عنوان مقاله : استخر پیش ساخته درون زمین

استخر پیش ساخته به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات تفریحات آبی در فصل تابستان می باشد که خود را به عنوان برترین جایگزین استخرهای بتنی معرفی کرده است.با توجه به مزیت هایی که استخر پیش ساخته در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشر بزرگی از مردم باز کند . استخرهای پیش ساخته دارای مدل های متنوعی چه از نظر ساختار و ظاهر و چه از نظر ابعاد و اندازه می باشند و به همین خاطر به خوبی تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند . قبل از خرید استخر پیش ساخته سوالات بسیاری برای افراد پیش می آید که هر کدام می تواند در صورت عدم پاسخگویی مشکلاتی را ایجاد نماید ، یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد وجود دارد در خصوص نصب استخر پیش ساخته می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم پاسخ این سوال را برای شما بازگو کنیم .

استخرهای پیش ساخته بسته به متریال ساختاری که دارند قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را در بسیاری از مدل ها دارند که باعث می شود تا دست شما در این خصوص به خوبی باز باشد.در خصوص استخرهای پیش ساخته توکار یا همان استخر پیش ساخته درون زمین باید بگوییم که انتخاب های گسترده ای دارید.در این خصوص می توانید از استخرهای گرد در ابعاد یک متری تا پنج متری استفاده کنید و یا استخر پیش ساخته مستطیلی را بخرید که ابعاد بزرگی را در اختیارتان قرار می دهد و مناسب برای استفاده هشت تا ده نفره می باشد.یکی از مهمترین عواملی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته درون زمین باید به آن توجه داشته باشید ، جنس متریال بکار گرفته شده در ساختار بدنه این محصولات می باشد ، زیرا کیفیت و دوام استخر را به خوبی مشخص می کند و در صورت با کیفیت بودن با خیالی راحت می توانید از آن درون زمین نیز استفاده کنید .

یکی از بهترین و با کیفیت ترین متریال هایی که در ساختار استخرهای پیش ساخته به کار گرفته می شود ، پی وی سی برزنتی به همراه روکشی از الیاف شمعی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین شرجی و رطوبت دارد و به همین خاطر برای استفاده از این نوع دیواره درون زمین مشکلی نخواهید داشت . همچنین ستون های نگهدارنده استخرهای پیش ساخته نیز از دیگر مواد اولیه ای می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . بهترین نوع ستون نگهدارنده استخر برای استخرهای پیش ساخته درون زمین را می توان آلومینیوم ضد زنگ و همچنین آهن گالوانیزه دانست که علاوه بر استحکام بالا در برابر زنگ زدگی نیز به خوبی مقاوم سازی شده اند. 

با توجه به این نوع ترکیب بدنه با خیالی راحت می توانید از استخرهای آماده در آب و هوای شرجی و رطوبت مناطق شمالی و جنوبی کشور نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .در خصوص نصب استخرهای پیش ساخته نیز باید بگوییم که کار سختی را پیش رو نخواهید داشت ، زیرا علاوه بر آموزش های موجود در سطح وب می توانید از آموزش موجود درون بسته بندی استخر نیز استفاده کنید . همچنین نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته نیز توسط نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران در سراسر کشور انجام می شود و با توجه به تجربه 14 ساله فروش و خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته فروشگاه اینتکس تهران می توانید بهترین کیفیت را با ما تجربه کنید و با خیالی راحت در کنار خانواده از آب تنی در روزهای گرم سال لذت ببرید .

راه اندازی استخرهای پیش ساخته درون زمین همانطور که از نامشان پیداست نیاز به گودبرداری دارند و این امر باید به شکل اصولی صورت بگیرد تا مطابق با اندازه استخر به خوبی بتوانید از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که ستون های نگهدارنده استخر کمی دارای شیب هستند و به همین خاطر باید فضایی کمی بزرگ تر از ابعاد استخر گودبرداری شود تا ستون ها به صورت استخر درون زمین قرار بگیرند و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . همچنین اگر قصد کارگزاری استخرهای بزرگ را دارید ، در این صورت نیاز به کارگزاری پمپ تصفیه آب نیز می باشد و باید فضایی را نیز برای قرارگیری پمپ در نظر بگیرید تا نیاز به تخلیه دائمی آب نباشد و پمپ تصفیه در صورت روشن ماندن اگر متناسب با حجم آب درون استخر باشد به راحتی آبی پاکیزه و شفاف را برای شما فراهم می آورد .

استخرهای پیش ساخته درون زمین نیز نیاز به لوازم جانبی دارند تا بتوانند شرایط ایده آلی را برای آب تنی شما فراهم آورند . از ضروری ترین لوازم جانبی استخرهای پیش ساخته درون زمین می توان به پمپ تصفیه آبی که به صورت استاندارد برای حجم آب داخلی استخر انتخابی شما تعیین شده باشد اشاره داشت . همچنین علاوه بر پمپ تصفیه آب می توان به زیرانداز برزنتی برای جلوگیری از سایش سطح بدنه استخر با زمین وهمچنین درپوش برزنتی برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل آب اشاره داشت که هر کدام از هنگام استفاده به خوبی قابلیت های خود را به نمایش می گذارند .

از برترین برندهای استخر پیش ساخته درون زمین می توان به استخر پیش ساخته اینتکس و استخر پیش ساخته بست وی اشاره داشت که آوازه ای جهانی دارند . این برندها با بهره گیری از برترین متخصصان و همچنین بهترین متریال به خوبی کیفیتی فراتر از استاندارد را در اختیار شما قرار میدهند . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته درون زمین را دارید همین حالا می توانید از طریق دسته بندی استخر پیش ساخته جدیدترین مدل های این محصولات را در وب سایت اینتکس تهران مشاهده نمایید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی و رایگان کافیست تا همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .