه نگه داشتن آب داخلی استخر کاملا حیاتی می باشند و بهتر است تا پمپ تصفیه ای را انتخاب کنید که مطابق با ظرفیت آب داخلی استخر باشد.

پمپ تصفیه آب تنها ملزومات همراه استخرهای پرتابل نیست و برای استفاده هر چه راحت تر بهتر است تا لوازم جانبی دیگری همچون نردبان ، زیرانداز و درپوش برزنتی نیز درون بسته بندی قرار داده شده باشد و یا به صورت جداگانه تهیه شود . نردبان های همراه استخر پرتابل به راحتی ورود و خروج درون استخر را برای تمامی افراد امکان پذیر می نماید و همچنین درپوش برزنتی نیز از ورود آلاینده هایی همچون برگ و خاک به درون آب استخر جلوگیری به عمل می آورد . همچنین زیرانداز نیز وسلیه ای حیاتی است که از سایش کف استخر بر روی زمین به خوبی جلوگیری به عمل می آورد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که استخرهای پیش ساخته در اختیار شما قرار می دهند ، قابلیت نصب به صورت روکار و توکار می باشد که بسیار حائز اهمیت است و این قابلیت برای استخرهای بتنی اصلا قابل انجام نیست. این نمونه از استخرهای پرتابل همانطور که از نامشان پیداست ، در مدت زمان یک الی سه ساعته در بزرگ ترین مدل ها نیز جمع آوری می شوند و به راحتی می توانید آن ها را در مکان دیگری راه اندازی کنید. همچنین جا به جایی این محصولات نیز به دلیل وزن نسبتا سبکی که دارند توسط ماشین های سواری نیز صورت می گیرد و برای انتقال آن ها به باغ و ویلای خود محدودیتی نخواهید داشت.

یکی از توصیه هایی که به شما داریم ، این امر است که اگر قصد استفاده از استخرهای پرتابل را در آب و هوای شرجی و رطوبت دارید ، حتما از ضد زنگ بودن ستون های نگهدارنده و نردبان استخر خریداری شده اطمینان حاصل کنید تا بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید و در هنگام استفاده با مشکل مواجه نشوید. یکی از مهمترین عواملی که باید قبل از خرید استخرهای پرتابل در نظر داشته باشید ، عمق کم آن ها می باشد که در عمیق ترین مدل ها نهایتا به صد و سی سانتی متر می رسد که البته نباید ظرفیت صد در صدی آن را پر از آب کنید و بهتر است تا حداکثر تا ظرفیت نود درصدی عمق استخر آن را آب کرده و به استفاده از آن بپردازید.

در مجموع می توان کیفیت ساخت بالا ، قیمت مقرون به صرفه تر از استخرهای بتنی ، سهولت در جمع آوری و راه اندازی و همچنین راحتی در جا به جایی را از مهمترین دلایل محبوبیت این نوع استخرهای تفریحی دانست که از این رو به خوبی توانسته اند خود را به محبوبیت بالایی برسانند . همچنین گفتنی است که استخرهای پرتابل علاوه بر استفاده های تفریحی در مواردی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . همین حالا می توانید جدیدترین مدل های استخر پرتابل را از برترین برندهای جهانی در دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مشاهده کرده و سفارش خود را از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران نهایی کنید و یا با برقراری تماس با پشتیبانی از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید.