استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی ، یکی از محبوب ترین و البته مقرون به صرفه ترین دسته بندی های استخر پیش ساخته که با توجه به قیمت ارزانی که به نسبت سایر دسته بندی های استخر پیش ساخته که دارد ، بسیار کابردی و پرفروش می باشد . گذاشتن نام ایزی ست بر روی این نمونه از استخرهای پیش ساخته به دلیل راه اندازی و جمع آوری در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد که بسته به ابعادی که دارند در مدت زمان ده الی پانزده دقیقه آماده استفاده می شوند . استخرهای پیش ساخته با توجه به ساختارهایی که دارند در بیست درصد بالایی بدنه خود از ناحیه بادشونده استفاده می کنند و هشتاد درصد دیگر بدنه را قسمت های غیر بادی تشکیل می دهد . هنگامی که قسمت بادی را باد می کنید و پس از پر کردن آب درون استخر ، قسمت بادی به خوب دیواره های استخر را بالا می کشد و ، استخری شخصی با ابعادی بزرگ برای استفاده دارید .

برندهای بسیاری اقدام به تولید استخر های پیش ساخته ایزی ست در دنیا می کنند که دو نمونه از این برندها بست وی و اینتکس می باشند ؛ در این مقاله اقدام به بررسی استخرهای پیش ساخته ایزی ست بست وی می کنیم و دو مدل از بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته ایزی ست بست وی را برای شما به نقد و بررسی دقیق می گذاریم تا قبل از خرید این محصولات اطلاعاتی مفید و کافی داشته باشید .

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ بست وی

همانطور که در بخش قبلی گفتیم ، بست وی از برترین برندهای تولید کننده استخرهای پیش ساخته و محصولات بادی می باشد که کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت های مقرون به صرفه را برای شما در کنار هم فراهم می کند . به خوبی می توان نمونه های متنوعی را از این برند در خصوص استخرهای ایزی ست مشاهده کرد که نوید این را دارد در زمان خرید به خوبی دست تان باز است و می توانید مدل مطابق با سلیقه خود را چه از نظر ابعادی و چه از نظر متریان ساخت و طراحی بدنه در اختیار داشته باشید .


استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل Bestway 57416 ، این مدل از استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی را می توان زیباترین و متنوع ترین استخر پیش ساخته ای دانست که در سال 2020 میلادی تولید شده است و می توانید آن را در کاتالوگ بست وی مشاهده کنید . طراحی بدنه زیبا و طرح دار که برگرفته از حس و حال تابستانی می باشد به همراه درخت نخلی که در بخش کناری بر روی دیواره های استخر تعبیه شده است به خوبی می تواند توجه افراد را به خود جلب نماید . اما این درخت نخل فقط در جهت زیبایی استفاده نشده است و نقش فواره آب را نیز به خوبی بازی می کند . در بخش نوک درخت نخل از فواره های آبی استفاده شده است که از بخش زیرین با تصال شیلنگ های باغچه فعال می شود و می تواند با فواره کردن آب در محیط داخلی استخر ، فضای درونی استخر را به خوبی خنک نگه دارد . 

همچنین از دیگر مزیت های این فواره در بدنه استخر ، این است که به خوبی از راکد ماندن آب جلوگیری می کند و به همین خاطر کمک شایانی به پمپ تصفیه استخر می کند و آبی تمیز و شفاف را در اختیار خواهید داشت . ابعاد این استخر به مشخصات ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) می باشد که ایده آل برای استفاده جهت آب تنی در محیط های شخصی با تعداد نفرات بالا است . یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته را می توان وزن سبک آن که 25 کیلو گرم است دانست ، زیرا در ساخت بدنه آن از پی وی سی برزنتی به همراه لایه هایی از لیاف ابریشمی استفاده شده است و علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری ، بسیار مقاوم می باشند . 

مقدار آبی که درون این استخر ایزی ست بزرگ جای می گیرد بالغ بر 9677 لیتر می باشد که برای تمیز نگه داشتن آن نیاز به تصفیه دائمی می باشد و به همین خاطر شرکت بست وی درون بسته بندی این محصول ، پمپ تصفیه بزرگ مخصوص خود را قرار داده است و خیال شما را از این بابت به خوبی راحت نگه داشته است .  برای اتصال پمپ تصفیه به استخر کار سختی را پیش رو ندارید و باید از دریچه های تعبیه شده در بدنه به عنوان ورودی و خروجی پمپ استفاده کنید . همچنین برای تخلیه هر چه راحت آب داخلی استخر ، دریچه بر روی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و می توانید از آب استخر برای آبیاری درختان باغ خود استفاده نمایید .

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل Bestway 57372

این استخر پیش ساخته ایزی ست را می توان بزرگ ترین مدل معرفی شده در کاتالوگ 2022 این برند دانست . استخر ایزی ست با بدنه ای حصیری که نمایی زیبا را برای باغ و ویلای شما به همراه خواهد داشت و می تواند به راحتی پذیرای تعدات نفرات زیادی درون آب باشد . ابعاد این استخر ایزی ست به مشخصات ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که با توجه به ارتفاع بیشتر تقریبا برای شنا نیز مناسب می باشد . بدنه این محصول همانند بدنه استخر قبلی که معرفی کردیم ، ساخته شده از پی وی سی برزنتی سه لایه با روکش هایی از الیاف ابریشمی می باشد که تار و پود های بسیار محکمی را ایجاد کرده است و به سادگی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت کند . این استخر پیش ساخته به همراه خود مجموعه ای کامل از لوازم جانبی را به همره دارد که نیاز شما به خرید های اضافی این لوازم را به طور کلی برطرف می کند .

پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ بست وی که برای تمیز و شفاف نگه داشتن میزان حجم آب این استخر که بالغ بر 12362 لیتر می باشد کافیست . این پمپ تصفیه از طریق دریچه های تعبیه شده در بدنه به استخر متصل می شود و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . علاوه بر پمپ تصفیه فیلتری ، می توان نردبانی را دید که ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشد . این نردبان ورود و خروج به درون استخر را به راحتی برای هم رده های سنی امکان پذیر می کند . وزن این استخر ایزی ست 36.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به بسته بندی کم حجمی که دارد به سادگی قابل جا به جایی با ماشین های سواری شخصی نیز است . این استخر پیش ساخته ایزی ست کابردهای بسیاری از جمله کاربرد تفریحی ، پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی را نیز دارد .

خرید استخر ایزی ست بزرگ بست وی

خرید استخر ایزی ست بزرگ بست وی بهتر است تا از نمایندگی مرکزی فروش استخر پیش ساخته معتبر صورت بگیرد . ما در نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی رسمی برند بست وی در ایران اقدام به عرضه محصولات این برند با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصل بودن محصولات کرده ایم ، که با سابقه فروش 17 ساله هدف در جلب رضایت حداکثری مشتریان داشته ایم . دارای بودن شعب حضوری فعال در استان های مختلف علاوه بر امکان خرید آنلاین محصولات این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید محصولات را هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید و یا به صورت حضوری اقدام به مشاهده و بررسی استخرهای ایزی ست نمایید تا خریدی مطئن را داشته باشید . برای مشاهده مدل های موجود در فروشگاه و همچنین خرید مدل های معرفی شده می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت دسترسی داشته باشید . همچنین برای بهره مندی از هر گونه مشاوره تلفنی کافیست با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .