استخر بست وی قطعا می تواند جزو اولین انتخاب ها برای افرادی باشد که قصد آب تنی در محیط های شخصی را دارند . کیفیت ساخت بالا ، برند تایید شده و محبوب ، قیمت ارزان و همچنین نوآوری در تولید جدیدترین انواع استخر بادی ، استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست از جمله مواردی می باشد که می تواند هر شخصی را به سمت این برند تولید کننده محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته بکشاند . برند بست وی برندی درجه یک چینی می باشد که در سال های ابتدایی پیدایش محصولات بادی پای به تولید این محصولات گذاشت و تا به اینجای کار می توان آن را یکی از دو برند برتر در سطح دنیا دانست که محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته خود را به بازار عرضه می کند . اما نمونه های بسیاری از استخرها در بازار وجود دارد که باید بسته به سلیقه و کارایی که از آن ها انتظار دارید اقدام به تهیه مدل مورد نظر نمایید تا بهترین شرایط را برای خود به وجود بیاورید . در ادامه این مقاله قصد داریم تا انواع مختلف استخر را برای شما معرفی کنیم و در نهایت بهترین تصمیم گیری را قبل از خرید استخر بست وی بگیرید پس بهتر است تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

استخر بادی بست وی

استخر های بادی از پر فروش ترین دسته بندی های محصولات بادی می باشند که در رده های سنی مختلف از جمله کودک و بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرند . وجود یک استخر بادی در خانه های امروزی می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار لذت بخش باشد و در مجموع خاطرات فراموش نشدنی را برای آن ها رقم بزند . استخر بادی بست وی از جمله محبوب ترین و متنوع ترین انواع استخر می باشد که خرید آن می تواند مقرون به صرفه نیز به نظر برسد . یکی از مزیت هایی که استخر های بادی بست وی دارند تنوع بسیار بالای مدل و ابعاد می باشد ، استخر های بادی بست وی هر ساله دسته بزرگی از محصولات جدید کاتالوگ این برند را تشکیل می دهند که این امر باعث می شود مدل های جدید بسیاری را شاهده باشیم و باعث شود تا با هر سبک و سلیقه ای که دارید دست خالی از فروشگاه بیرون نروید . بهترین نوع استخرهای بادی بست وی دارای متریال بدنه پی وی سی هستند که که به صورت دو لایه ساخته شده اند و مقاومت بسیار بالایی دارند . همچنین پر فروش ترین نوع استخر بادی ، استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی و همچنین استخر بادی سرسره دار می باشند .

استخر ایزی ست بست وی

استخر های ایزی ست به دلیل عمق آب بیشتر و همچنین ابعاد بزرگ تری که از استخرهای بادی دارند به خوبی مورد توجه افراد قرار می گیرند و در واقع یک پله بالاتر از استخرهای بادی به شمار می آیند . استخر بادی ایزی ست اغلب در نمونه های گرد ساخته می شوند و قابل استفاده در باغ ها و ویلا ها و یا پشت بام خانه ها و حیات های بزرگ می باشند ، البته باید گفت که تنوع ابعادی به خوبی در این نوع از استخرهای پیش ساخته دیده می شود که می تواند باعث شود به خوبی بتواند ابعاد مورد نیازتان را انتخاب کنید . استخرهای ایزی ست دارای بدنه ای نیمه بادی می باشند و هشتاد درصد بدنه را برزنت غیر بادی تشکیل می دهد . در این میان استخر ایزی ست بست وی را با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت های مقرون به صرفه ای که از نمونه های استخر ایزی ست اینتکس دارند می توان بهترین انتخاب برای استفاده دانست . اگر قصد دارید به همراه فرزندان خود بتوانید درون استخر به آب تنی بپردازید و می خواهید استخرهایی با کیفیت ساخت بالا در دسته میانی استخر های بادی و استخر های پیش ساخته داشته باشید ، استخر ایزی ست می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار بیاید .

استخر پیش ساخته بست وی

استخر پیش ساخته را می توان امروزه به عنوان برترین نمونه استخرهای پرتابل دانست که قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارند . این نمونه از استخرهای آماده به صورت دریجی خود را به عنوان بهترین جایگزین ها برای استخرهای بتنی معرفی کرده اند که کیفیت ساخت بالا ، قابلیت جا به جایی هر چه راحت تر ، امکان نصب به صورت روکار و توکار و قیمت های مقرون به صرفه از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود . استخرهای پیش ساخته دارای دو نمونه جنس بدنه هستند : استخر پیش ساخته برزنتی و استخر پیش ساخته فایبرگلاس که هر کدام از آن ها در شرایط استفاده ای که دارند قابلیت های خود را نشان می دهند .

استخر پیش ساخته برزنتی دارای بدنه های برزنتی چند لایه می باشند که قابلیت استفاده به صورت روکار و توکار را دارند و همچنین می توانید از آن ها در فضای باز و سرپوشیده استفاده کنید و نور آفتاب با توجه به ساختار بدنه ترکیبی که دارد نمی تواند آسیبی به آن ها وارد کند . قیمت استخرهای پیش ساخته برزنتی از استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس چند برابر ارزان تر است و این کاهش قابل توجه قیمتی که میان این دسته از استخرها وجود دارد باعث شده است که آمار فروش استخر های پیش ساخته برزنتی بسیار بالاتر باشد اما باید به این نکته توجه کرد که استخر پیش ساخته با بدنه فایبرگلاس دارای طول عمر بسیار بالاتری می باشد . بست وی از محبوب ترین و پر فروش ترین برندهای تولید کننده استخر پیش ساخته می باشد که نمونه استخرهایی را از دو متر تا ده متر طول دارد و در واقع باید گفت با هر سبک و سلیقه ای که پیش بروید ، استخر های پیش ساخته بست وی نظر شما را به سمت خود جلب خواهد کرد .

قیمت استخر بست وی

همانطور که می دانید استخرهای پیش ساخته بست وی محصولاتی کاملا وارداتی هستند که توسط واسطه های فروش و یا نمایندگی های مجاز وارد کشور می شوند و این امر می تواند اختلاف های قیمتی را به وجود آورد . پس بهتر است که از نمایندگی های مجاز فروش استخر پیش ساخته ، خرید خود را نهایی کنید تا علاوه بر تضمین کیفیت محصولات از خدمات پس از فروش حرفه ای نیز برخوردار شوید . در این مقاله که به صورت کلی نوشته شده است و نمونه ای از مدل های استخر پیش ساخته را مد نظر ندارد نمی شود تا قیمت های دقیقی را اعلام کرد زیرا بسیاری از پارامتر ها نظیر ابعاد استخر ، لوازم جانبی استخر پیش ساخته و همچنین خدمات پس از فروش در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود . اما اگر به صورت تقریبی بخواهیم قیمت استخر های پیش ساخته را بیان کنیم باید بگوییم که از کوچک ترین ابعاد استخرهای پیش ساخته بست وی در قیمتی حدود شش میلیون تومان تا بزرگ ترین و کامل ترین پکیج ها هشتاد میلیون تومان قیمت گذاری می شوند .

خرید استخر بست وی

همانطور که در قسمت های قبلی این مقاله اشاره داشتیم ، استخرهای پیش ساخته بست وی محصولاتی کاملا وارداتی هستند که اگر بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه آن ها را از نمایندگی های فروش تهیه کنید بهترین کیفیت و قیمت به دست شما می رسد . به عنوان برترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران می توانیم فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس تهران را معرفی کنیم که نمایندگی فروش برند بست وی و اینتکس در ایران با سابقه فعالیت 17 ساله می باشد . این فروشگاه برترین کیفیت با ضمانت اصالت را به همراه قیمت های مقرون به صرفه با خدمات پس از فروش حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد . برای مشاهده جدیدترین مدل ها به همراه قیمت های ارزان و توضیحات تکمیلی کافیست به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کنید . همچنین در صورت بروز هر گونه سوال و بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی از طریق شماره تلفن های موجود تماس بگیرید .