استخر آماده پرورش ماهی یکی از بهترین راه ها برای کسانی است که قصد پرورش دادن انواع ماهی ها را دارند . امروزه هزینه راه اندازی و پیاده سازی استخرهای مجزا به صورت بتنی با توجه به قیمت مصالح ساختمانی بسیار بالا می باشد و به همین خاطر بسیاری از افراد روی به برپایی استخرهای پیش ساخته آورده اند . این مدل از استخرها به خوبی توانسته اند با برآورده کردن نیازهای پرورش دهندگان ماهی ها جای خود را در میان آن ها باز کنند و خود را به عنوان جایگزین استخرهای سنتی معرفی کنند . استخر آماده پرورش ماهی از سری محصولاتی می باشد که مزیت های بسیاری دارد و به همین خاطر علاوه بر هزینه های راه اندازی کمتر ، در مدت زمان بسیار کوتاه تری نیز برپا و قابل استفاده می شوند .

یکی از مزیت های بزرگ این مدل از استخر ها را می توان تنوع بسیار گسترده در ابعاد دانست ، به گونه ای که می توانید به جای راه اندازی یک استخر بتنی بیست متری ، سه الی چهار استخر پیش ساخته پنج متری را راه اندازی کنید که علاوه بر صرفه جویی در هزینه و همچنین مدت زمان راه اندازی ، به جداسازی نمونه های مختلف ماهی نیز کمک می کند . به عنوان مثال می توانید ماهی ها کوچک تر را در یک استخر و به دور از خطر ماهی های بزرگ تر قرار دهید ، همچنین نمونه های مختلف ماهی همانند قزل آلا و ماهی خاویاری را می توانید از یکدیگر با توجه به دارا بودن چند استخر جدا سازی کنید . ابعاد استخرهای پیش ساخته از سه متر شروع می شود و تا ده متر ادامه پیدا می کند که می تواند کارایی بالایی داشته باشد .

قیمت استخر آماده پرورش ماهی

استخر پیش ساخته پرورش ماهی دارای نمونه های بسیاری می باشد و با توجه به وارداتی بودن این محصولات قیمت گذاری بر روی آن ها باید در همان ماه خرید صورت بگیرد زیرا نوسانات ارزی در کشور بسیار بالاست . علاوه بر نرخ ارز بسیاری دیگر از مواد همچون برند تولید کننده ، کیفیت ساخت ، ابعاد استخری که انتخاب می کنید و همچنین لوازم جانبی که به همراه استخر وجود دارد می تواند از عوامل تعیین کننده در قیمت استخر آماده باشد . به همین خاطر می توانیم در این مقاله فقط حدود قیمت را بگوییم که از کوچک ترین قیمت استخر پیش ساخته پرورش ماهی 10 میلیون تومان شروع می شود و تا بزرگ ترین و با امکانات ترین مدل ها به 100 میلیون تومان نیز می رسد . البته گفتنی است که این قیمت ها به صورت کاملا حدودی می باشد و برای استعلام استخرهای آماده موجود در فروشگاه می توانید به دسته بندی استخر پیش ساخته در همین وب سایت مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی با مشاورین ما در دفتر نمایندگی از طریق تلفن های موجود در وب سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

خرید استخر آماده پرورش ماهی

خرید استخر آماده پرورش ماهی باید با توجه به نیازهایی که دارید صورت بگیرد ؛ ابتدا بهتر است ابعادی که در اختیار دارید را اندازه بگیرید و باید در بحت اندازه گیری این موضوع را مد نظر داشته باشید که در کنار استخر کی جای برای قرارگیری پایه های نگهدارنده خالی بگذارید . البته این فاصله زیاد نیست و در حد چند سانتی متر می باشد زیرا باید پایه ها کمی شیب دار نصب شوند تا به خوبی بتوانند وزن بالای استخر به همراه حجم آبی که درون آن وجود دارد را مهار کنند . خرید استخر پیش ساخته باید از فروشگاهی معتبر صورت بگیرد تا بهترین کیفیت در کنار خدمات پس از فروش حرفه ای در اختیار شما قرار بگیرد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی در ایران بهترین انتخاب برای خرید استخر آماده پرورش ماهی در ایران می باشد که سابقه بلند بالایی که دارد آن را به مرجعی معتبر برای خرید استخر پیش ساخته در ایران بدل کرده است .

لوازم جانبی استخر آماده پرورش ماهی

استخر آماده پرورش ماهی که خریداری می کنید به طبع همانند سایر استخرهای سنتی دارای لوازم جانبی می باشد که به هنگام خرید باید آن ها را تهیه کنید . از جمله مهمترین لوازم جانبی که برای استخر آماده پرورش ماهی نیاز دارید ، پمپ تصفیه آب فیلتری و یا شنی می باشد که در اغلب تولیدات برندهای معتبر جهانی درون بسته بندی استخر قرار می گیرد . این پمپ های تصفیه باید با توجه به حجم آبی که درون استخر وجود دارد انتخاب شود زیرا پردازش آب استانداردی صورت بگیرد و در نهایت آب شفافی برای حیات آبزیان مهیا شود . از دیگر لوازم جانبی همراه استخرهای پیش ساخته می توان به زیراندازهای برزنتی اشاره داشت که در هنگان نصب زیر استخر قرار می گیرد و از تماس مستقیم بدنه استخر با زمین جلوگیری می کند .

یکی دیگر از لوازم جانبی که برای جلوگیری از راکد بودن آب می توانید از آن استفاده کنید ، آبشاری هایی است که به صورت جداگانه باید از فروشگاه های استخر پیش ساخته خریداری شود . این آبشار ها از راکد ماندن آب به خوبی جلوگیری می کنند و در تصفیه آب استخر به پمپ تصفیه آب نصب شده نیز کمک شایانی می کنند . نردبان های آلومینیومی ضد زنگ و همچنین درپوش های برزنتی نیز از دیگر لوازم جانبی می باشند که وجود آن ها در برخی موارد می تواند به خوبی به کمک شما بیاید .

نمایندگی فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی

یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه های استخر پیش ساخته در ایران ، نمایندگی فروش اینتکس تهران با سابقه فروش 17 ساله در زمینه استخر پیش ساخته تفریحی ، پرورش ماهی و کشاورزی می باشد . این فروشگاه به عنوان نمایندگی برند اینتکس و بست وی که از برترین تولیدکنندگان استخر پیش ساخته در دنیا می باشند در ایران فعالیت می کند . استخر های پیش ساخته این فروشگاه دارای ضمانت اصالت می باشند و تمامی خدمات نصب و راه اندازی برای آن ها توسط پرسنل مجرب و کارآزموده صورت می گیرد . خدمات پس از فروش حرفه ای و قابلیت مشاهده حضوری محصولات در دفتر نمایندگی از اصلی ترین مزیت های این فروشگاه می باشد .

استخر پیش ساخته پرورش ماهی در مازندران

همانطور که در بخش قبل گفتیم از مهمترین مزیت های این فروشگاه قابلیت مراجعه حضوری به نمایشگاه حضوری در استان تهران و مازندران می باشد که باعث می شود بتوانید به دقت محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و با مشاوره هایی که در اختیار شما قرار داده می شود بتوانید بر حسب نیازهای خود خریدی اوصولی را انجام دهید . نمایندگی اینتکس در استان مازندران و شهر رویان شعب حضوری دوم خود را افتتاح کرده است که در این خصوص کار برای ساکنین شمالی کشور بسیار راحت تر شده است . برای اطلاع از آدرس دقیق و همچنین مشاوره تلفنی و استعلام محصولات می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت تماس بگیرید .