عنوان مقاله : استخر اینتکس خانگی

استخر اینتکس خانگی یکی از محبوب ترین و البته مقرون به صرفه ترین راه ها برای برپایی محیطی استاندارد در ابعاد مختلف برای آب تنی می باشد . امروزه استفاده از استخرهای شخصی در محیط های خانگی می تواند مزیت برزرگ باشد که البته دیگر نیازی به حفر زمین و دردسرهای سنتی نخواهد داشت ، زیرا با استفاده از استخر اینتکس البته در مدل های مختلف می توانید محیطی دوست داشتنی و امن را برای خود و خانواده راه اندازی کنید . تنوع گسترده ای که در این زمینه توسط برند اینتکس پوشش داده شده است باعث شده تا با هر سبک و سلیقه ای بتوانید استخر شخصی خود را داشته باشید و از دیدن آب تنی خانواده در کنار هم لذت ببرید . اگر شما هم قصد خرید استخر اینتکس خانگی با دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید زیرا تصمیم داریم تا با توجه به سوالات مکرر ، اقدام به بررسی دقیق استخرهای اینتکس نماییم تا با اطلاعاتی کافی بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید .

استخر بادی اینتکس خانگی

استخر بادی اینتکس یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل های این محصولات می باشد که برای استفاده کودک تا بزرگسال بسته به ابعاد و عمق آبی که دارد می توانید از آن استفاده کنید . یکی از مزیت های استخرهای بادی را می توان ابعاد کوچک آن ها به هنگام جمع شدن دانست ، به گونه ای که متریال وینیل استفاده شده در ساختار بدنه آن ها دارای انعطاف پذیری بسیار ایده آلی می باشد و حجم کمی را اشغال می کند که باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را حتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . استخر بادی اینتکس از ابتدا برای آب تنی کودکان و در اندازه های محدودی وارد بازار شد اما با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید استخر بادی ، حال می توانید این محصولات را در ابعاد بزرگ تر و برای بزرگسالان نیز استفاده کنید .

جنس بدنه این محصولات در تمامی مدل های از وینیل طرح چرم تک و دو لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند و در برابر نور خورشید نیز به خوبی استانداردسازی می شوند تا بتوانید از آن ها در شرایط محیطی مختلف در فضای باز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید . راه اندازی این مدل از استخر اینتکس نیز توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی نیز امکان پذیر است و در این راه کار سختی پیش رو ندارید و مدت زمان تقریبی راه اندازی استخر بادی در بزرگ ترین مدل ها چهار الی پنج دقیقه می باشد .

استخر پیش ساخته اینتکس خانگی

استخر پیش ساخته اینتکس را به جرات می توان با کیفیت ترین و موفق ترین نمونه از مدل های استخر پیش ساخته در بازار دانست که تنوع بسیار گسترده ای دارد . با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید استخرهای پیش ساخته می توان این محصولات را در مدل های مختلفی دید که فضای خانه ، باغ و ویلای شما را به خوبی مدرن تر نگه خواهند داشت . استخر پیش ساخته اینتکس دارای مدل های مختلفی می باشد که دو مورد از پرفروش ترین های آن ها را می توان استخر پیش ساخته برزنتی اینتکس و استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس دانست . متریال استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات همانطور که از اسمشان پیداست ، متریال برزنتی و فایبرگلاس می باشند که مزیت ها و معایب خود را دارند و در مقاله های دیگر سایت به طور کلی این دو مدل را به نقد و بررسی گذاشته ایم .

یکی از مزیت های استخر پیش ساخته اینتکس را می توان سهولت در نصب و راه اندازی و همچنین روش های مختلف نصب روکار و توکار دانست . به این صورت شما می توانید به راحتی استخر پیش ساخته خود را فارغ از جنس بدنه ای که دارد درون زمین نصب کرده و یا بر روی زمین نصب و راه اندازی کنید و اقدام به آب تنی نمایید . برند اینتکس درون بسته بندی بسیاری از استخرهای پیش ساخته خود ، لوازم جانبی کاملی را قرار میدهد که از این رو به خوبی شما را از شر خریدهای مجزا بی نیاز می کند . لوازم جانبی مورد نیاز برای استخر پیش ساخته را می توان پمپ تصفیه فیلتری و یا شنی ، نردبان ، درپوش و زیرانداز دانست که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و در مواقع نیاز به خوبی می توانند عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارند .

استخر ایزی ست اینتکس خانگی

استخر ایزی ست اینتکس را می توان استخری در دسته میانی استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته دانست که طرفداران بسیاری دارد . این مدل از استخرها با توجه به ساختار بدنه ای که دارند مزیتی همچون حمل و نقل راحت تر و همچنین قیمت های مقرون به صرفه تری خواهند داشت . ساختار بدنه این محصولات به گونه ای می باشد که در قسمت بالایی بدنه خود به صورت بادشونده هستند اما در هشتاد درصد پایین بدنه ، از متریال برزنتی مقاوم غیر بادی استفاده شده است که می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان دهد . اگر خواستار عمق آب بیشتری به نسبت استخرهای بادی هستید می توانید از استخرهای ایزی ست استفاده کنید . این نمونه از استخر در فرم هندسی گرد بیشتر تولید می شود و برای رده سنی کودک تا بزرگسال در ابعاد مختلف ، مدل های بسیاری دارد که می تواند سلیقه بسیاری از افراد را پوشش دهد .


نمایندگی فروش استخر اینتکس خانگی

پس از انتخاب بهترین مدل استخر اینتکس خانگی ، حال باید به سراغ انتخاب فروشگاهی با سابقه و امن بروید که خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید . نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین فروشگاه آنلاین و حضوری محصولات برند اینتکس در ایران شناخته می شود که محصولات این برند را در تنوع گسترده و با بهترین قیمت به دست شما می رساند . از مزیت های بزرگ این فروشگاه می توان به خدمات پس از فروش حرفه ای آن اشاره داشت که باعث می شود تا پس از خرید نیز با خیالی راحت بتوانید اقدام به استفاده از محصولات نمایید . تمامی مدل های ذکر شده در این مقاله را می توانید در دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین وب سایت مشاهده کرده و اطلاعات جامع مختص هر محصول را در صفحه شخصی آن بررسی کنید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی در این خصوص می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .