استخر پیش ساخته بدون پمپ فریمی 76×305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 4485 لیتر
  • قطر: 305 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
9,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بدون پمپ فریمی 76×305 در نمایندگی محصولات اینتکس ، با قیمت ارزان در سایت آنلاین فروش استخر پیش ساخته intex و bestway

استخر پیش ساخته بدون پمپ فریمی 76×305 از جدیدترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس میباشد که در ابعاد کوچک تولید شده تا خراداران مختلف را راضی نگه دارد.این محصول برای استفاده های کودکان و نوجوانان ئ حتی برای استفاده های خانوادگی مناسب میباشد و میتواند به سادگی نیز آماده استفاده شود.این سادگی استفاده به دلیل ساختا آن میباشد که به گونه ای ساخته شده تا در کمترنی زمان ممکن راه اندازی شده و قابل استفاده باشد.  این استخر مانند دیگر استخر های گرد فریمی پیش ساخته کیفیت و ساختار مقاومی داشته که امکان استفاده در تقریبا در هر مکانی را به مصرف کننده میدهد. جنس به کار رفته در بدنه اصلی آن نیز از نوع PVC برزنتی و الیاف شمعی بوده که دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و دماهای مختلف آب می باشد و به سادگی دچار مشکل نخواهد شد و همچنین به دلیل استفاده از نوع PVC در ساختار خود انعطاف بالایی نیز داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازدو به این ترتیب به شما اجازه حمل و نقل ساده تر را میدهد. این محصول تنها به وسیله فریم های آلومینیومی همراه خود قابل نصب بوده و در کمترین زمان آماده استفاده میشود.برای سفارش این استخر میتوانید از سایت اینتکس تهران اقدام کنید .

استخر پیش ساخته فریمی گرد آبی رنگی که در تصویر مشاهده می کنید یکی از جدیدترین تولیدات برند اینتکس می باشد که در کاتالوگ جدید این برند به خوبی به چشم می خورد . استخر پیش ساخته گرد دارای طرفداران خاص خود می باشد و به خوبی می تواند جلوه بسیار زیبایی را به باغ و ویلای شما ببخشد . این استخر پیش ساخته نیز در واقع در سایز متوسط یعنی به قطر 305 سانتی متر ساخته شده است که قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارد و بسته به سلیقه خود می توانید آن را در محیط شخصی باغ و ویلای خود نصب و استفاده کنید . لازم به ذکر است که با توجه به ابعاد استانداردی که این محصول دارد می توانید از آن در حیات خانه خود نیز استفاده کنید و هر روزه به همراه خانواده به آب تنی درون آب بپردازید و خستگی را از تن خود به دور نگه دارید .

همچنین این محصول علاوه بر مصارف تفریحی به منظور درمانی برای آب درمانی نیز به کار می آید و در بسیاری از خان ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا قابلیت پر کردن آب گرم و همچنین سرد درون آن وجود دارد و بدنه آن در برابر دمای بالا نیز مقاوم می باشد . از مصارف دیگر این استخر پیش ساخته می توان به پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز اشاره داشت که در واقع آن را به یکی از محبوب ترین نمونه های استخر پیش ساخته اینتکس تبدیل کرده است . خرید استخر پیش ساخته امروزه به خوبی در کشور رونق پیدا کرده است و با توجه به کارایی های بسیاری که این محصولات دارند به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزین شایسته برای استخرهای بتنی معرفی کنند . این محصول در رنگ آبی روشن تولید شده است و در بخش بیرونی آن به صورت بزرگ نام برنده سازنده درج شده است که به رنگ سفید می باشد و در واقع هم رنگ ستون ها می باشد ؛ این تلفیق رنگی آبی و سفید توانسته است زیبایی خاصی را برای این استخر به وجود آورد .

اما اولین فاکتوری که باید در هنگام خرید استخر پیش ساخته اینتکس مورد توجه قرار بگیرد ، جنس بدنه می باشد . با بررسی های صورت گرفته برند اینتکس در بدنه این محصول نیز چیزی کم گذاشته است و با توجه به ابعاد بزرگی که این استخر دارد و حجم آبی زیادی که درون آن جای می گیرد ، در دیواره ها از الیاف شمعی برزنتی استفاده کرده است . این الیاف شمعی به خوبی در برابر فشار آب ، ضربه و نور خورشید مقاوم می باشد و در واقع می توان آن را پایه ثابت ساخت بدنه استخرهای با کیفیت اینتکس دانست . یکی از مزیت های این نوع دیواره ، پوشش رویه شمعی آن می باشد که بسیار نرم است و باعث می شود تا در هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی آن هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی بر روی پوست به وجود نیاید .

اما برند اینتکس برای نگهداری این دیواره های برزنتی از ستون های ضخیم آلومینیومی استفاده کرده است . ستون هایی که از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند که به رنگ سفید در آمده است و زنگ زدگی در آن بی معنی می باشد . این ستون های در فاصله های کوتاهی از هم قرار گرفته اند و علاوه بر آن از قسمت های مختلف به صورت چفتی و یا تسمه ای به دیواره ها وصل می شوند و آن ها را به صورت استوار نگه می دارند . همانطور که از اسم این استخر پیش ساخته مشخص است درون بسته بندی خود پمپ تصفیه آب را ندارد و قیمت اقتصادی آن می توان برای بسیاری از افراد به صرفه به نظر برسد . اما با توجه به حجم آب 4485 لیتری که دارد ، در صورت استفاده طولانی مدت نیاز به پمپ تصفیه حس می شود باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید . برای نصب پمپ تصفیه دریچه هایی بر روی بدنه وجود دارد و علاوه بر آن می توانید با اتصال شیلنگ به دریچه تخلیه آب استخر را برای آبیاری مورد استفاده قرار دهید . برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید و محصول را هر جای ایران که هستید تحویل بگیرید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
4485 لیتر
قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
جنس پایه‌ها
آلومینیومی
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
قابلیت نصب پمپ تصفیه
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...