عنوان مقاله : استخر پیش ساخته برای حیاط خانه

استخر پیش ساخته یکی از لوازم تفریحات آبی می باشد که در سال های گذشته به خوبی توانسته است تا جای خود را در میان مردم باز کند . امروزه این محصولات در خانه ها ، باغ ها و ویلای بسیاری از مردم دیده می شوند و دیگر بسیاری از افراد نگران هزینه های سنگین راه اندازی و همچنین دردسرهایی که برای داشتن استخرهای بتنی با آن رو به رو هستند نخواهند بود زیرا به راحتی می توانید با صرف هزینه و وقت و دردسر کمتر ، استخر های پیش ساخته را در خانه خود داشته باشند . اما خرید استخر پیش ساخته نیز به همانند بسیاری از لوازم و تجهیزات دیگر باید با آگاهی کامل انجام شود تا بهترین تصمیم گیری را در این خصوص را داشته باشید و اقدام به خرید استخر پیش ساخته ای نمایید که متناسب با نیازهایتان باشد . حال ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در خصوص خرید استخر پیش ساخته برای حیاط خانه راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مفید و جامعی را به دست آورید .

همانطور که می دانید استخرهای پیش ساخته علاوه بر مدل های بسیار متنوعی که دارند دارای ابعاد مختلفی نیز هستند که هر کدام از آن ها برای خانه ها و ویلاهایی با ابعاد بزرگ یا کوچک استانداردسازی شده اند . اما یکی از مزیت های این محصولات را می توان همین امر دانست که دارای ابعادی بسیار متنوع هستند و به همین خاطر حتی با داشتن حیاطی کوچک درون خانه نیز می توانید این محصولات را برای آب تنی شخصی در اختیار داشته باشید . پس ابتدای این امر که قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید بهتر است تا ابعاد حیاط خانه خود را اندازی بزنید و طبق آن نسبت به نصب و راه اندازی استخر استاندارد ، اقدام نمایید . فقط در این خصوص باید توجه داشته باشید که ستون های نگهدارنده استخرهای پیش ساخته به صورت زاویه دار نصب می شوند و از قسمت های کناری باید با بدنه در حدود یک تا یک و نیم متر فاصله داشته باشند و این اندازه را باید در نظر بگیرید .

همچنین درون استخر های پیش ساخته حجم قابل توجه ای آب قرار می گیرد و به همین خاطر برای شفافیت و پاکیزگی هر چه بیشتر آب باید از دستگاه تصفیه آب مخصوص استخر استفاده کنید و این ابزار های جانبی نیز به طبع فضای خود را اشغال می کنند و بهتر است تا ابعاد این محصولات را نیز در نظر داشته باشید تا بهترین عملکرد را شاهد باشید . یکی از مهمترین لوازم جانبی همراه استخرهای پیش ساخته همین پمپ های تصفیه آب می باشند که در دو نوع فیلتری و شنی روانه بازار شده اند و هر کدام قدرت خاص خود را دارند . پمپ های تصفیه آب نیز دارای ابعاد و قدرت تصفیه حجم آب متفاوتی می باشند ، بر همین اساس باید پمپ تصفیه ای را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد و حجم آب استخر پیش ساخته شما باید تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد .

البته گفتنی است که به همراه استخرهای پیش ساخته ای که توسط برندهای مطرح جهانی ساخته می شوند ، پمپ های تصفیه آب مختص استخرها نیز قرار داده می شود تا دیگر شما را از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز کند . حال که صحبت از برند استخرهای پیش ساخته شده باید اشاره ای داشته باشیم به بهترین برند تولیدکننده استخر پیش ساخته که در ایران نیز دارای نمایندگی فروش محصولات هستند و از این طریق نیز می توانید خریدهای خود را با کیفیت اورجینال نهایی کنید . بر اساس بازخورد های صورت گرفته از خریداران استخرهای پیش ساخته باید بگوییم که بهترین و پرفروش ترین برند های استخر پیش ساخته در جهان و البته ایران ، استخر پیش ساخته اینتکس و استخر پیش ساخته بست وی می باشد .

استخرهای پیش ساخته این دو برند در بازار ایران نیز توسط نمایندگی اینتکس تهران عرضه می شود که محصولات را به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت با توجه به حذف واسطه های فروش ، به دست خریداران می رسانند . بهترین جنس بدنه استخر پیش ساخته ای که می توانید در محیط های خانگی ، باغ و ویلا از آنها استفاده کنید ، استخر پیش ساخته برزنتی و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می باشد که عملکرد فوق العاده ای را چه در فضای باز و چه در فضای سرپوشیده از خود به نمایش می گذارد . البته برزنت و فایبرگلاس ، متریال استفاده شده در دیواره های استخر پیش ساخته می باشد و ستون های نگهدارنده نیز اغلب از جنس آلومینیوم گالوانیزه شده ضد زنگ می باشد که خیال شما را از بابت استفاده از این محصولات در رطوبت و شرجی بالای هوا راحت می کند .


علاوه بر پمپ تصفیه ، دیگر لوازم جانبی نیز برای استفاده هر چه بهینه تر از استخر های پیش ساخته وجود دارد که یا درون بسته بندی این محصولات قرار داده می شود و تا به صورت مجزا می توانید آن ها را از نمایندگی فروش اینتکس تهران خریداری نمایید . لوازم جانبی مورد نیاز برای استفاده هر چه بهینه تر از استخرهای پیش ساخته عبارتند از درپوش برزنتی که برای جلوگیری از آلوده شدن آب و ورود شاخ و برگ درختان به درون آب بکار گرفته می شود ؛ زیراندازه های بررزنتی و یا تاتامی های با کیفیت که در زیر استخر و یا کناره های آن مورد استافده قرار می گیرد و نردبان آلومینیوم که اغلب درون بسته بندی استخرهای پیش ساخته قرار می گیرد تا ورود و خروج افراد را در تمامی رده های سنی به درون آب سهولت ببخشد .

اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته برای حیاط خانه ، باغ و ویلای خود را دارید همین حالا می توانید جدیدترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته از برترین برندهای داخلی و خارجی را در دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی همین وب سایت مشاهده نمایید . تمامی استخرهای پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس تهران دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش ، نصب و راه اندازی می باشد که خیال شما را علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . در پایان نیز در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی و رایگان می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

استخر پیش ساخته را می توان یکی از بهترین جایگزین ها برای خانه ها ، باغ و ویلا دانست که به خوبی توانسته است با توجه به کاربردها ، راحتی در نصب و راه اندازی و همچنین قیمت های مقرون به صرفه ای که دارد جای خود را در میان مردم باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند. این محصولات امروزه در میان بسیاری از قشرهای مردم مورد استفاده قرار می گیرند و رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به همراه خود دارند. اما اگر شما هم به دنبال خرید استخر پیش ساخته برای حیاط خانه خود هستید حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید زیرا می خواهیم به این مطلب بپردازیم تا با آگاهی کامل دست به خرید این محصولات بزنید و بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید که مطابق با نیازهایتان باشد.

بهتر است تا ابتدای مقاله بگوییم که اصلا چرا استخرهای پیش ساخته گزینه مناسبی برای حیاط خانه می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر کمی با ساختار این محصولات آشنا باشید می دانید که سهولت در راه اندازی و همچنین جمع آوری آن ها باعث شده تا بسیاری از مردم به سمت این مدل از استخر سوق پیدا کنند. البته گفتنی است که ما برای استفاده در محیط های خانگی با مدل های بسیاری از استخرهای پیش ساخته نظیر استخر پیش ساخته برزنتی ، استخر پیش ساخته فریمی و استخر پیش ساخته ایزی ست رو به رو هستیم که بسته به سلیقه و نیازهایی که دارید می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

مدت زمان راه اندازی استخرهای پیش ساخته ایزی ست بالغ بر پانزده دقیقه حتی در بزرگ ترین مدل ها می باشد و در این خصوص اصلا کار سختی را ندارید. برای راه اندازی این مدل از استخر پیش ساخته کافیست تا با استفاده از انواع پمپ باد ، قسمت بالایی بدنه ان محصولات را باد کرده و سپس آب را به درون استخر روانه کنید تا با گسترش حجم آب داخلی استخر، لبه های بادی استخر ، بدنه آن را به سمت بالا کشیده و آماده استفاده شود. علاوه بر سهولت در راه اندازی و همچنین جمع آوری استخرهای پیش ساخته ایزی ست باید بگوییم که این مدل از ارزان ترین مدل های بازار می باشند که با مبالغ کم نیز به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. استخر پیش ساخته ایزی ست فاقد ستون های نگهدارنده می باشد و برای استفاده به صورت روکار بر روی زمین کارایی دارد.


اما اگر به دنبال کیفیت ساخت کمی بالاتر و بدنه هایی مقاوم تر هستید بهتر است تا به سراغ استخرهای پیش ساخته برزنتی و یا فریمی بروید که دارای ستون های نگهدارنده فلزی و آلومینیومی می باشند. همچنین دیواره های این استخرهای پیش ساخته از جنس برزنت دو و سه لایه می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. جنس دیواره های تمامی مدل های استخرهای پیش ساخته از ترکیب برزنت و الیاف شمعی می باشد که علاوه بر استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی می باشد که کاملا ضد حساسیت است و برای تمامی پوست های مختلف حساس نیز با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید.

استخرهای پیش ساخته فریمی و برزنتی قابلیت نصب به صورت روکار و همچنین توکار را نیز برای شما فراهم می آورند و حتی می توانید آن ها را در حیاط خانه خود به صورت دائمی نصب و راه اندازی کنید. علاوه بر آن می توانید از آن ها به صورت روکار نیز استفاده کنید که این امکان برای شما فراهم می شود تا در صورت نیاز آن ها را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید. نصب و راه اندازی این مدل از استخرهای پیش ساخته بسته به ابعادی که دارند از نیم ساعت تا دو الی سه ساعت به طول می انجامد. برای نصب این نمونه از استخرهای پیش ساخته می توانید از خدمات نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران استفاده کرده و یا از ویدیوهای آموزشی بخش وبلاگ سایت بهره مند شوید و گفتنی است که در این راه کار سختی را پیش رو نخواهید داشت.

یکی از مزیت های استخرهای پیش ساخته را می توان جا به جایی ساده آن ها دانست که به راحتی جمع آوری و از مکانی به مکان دیگر منتقل می شوند. در این خصوص باید بگوییم که از این رو بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که دارای باغ و ویلای شخصی نیز هستند و در صورت نیاز می توانند استخر را در فصل های گرم سال به راحتی از خانه به باغ و ویلای خود در شهرهای مختلف منتقل کنند و تفریحات آبی لذت بخشی را برای خود و خانواده رقم بزنند. انعطاف پذیری بالای متریال بدنه و همچنین جدا شدن اجزای مختلف تشکیل دهنده بدنه از هم باعث می شود تا بتوانید استخرها را حتی در بزرگ ترین مدل ها در بسته بندی کوچکی در اختیار داشته باشید که جا به جایی را به وسیله وسایل نقلیه شخصی به راحتی برایتان امکان پذیر می کند.

در خصوص قیمت استخرهای پیش ساخته نیز باید بگوییم که در این دسته بندی با مجموعه ای بسیار گسترده از مدل ها رو به رو هستید که از نظر ابعاد و اندازه ، متریال ساختاری بدنه و همچنین برندهای سازنده با هم تفاوت های بسیاری دارند؛ به همین خاطر نمی توان در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی استخرهای پیش ساخته خانگی شده است قیمت دقیقی را عنوان کرد؛  برای اطلاع از قیمت دقیق استخر پیش ساخته و مشاهده جدیدترین مدل ها به همراه توضیحات کارشناسی شده و دقیق می توانید همین حالا به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید. در پایان نیز باید بگوییم برای مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص استخرهای پیش ساخته همین حالا می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید.