استخر پیش ساخته یکی از محصولاتی می باشد که به طور جامعی خود را به عنوان با نمونه ای با کیفیت تر ، کم دردس تر و البته مقرون به صرفه تر از استخرهای بتنی معرفی کرده است و در این زمینه نیز به خوبی توانسته است جای خود را در محیط های خانگی، باغ و ویلا باز کند. یکی از مهمترین مزیت استخرهای پیش ساخته را می توان تنوع گسترده ای از مدل ها چه از نظر ابعاد و اندازه و چه از نظر سایر پارامتر ها دانست، که به خوبی نیز دست شما را در زمینه انتخاب مدل مدنظرتان باز می گذارد. اما سوال مهم اینجاست که بهترین مرکز برای خرید استخر پیش ساخته کجاست؟ خرید استخر پیش ساخته از نمایندگی اصلی اینتکس را چگونه باید انجام دهیم؟ اگر شما هم با این سوالات رو به رو هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمایی تان کنیم.

امروزه در میان تنوع گسترده مدل های استخر پیش ساخته می توان تنوع قابل ملاحظه ای را در زمینه فروشگاه های عرضه کننده این محصولات مشاهده کرد. در خصوص انتخاب بهترین مرکز خرید استخر پیش ساخته باید بگوییم که سابقه بلند بالا در کنار تنوع گسترده می تواند تضمین کننده این امر باشد. البته باید بگوییم که سابقه بلند بالای درخشان که رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به همراه دارد. ما در فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس و بست وی در ایران، با سابقه 17 ساله ای که تا به اینجای کار داشته ایم توانسته ایم تا روز به روز خدمات گسترده و بی نظیری را در اختیار خریداران خود قرار دهیم، تا علاوه بر قبل از خرید، پس از خرید نیز با خیالی راحت دست به انتخاب مدل مدنظرشان بزنند.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان واردکننده اصلی محصولات اینتکس چه در زمینه استخرهای پیش ساخته و چه دسته بندی های دیگر، تنوع بی نظیری را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین مزیت اصلی خرید از نمایندگی اصلی اینتکس را می توان ضمانت کیفیت محصولات ارائه شده دانست که در این صورت با کیفیت اورجینال و تضمین شده رو به رو هستید. تمامی استخرهای پیش ساخته درون بسته بندی های شرکتی خود برند اینتکس و به صورت پلمپ وارد فروشگاه شده و به دست شما می رسد تا با خیالی راحت دست به خرید این محصولات بزنید.

علاوه بر این امر باید بگوییم که برای تمامی دسته بندی های موجود در فروشگاه و همچنین استخرهای پیش ساخته، ضمانت تست سه روزه وجود دارد و محصولاتی که قادر باشیم را در همان حضور مشتری در صورت دلخواه خریدار، باز کرده و تست های سلامت را می گیریم. برخی از مدل های استخر پیش ساخته درون بسته بندی خود دارای لوازم جانبی می باشند تا نیاز شما به خریدهای مجزا را برطرف کنند اما برخی دیگر فاقد لوازم جانبی هستند؛ در این خصوص باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست، زیرا ما در فروشگاه اینتکس تهران، دسته بندی گسترده از لوازم جانبی را به صورت مجزا برای شما فراهم آورده ایم تا با پایین ترین قیمت و کیفیت اورجینال بتوانید لوازم جانبی سازگار با مدل استخر پیش ساخته انتخابی را در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از خدمات تخصصی ما در این فروشگاه، در خصوص نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته بزرگ در سراسر کشور می باشد. خدماتی که در ایران به ندرت صورت می گیرد و ما نیز با بهره مندی از کاشناسان با تجربه توانسته ایم این خدمت را به مشتریان خود ارائه دهیم، تا در کوتاه ترین زمان ممکن استخر پیش ساخته مدنظرشان را در محل مورد نظر به صورت راه اندازی شده تحویل بگیرند و از آب تنی در تابستان داغ لذت ببرند. گفتنی است که خدمات نصب و راه اندازی در شهرهایی غیر از تهران با هماهنگی کارشناسان ما صورت می گیرد و در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید این هماهنگی ها صورت بپذیرد.

اما سوال اینجاست که ما در فروشگاه اینتکس تهران فقط استخرهای پیش ساخته برند اینتکس را عرضه می کنید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عمده محصولات ما از برند اینتکس است، اما برخی از برندهای با کیفیت همانند بست وی نیز عرضه می شود که مورد تایید کارشناسان ما از نظر کیفیت و قیمت قرار بگیرد تا بهترین خدمات به خریداران ارائه شود. یکی دیگر از خدماتی که در فروشگاه ما ارائه می شود، مشاوره تخصصی توسط افرادی با تجربه است که نیازهای شما را به خوبی می گیرند و بر اساس نیازهای تان بهترین انتخاب ها را پیش رویتان قرار می دهند تا با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت را تجربه کنید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران توانسته است تا جدیدترین مدل ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در کشور موجود کند و بر این اساس در کوتاه ترین زمان ممکن به کاتالوگ برند اینتکس و بست وی دسترسی خواهید داشت. امکان خرید حضوری علاوه بر بازدید و خرید از وب سایت فروشگاه اینتکس تهران باعث می شود تا انتخابی شایسته و از روی نیازسنجی داشته باشید چراکه به دور از هیاهوی ترافیک تهران می توانید با خیالی راحت مدل ها را در سایت مشاهده و بررسی کرده و پس از انتخاب به فروشگاه مراجعه نمایید و یا سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید تا محصول در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال شود.

همین حالا می توانید با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی سایت، جدیدترین محصولات را مشاهده کرده و دست به انتخاب بهترین مدلی بزنید که پاسخگوی نیازهایتان است. همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و پاسخگویی به نیازهای تان کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.