عنوان مقاله : استخر پیش ساخته با نصب آسان

استخر پیش ساخته یکی از کاربردی ترین لوازم تفریحات آبی می باشد که در تابستان مورد استفاده عموم قرار می گیرد . استخرهای پیش ساخته به راحتی توانسته اند خود را به عنوان جایگزین های استخرهای بتنی معرفی کنند و هر ساله فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهند . این محصولات دارای مزیت های بسیاری می باشند که می تواند بسیاری از افراد را ترغیب به خرید استخر پیش ساخته نماید ؛ از سادگی در نصب و راه اندازی تا قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری که برای راه اندازی آن ها نیاز خواهید داشت .

این محصولات دارای مدل های بسیاری می باشند که هر کدام از آن ها دارای مزیت ها و معایب خاص خود هستند . در این مقاله سعی داریم تا استخر پیش ساخته با نصب آسان را به شما معرفی کنیم تا بسته به نیازهایی که دارید به راحتی بتوانید مدل متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید . اگر به دنبال استخر پیش ساخته با سهولت در نصب و راه اندازی و البته نیاز به مدت زمان کوتاه برای راه اندازی آن هستید ، پیشنهاد ما به شما استفاده از استخر پیش ساخته ایزی ست می باشد . استخرهای پیش ساخته ایزی ست نمونه از استخرها می باشند که در دسته میانی استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته قرار دارند .

اگر به آناتومی ساختاری این محصولات توجه داشته باشید ، در بخش بالایی دیواره آن ها می توانید قسمت بادشونده ای را مشاهده کنید که بیست درصد بالایی دیواره را شامل می شود . اما در هشتاد درصد بخش پایینی دیواره قسمت غیر بادی وجود دارد که به صورت برزنتی طراحی شده است ؛ برای راه اندازی این محصولات کافیست تا قسمت بالای دیواره را باد کرده و سپس آب را به درون استخر بریزید تا با پر شدن آب به درون استخر، دیواره به سمت بالا کشیده شده و استخر ساختار اصلی را به خود بگیرد . مدت زمان راه اندازی استخرهای پیش ساخته ایزی ست را می توان ده دقیقه برای باد کردن دانست اما بسته به حجم آبی که درون آن ها جای می گیرد ، برای پر کردن آن زمان های متفاوتی را نیاز خواهید داشت .

بر روی بخش باد شونده بدنه این مدل از استخرها ، دریچه های بادی تعبیه شده است که به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و باید پمپ باد را درون صورت عدم وجود درون بسته بندی به صورت جداگانه خریداری کنید . استخرهای پیش ساخته ایزی ست اغلب به صورت گرد طراحی و روانه بازار می شوند و این محصولات را می توانید از قطر یک متر تا پنج متر در اختیار داشته باشید که فضای مورد نیاز برای آب تنی های دوستانه و یا خانوادگی را فراهم می آورد .


اما استخرهای پیش ساخته برزنتی نیز نمونه ای دیگر از استخرهای آماده می باشند که توسط بسیاری از برندهای تولید و به بازار عرضه می شوند . اگر قصد تهیه این محصولات را دارید پیشنهاد ما به شما بررسی و انتخاب مدل های مختلف استخر پیش ساخته اینتکس و استخر پیش ساخته بست وی می باشد ، تا خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید . این محصولات دارای بدنه های کاملا برزنتی با دیواره های نگهدارنده آلومینیومی می باشند که مدت زمان راه اندازی آن ها کمی بیشتر از استخرهای ایزی ست می باشد . بسته به ابعایدی که استخر پیش ساخته برنتی مورد نیاز شما دارد ، می توان مدت زمان راه اندازی را از یک ساعت تا دو ساعت در نظر گرفت .

در خصوص استخرهای پیش ساخته برنتی باید بگوییم که ابعاد و مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها مزیت ها و معایب خاص خود را خواهد داشت . استخرهای پیش ساخته برزنتی در ابعادی از دو متر تا ده متر وجود دارد که در بزرگ ترین ابعاد خود می تواند برای آب تنی ده نفره بزرگسال مناسب باشد و به خوبی در این خصوص استانداردسازی شده است . برای نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته برزنتی می توانید از دی وی دی های آموزشی درون بسته بندی این محصولات استفاده کنید و یا از خدمات نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران استفاده کنید که در سراسر کشور اقدام به نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته می نماید .

نمونه دیگر استخرهای پیش ساخته که مورد استفاده بسیاری از ویلاها و باغ ها قرار می گیرد ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس می باشد . این نمونه از استخرهای پیش ساخته کمی بیشتر از استخرهای پیش ساخته برزنتی مدت زمان نیاز دارند تا به صورت مستحکم نصب و راه اندازی شوند . بسته به ابعادی که استخر پیش ساخته شما دارد ، مدت زمان راه اندازی آن معمولا از دو تا چهار ساعت می باشد که نیاز به تخصص و مهارت دارد و باید توسط نمایندگی این امر صورت بگیرد . استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس نیز به همانند استخرهای پیش ساخته برزنتی قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارند و در این خصوص می توانید کاملا به صورت سلیقه ای عمل کنید .

در صورت نیاز به هر گونه مشاوره پیش از خرید به صورت تخصصی و یا استعلام قیمتی همین حالا می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید . همچنین برای مشاهده جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته اینتکس ، بست وی و ایرتکس کافیست تا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .