عنوان مقاله : استخر مناسب برای ویلا

اگر دارای ویلای شخصی هستید قطعا یکی از تفریحات شما به همراه خانواده و یا دوستان می تواند شنا در استخر شخص باشد . استفاده از استخرهای شخصی می تواند یکی از تفریحات تابستانی باشد اما اگر استخر خود را درون محیط های سرپوشیده راه اندازی کنید قطعا می توانید از آن در تمامی صول سال استفاده کرده و لذت ببرید . با توجه به دغدغه بسیاری از افراد برای راه اندازی استخر شخصی در محیط های خانگی و ویلایی بر این عقیده شدیم تا یکی از برترین گزینه ها برای نصب و راه اندازی را به شما معرفی کنیم . استخرهایی که دارای مزیت های بسیاری می باشد و می توان امروزه آن را به یکی از برترین جایگزین های استخر های بتنی تبدیل کرد و اینطور که از آمار فروش و محبوبیت این محصولات دیده می شود به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند .

شاید تا به اینجای مقاله به درستی حدس زده اید که قصد معرفی استخر پیش ساخته یا همان استخرهای آماده را به شما داریم . استخرهای پیش ساخته از جمله محصولاتی می باشند که توسط برند های بسیاری در داخل و خارج از کشور تولید می شوند . اگر بخواهیم این محصولات را به شما معرفی کنیم باید بگوییم ، همانطور که از اسم شان مشخص است این محصولات دارای ساختارهایی از پیش ساخته شده هستند که راه اندازی آن ها بسیار ساده تر و در مدت زمان کوتاه ترین صورت می گیرد . این محصولات دارای ستون هایی مستحکم هستند که درون بسته بندی و جدا از هم قرار دارند ، در هنگام صب این ستون ها توسط چفت هایی که دارند درون هم قرار می گیرند و در واقع ستون بندی مستحکم اصلی برای نصب استخر پیش ساخته را تشکیل می دهند . سپس دیواره های استخر که ساخته شده از متریال های ترکیبی هستند بر روی ستون ها نصب می شوند و به این شیوه استخری شخصی با ابعاد بسیار متنوع را خواهید داشت .

در خصوص دیواره های تشکیل دهنده استخرهای پیش ساخته باید بگوییم که با چندین متریال متفاوت رو به رو هستید که هر کدام از آن ها مزیت ها و معایب خود را دارند . یکی از رایج ترین بدنه های استخر پیش ساخته که به بدنه برزنتی مشهور است ساخته شده از ترکیب برزنت چند لایه و الیاف مش می شود که ترکیبی بسیار مقاوم و ضد آب را به وجود می آورد تا به راحتی بتواند به سدی محکم در برابر فشار آب تبدیل شود . این نوع بدنه علاوه بر مقاومت در برابر فشار بالای آب ، ضربه و دمای مختلف آب می تواند در برابر شرجی و رطوبت بالای هوا نیز مقاومت بسیار ایده آلی را از خود به نمایش بگذارد و به همین خاطر برای استفاده از استخرهای پیش ساخته در ویلای شمالی و جنوبی کشور خود که دارای هوای شرجی و مرطوب است محدودیتی نخواهید داشت . استخر های پیش ساخته برزنتی یکی از مزیت های عمده ای که به نسبت سایر استخر های آماده دارند ، سبک بودن وزن شان به دلیل سبک بودن مواد اولیه ای که در ساخت به کار گرفته شده است می باشد .


نمونه دیگر استخر های آماده ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس می باشند که از مقاومت بسیار بالاتری به نسبت استخرهای پیش ساخته برزنتی برخوردار هستند اما به طبع دارای وزن تقریبا دو برابر سنگین تر و همچنین قیمت های بالاتر هستند . اما این قیمت بالاتر و وزن سنگین تر بی دلیل نیست و در نتیجه می تواند کیفیت فوق العاده فراتر از استاندارد و همچنین طول عمر بیشتری را برای استخر به همراه داشته باشد . البته باید گفت که بدنه بیرونی این استخر های پیش ساخته به صورت فایبرگلاس ساخته شده است اما در بخش های داخلی برای جلوگیری از نفوذ آب به بیرونی همان برزنت های چند لایه کار اصلی را انجام می دهند و در واقع با بدنه ای ترکیبی از برزنت و فایبرگلاس رو به رو هستید که مناسب برای استفاده در انواع شرایط آب و هوایی و همچنین محیطی از جمله سرپوشیده و روباز است .

نمونه دیگر استخرهای پیش ساخته ای که دارای قیمت های بسیار ارزان تر از دو نمونه دیگر هستند و راه اندازی آن ها در مدت زمان بسیار کوتاه تری صورت می گیرد ، استخر آماده ایزی ست می باشد . استخرهای ایزی ست در واقع ترکیبی از استخر های پیش ساخته و استخر های بادی می باشند که در لبه های بالایی خود دارای قسمت بادشونده هستند اما در هشتاد درصد قسمت پایین بدنه از برزنت و الیاف مش چند لایه استفاده می کنند تا بتوانند دارای ابعادی بزرگ تر و کیفیت ساخت بهتری باشند . این استخرها برخلاف استخر های پیش ساخته برزنتی و فایبرگلاس دارای ستون های فلزی نیستند و ساختاری بدون ستون اما مقاوم دارند که به همین خاطر قیمت نهایی آن ها بسیار ارزان تر از نمونه های دیگر و راه اندازی آن ها بسیار سریع تر صورت می گیرد .

در خصوص راه اندازی تمامی نمونه های استخر های پیش ساخته باید بگوییم که در این مسیر کار سختی را پیش رو ندارید زیرا همانطور که از نام این محصولات مشخص است دارای ساختارهایی از پیش ساخته شده هستند که شما فقط باید قسمت های مختلف را به هم متصل کرده و سپس آب را به درون استخر هدایت کنید . برای نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته برزنتی و فایبرگلاس که دارای ستون های نگهدارنده می باشند و اغلب از ابعاد بزرگی برخوردار هستند نیاز به مدت زمان تقریبی یک ساعت دارید . اما این مدت زمان برای راه ندازی استخرهای پیش ساخته ایزی ست بسیار کمتر است و راه اندازی آن ها با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی و در مدت زمان پنج الی ده دقیقه ای صورت می گیرد و سپس باید میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی استخر نیاز است را تامین کنید .


بسته به ماهیت استفاده ای که از استخرهای ویلایی خود انتظار دارید و همچنین میزان هزینه ای که برای خرید استخر پیش ساخته کنار گذاشته اید می توانید این محصولات را در تنوع ابعادی بسیار گسترده و همچنین با قیمت های مختلف خریداری کنید . قیمت استخرهای پیش ساخته با توجه به وارداتی بودن این محصولات و همچنین فاکتورهای مهمی از جمله ابعاد استخری که مد نظر دارید ، جنس بدنه استخر پیش ساخته ، برند سازنده استخر و همچنین حتی قیمت ارز در کشور می تواند حتی به صورت ماهانه و روزانه دست خوش تغییرات شود به همین خاطر بهتر است تا از اعلام یک قیمت در این مقاله خودداری کنیم . پیشنهاد کاربردی ما به شما این است برای استعلام دقیق انواع استخر پیش ساخته و همچین مشاهده جدیدترین مدل ها از برترین برندهای سازنده استخر پیش ساخته به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی سایت مراجعه نمایید . در این دسته بندی تصاویر ، توضیحات دقیق و کارشناسی شده و همچنین قیمت های هر محصول درج شده است . همچنین برای مشاوره تخصصی و رایگان قبل از خرید استخر پیش ساخته می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از خدمات نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران بهره مند شوید .