استخر پیش ساخته استیل

استخر پیش ساخته از سری استخر های سایز بزرگ و با ابعاد و عمق های زیاد شرکتی هستند که دارای کیفیت ساخت بی نظیری بوده و دوام بسیار خوب آن ها باعث شده است تا بسیاری از افراد به دنبال خرید استخر پیش ساخته به خصوص خرید استخر پیش ساخته استیل باشند ، چرا که این استخر ها نسبت به سایر مدل های پیش ساخته نیز با دوام تر بوده و همچنین ظاهری لوکس و زیبا تری را دارند . استخر های پیش ساخته که با عناوین دیگری همچون استخر متحرک و استخر آماده پرتابل نیز شناخته می شوند ، در مقایسه نسبت ابعاد و وزنی که دارند ، بسیار متفاوت بوده و شرکت های تولید کننده این محصولات ، استخر هایی را در ابعاد بسیار بزرگ ولی با وزن بسیار کم تولید کرده اند تا باعث شود که بتوانید استخر ها را در صورت نیاز جابجا کرده و از آن ها استفاده کنید . 

این ویژگی یکی از بهترین ویژگی هایی است که می توان نسبت به یک استخر خانگی اشاره کرد ، چرا که برخی از استخر ها به خصوص استخر های ویلایی روباز ، برای استفاده در فصول خاصی قابل استفاده بوده و بیشتر پس از استفاده در روز های گرم تابستانی کارایی لازم را ندارند و همین موضوع باعث شده است تا در فصل های دیگر این استخرها کارایی نداشته باشد و همچنین بخشی از حیاط خانه را نیز اشغال کند ، از این رو داشتن یک استخر پیش ساخته استیل که قابل جابجایی و یا جمع آوری است ، برای ما مناسب تر بوده و می توانیم به صورت دلخواه در زمان هایی که قصد استفاده طولانی مدت از استخر را نداریم ، آن را جمع کرده و فضای اشغال شده را آزاد کنیم .

استخرهای پیش ساخته در مدل های مختلف تولید شده اند و همچنین جنس استفاده شده در تولید آن ها نیز متفاوت است ، بنابراین شما می توانید با سلیقه خود استخر ها را در اشکال مختلف و در ابعاد مد نظر خود خریداری کنید . همچنین انتخاب جنس استخر پیش ساخته نیز کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید استخر هایی را خریداری کنید که از جنس های بهتری ساخته شده اند و به همین دلیل نیز طول عمر بالایی دارند . قیمت استخر پیش ساخته نسبت به سایز و جنس و حتی برندی که دارد ، متفاوت است . برای همین شما می توانید نسبت به بودجه ای که دارید ، خرید های خود را انجام دهید . یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته استخر های پیش ساخته استیل می باشد . 

عمدتا جنس بدنه استخر های پیش ساخته در تمامی مدل ها ، از برزنت چند لایه بوده که ممکن است در ساخت آن از لایه های ضخیم یا نازک پی وی سی و همچنین الیاف های شمعی استفاده شود که هر یک از این مواد ویژگی های خاصی را داشته و به برزنت کمک خواهد کرد تا بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند و از آن مهم تر کاملا ضد آب باشند و در مجاورت با آب پوسیده و کهنه نشوند . یک استخر پیش ساخته قابل استفاده در مکان های روباز بوده و شما می توانید برای مدت های طولانی حتی از استخر پیش ساخته استیل در اب و هوای شرجی ، معتدل یا سرد استفاده کنید و حتی آن را در یک فضای باز راه اندازی کنید . شاید برخی از شما نگران آسیب دیدن بدنه استخر های پیش ساخته در مجاورت و قرار گیری در برابر نور افتاب باشید ، ولی باید اشاره کنیم که استخر های پیش ساخته استیل در برابر نور آفتاب نیز مقاوم هستند ، حتی با قرار گیری طولانی مدت . 

و اما چیزی که عمدتا در ساخت استخر های پیش ساخته فریمی که دارای پایه هستند متفاوت است ، جنس پایه ها و ستون های نگهدارنده استخر های پیش ساخته می باشد . این گزینه یکی از مهم ترین گزینه ها در میان استخر های پیش ساخته بوده که بسیاری از افراد بسته به هزینه ای که خواهند کرد ، استخر های پیش ساخته خود را نیز انتخاب می کنند . از پر استفاده ترین مواد اولیه برای ساخت پایه های استخر پیش ساخته فریمی می توان به آلومینیوم اشاره کرد ، این جنس بسیار سبک بوده و همچنین ضد آب می باشد و در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم است ، با توجه به اینکه آهن این ویژگی ها را ندارد ، از آلومینیوم بیشتر برای ساخت استخر استفاده می شود . البته یکی دیگر از دلایلی که از آلومینیوم بیشتر از استیل برای ساخت استخر استفاده می شود ، ارزان بودن آلومینیوم است . 

قیمت استخر پیش ساخته استیل در مقایسه با استخر پیش ساخته آلومینیومی گران تر بوده و دلیل آن نیز گران بودن استیل است . استیل بسیار شیک و زیبا بوده و استفاده از آن در ساخت پایه های استخر می تواند ظاهر استخر را بسیار شیک و لوکس کند ، به همین دلیل نیز شرکت های سازنده استخر های پیش ساخته برای تولید بهترین و لوکس ترین استخرهای پیش ساخته خود که معمولا طرح دار نیز می باشند ، از استیل استفاده می کند . استیل بسیار زیبا بوده و سطح درخشان تری را دارد ، این جنس نیز در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم بوده و به همین دلیل یکی از انتخاب های بسیار خوب برای استفاده در پایه های استخر پیش ساخته می باشد . استیل وزنی نسبتا سنگین دارد ولی میله ها و ستون های نازک آن نیز به خوبی میتواند وزن های بالا را تحمل کند . 

استخر های پیش ساخته از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و حتی برخی از آن ها دارای ده متر طول می باشند که با در نظر گرفتن ارتفاع 1 متری و عرض 5 متری می تواند ده ها هزار لیتر آب را در داخل خود جای دهد ، به همین دلیل شرکت های تولید کننده بایستی با استفاده از پایه های مقاوم همچون استیل ، این استخر ها را در برابر وزن بالای این حجم از آب مقاوم کند . به منظور این ویژگی بسیار خوب استیل ، شرکت های مطرح و بزرگی همچون اینتکس و بست وی که از بزرگان تولید استخر پیش ساخته در سراسر دنیا می باشند استخر هایی بی نظیر را تولید کرده اند که معروف ترین مدل های استخر پیش ساخته استیل بست وی دارای بدنه ای طرح دار بوده و می توان مدل های حصیری ، آجری و طرح چوب را مثال زد . 

در فروشگاه اینترنتی اینتکس مدل هایی از استخر های پیش ساخته تولید شده با پایه های استیل وجود دارد که تنوع آن ها نیز بسیار زیاد بوده و به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردی که این محصولات در نزد مشتریان دارد ، فروشگاه اینتکس که از بزرگترین فروشگاه ها و نمایندگی استخر پیش ساخته در ایران می باشد ، آن ها را موجود کرده است تا در کشور نیز دوست داران استخر های پیش ساخته بتوانند آن ها را با قیمت های ارزان و با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و اطمینان خاطری از کیفیت بالای این محصولات داشته باشند و بتوانند این محصولات را به همراه خدمات پس ا1ز فروش خریداری کنند . لازم به ذکر است که استخر های پیش ساخته نیز به مانند سایر استخر های ویلایی دارای لوازمی همچون پمپ تصفیه آب می باشند که می توانید با استفاده از آن ها به خوبی آب موجود در استخر را تصفیه کنید . 

عمدتا استخر پیش ساخته استیل را بر روی زمین راه اندازی می کنند ، البته ماهیت استخر های پیش ساخته قابلیت راه اندازی آن ها بر روی زمین بوده و به همین دلیل نیازی به حفاری نبوده و راه اندازی سریع و آسانی را حتی کمتر از 2 ساعت دارند ، بنابراین بهتر است که استخر های پیش ساخته استیل که دارای پایه های زیبا تری نیز می باشند را بر روی زمین نصب و راه اندازی کنید . بدین منظور برای این استخر ها نردبانی نیز اختصاص داده شده است که از طریق آن و با استفاده از آن می توانید به سادگی وارد استخر شوید . استخر پیش ساخته استیل مناسب برای شنا کردن بوده و بیشتر برای استفاده رده سنی بزرگسالان طراحی شده است . ولی کودکان می توانند با رعایت نکات ایمنی به همراه بزرگتر ها از استخر استفاده کنند .