استخر آماده را می توان امروزه از اصلی ترین گزینه ها برای راه اندازی یک استخر درون محیط های شخصی دانست که علاوه بر مدت زمان کوتاه تر راه اندازی دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری می باشند و به همین خاطر به خوبی توانسته اند توجه افراد را به سمت خود جلب کنند . این محصولات همانطور که از نام آن ها پیداست دارای ساختار های از پیش ساخته شده می باشند و برای داشتن یک استخر آماده فقط کافیست آن را سفارش داده و مراحل راه اندازی را به نمایندگی بسپارید . در خصوص نصب و راه اندازی استخر آماده فایبرگلاس باید بگوییم که مدت زمان بسیار کوتاه ترین را از راه اندازی استخرهای بتنی سنتی دارند و به همین خاطر است که محبوبیت آن ها وصف ناپذیر است زیرا به خوبی توانسته اند خود را با دغدغه های امروزی دارندگان استخرها یکسان کنند .

انواع استخر آماده فایبرگلاس

استخر های آماده فایبرگلاس دارای دو مدل می باشند که در این مقاله ابتدا نیاز است تا این دو مدل را بشناسید تا سپس به سراغ مراحا بعدی رفته و در نهایت بهترین انتخاب را برای خود برگزینید . استخر آماده که به آن ها استخر پیش ساخته فایبرگلاس نیز گفته می شود دارای دو مدل هستند ، نمونه اول استخر پیش ساخته فایبرگلاس متحرک و نمونه دوم استخر پیش ساخته فایبرگلاس ثابت . استخر فایبرگلاس متحرک به این معناست که تمامی اجزای استخر درون بسته بندی های مقاوم قرار می گیرند که بسته بندی به شکل کارتون های نسبتا قابل حمل با ماشین شخصی هستند و توسط سواری می توانید آن را به هر جا که خواستید منتقل کنید . این نمونه استخر استخرهای پیش ساخته عمدتا توسط دو برند بزرگ جهانی یعنی اینتکس و بست وی ساخته و به سراسر جهان عرضه می شوند  و مردم می توانند پس از خرید ، خودشان آن ها را محل مورد نظر توسط دی وی دی های آموزشی که درون بسته بندی قرار دارد نصب و راه اندازی کنند . البته گفتنی است که مراحا نصب این محصولات توسط نمایندگی های اینتکس صورت می گیرد . مرحله نصب استخر پیش ساخته به همراه لوازم جانبی در مدت زمان یک الی سه ساعته صورت می گیرد . این استخر های پیش ساخته قابلیت نصب به هر دو صورت روکار و توکار را دارند و در این خصوص محدودیتی شامل حال شمابرای نصب نمی شود .

اما استخر پیش ساخته فایبرگلاس ثابت در همان ابعادی که سفارش می دهید باید توسط کامیون های کشنده به محل مورد نظر منتقل شده و درون زمین نصب و راه اندازی شوند . این استخرها درون تولیدی های سازنده که در ایران نیز وجود دارد به صورت تمام فایبرگلاس ساخته می شوند و به محل مورد نظر شما ارسال می شوند . این محصولات قابل نصب به صورت توکار هستند و قابلیت نصب روکار را ندارند ، پس برای نصب و راه اندازی آن ها باید محل مورد نظر را دقیقا به شکل ظاهری استخری که سفارش داده اید ، گود برداری کنید . این محصولات دارای طول عمر بالاتر از استخر های پیش ساخته متحرک هستند و البته که قیمت های دو و سه برابری نیز دارند . گفتنی است که راه اندازی این محصولات در مدت زمان تقریبی یک هفته به طور می انجامد و باید توسط شرکت سازنده مراحل نصب به دقت صورت بگیرد .

استخر فایبرگلاس دست دوم

قابلیت خرید استخر فایبرگلاس ثابت دست دوم به علت جایگزاری آن درون زمین و مدت زمانی که در داخل خاک مانده است کمی دشوار است و در واقع اختلاف قیمتی را شامل نمی شود به همین خاطر بهتر است که به نمونه های نو آن روی بیاورید . اما استخر های پیش ساخته فایبرگلاس متحرک بازار بسیاری داغی در خرید محصولات دست دوم دارند و در واقع بسیاری از افراد اقدام به خرید و فروش استخر آماده دست دوم می کنند که باید در این خصوص معیارهایی را برای خرید استخر پیش ساخته دست دوم فایبرگلاس داشته باشید که در این بخش اشاره ای کوتاه به این معیارها خواهیم داشت . ابتدا باید توجه داشته باشید که ظاهر استخر پیش ساخته در حالت کاملا پر از آب و در حال کار بررسی شود زیرا استخر ها عیب و نقص های خود را در این حالت بهتر به نمایش خواهند گذاشت . ابتدا بدنه استخر پیش ساخته را به صورت کامل بررسی و از عدم آسیب و نشتی آب در بخش های مختلف بدنه اطمینان حاصل کنید . 

سپس بهتر است نگاهی به ستون های نگهدارنده بیاندازید و از عدم هر گونه شکستگی در پایه ها اطمینان حاصل کنید زیرا این ستون ها ، استحکام دهندگان به استخرهای پیش ساخته هستند و از رده خارج شدن هر کدام از پایه ها می تواند نظم ستون ها را به هم زده و به پایه های دیگر فشار بیش از حد وارد کند . یکی دیگر از بخش هایی که باید مورد توجه قرار بگیرد عملکرد پمپ تصفیه و لوازم جانبی استخر پیش ساخته می باشد . پاکیزگی آب داخلی استخر پیش ساخته را پمپ های تصفیه آب تضمین می کنند و پمپ باید مطابق با حجم ظرفیت آب داخلی استخر خریداری شود تا قدرت کافی را برای تسویه آب داشته باشد . فروشگاه اینتکس تهران با جمع آوری مجموعه ای از استخرهای آماده فایبرگلاس دست دوم با بررسی های کارشناسی بهترین مدل ها را برای شما فراهم آورده است که همین حالا می توانید برای سفارش این محصولات با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس گرفته و از مدل های موجود مطلع شوید ، برای برقراری تماس با شماره های وجود در بخش های ابتدایی و انتهایی همین وب سایت تماس حاصل فرمایید .

مزایای استخر فایبرگلاس : نصب سریع تر به نسبت استخرهای بتنی سابق که برای راه اندازی آن ها نیاز به یک ماه زمان برای گودبرداری و عایق کاری می باشد . هزینه راه اندازی این استخرها به نسبت سایر استخرهای سنتی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد . بدنه استخر های فایبرگلاس به نسبت استخرهای پیش ساخته برزنتی مقاوم تر و با کیفیت تر می باشند و در این خصوص عایق فوق العاده ای در برابر دمای مختلف آب و هوا هستند و شرایط استفاده در فضای باز را در تمامی فصول سال فراهم می کنند .

طول عمر استخر های آماده فایبرگلاس بالاست و این امر به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساخت بدنه می باشد . هزینه نگهداری استخرهای فایبرگلاس به نسبت استخرهای بتنی بسیار پایین تر می باشد و بدون دغدغه می توانید از این محصولات در باغ و ویلای شخصی خود استفاده کنید .

طرح های متنوع فانتزی که اجرای آن ها در ویلای شما می تواند نمایی بسیار زیبا برای ویلا به همراه داشته باشد . معایب استخر فایبرگلاس هر محصولی که تولید می شود می تواند علاوه بر مزایایی که در اختیار ما قرار می دهد دارای معایبی به نسبت رقبای خود باشد و باید گفت که هیچ چیز در این دنیا به عیب نیست . در ادامه نگاهی به برخی از معایب استخرهای فایبرگلاس خواهیم داشت : با نگاهی به استخرهای فایبرگلاس ثابت می توان دید که قابلیت نصب به صورت توکار را فقط دارند که البته استخرهای فایبرگلاس متحرک را می توان به هر دو صورت روکار و توکار نصب و راه اندازی کرد .

قیمت استخرهای آماده فایبرگلاس به نسبت استخر های برزنتی که ساخته شده توسط برندهای سازنده همین استخر های فایبرگلاس هستند گران تر است که البته این گرانی به دلیل استفاده از ساختارهای مقاوم فایبرگلاس است که کلا قیمت تمام شده کار را بالا می برد . مدت زمان راه اندازی این محصولات به نسبت نمونه های برزنتی خود بسیار بیشتر است ، استخر پیش ساخته برزنتی در دو الی سه ساعت نصب می شوند اما این استخر ها ممکن است در نمونه های بزرگ نصب و راه اندازی شان پنج روز تا یک هفته طول بکشد . جا به جایی استخر های پیش ساخته فایبرگلاس ثابت به نصب نمون های متحرک آن ها که توسط برند اینتکس و بست وی تولید می شوند بسیار سخت تر است و توسط کارخانه تولید کننده باید به مناطق مد نظر شما ارسال شود .

لیست قیمت استخر فایبرگلاس : اما بد نیست نگاهی به قیمت استخر های پیش ساخته داشته باشیم و نمونه های موجود این محصولات را در بازار ایران بررسی کنیم . باید بگوییم که قیمت این محصولات به دلیل تنوع بسیاری بالایی که دارند قابل گفتن در این مقاله نیست و برای این امر بهتر است که به دسته بندی استخر پیش ساخته در همین وب سایت مراجعه کرده و جدیدترین مدل ها به همراه اطلاعات دقیق و قیمت های به روز شده را مشاهده کنید . زیرا قیمت های دقیق مستلزم این است که بدانیم کدام مدل از استخر را با چه ابعادی و به همراه چه نوع لوازم جانبی می خواهید سفارش دهید . ما در فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش استخر پیش ساخته در ایران امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم ، شما عزیزان در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به مشاوره تخصصی می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی اینتکس تهران تماس بگیرید که برای این امر کافیست با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .