خرید استخر پیش ساخته در شمال

استخر پیش ساخته را می توان به عنوان پر طرفدار ترین استخر های پیش ساخته حال حاضر در ایران و در دنیا دانست ، زیرا ویژگی ها و خصوصیات بسیار خاص آن ها سبب شده است تا استخر های پیش ساخته ، محصولاتی منحصر به فرد و با ویژگی های بسیار عالی باشند که نظر هر مشتری را به خود جلب کرده است ، تا اینچنین بیشتر افرادی که به دنبال داشتن یک استخر ویلایی یا خانگی با امکانات کامل هستند بتواند ، با خرید استخر پیش ساخته به خواسته خود برسند .

حال با توجه به شهر های گردشگری ایران که شهر های شمالی کشور بوده و همچنین سر سبز و پرآب تر هستند ، علاقه مندان بسیار بیشتری را به داشتن استخر پیش ساخته سوق داده است ، به همین جهت شاید بسیاری از شما این سوال را داشته باشید که امکان خرید استخر پیش ساخته در شمال فراهم است یا خیر ؟ در این مقاله نیز قصد داریم تا نمایندگی های رسمی فروش استخر پیش ساخته در شمال را به شما عزیزان معرفی کرده و فروشگاه معتبری را برای خرید مطمعن شما معرفی نماییم .

نمایندگی استخر پیش ساخته در شمال

نمایندگی تهران اینتکس اولین و بزرگترین فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران است که در سال ها فعالیت خود به یکی از محبوب ترین فروشگاه های فعال می باشد که می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را به روش های مختلف انجام دهید . تنوع بسیار بالای استخر های پیش ساخته موجود در نمایندگی استخر پیش ساخته در شمال سبب شده است تا بتوانید انتخاب های بهتری را داشته باشید و با مقایسه بین مدل ها ، مناسب ترین مدل را انتخاب و محصول را خریداری کنید .

شما می توانید خرید های خود را از شعب مختلف فروشگاه تهران اینتکس واقع در شمال کشور و در استان هایی مانند گیلان و مازندران خریداری کنید . شما می توانید به سادگی از خدمات نمایندگی استخر پیش ساخته تهران اینتکس از شهر هایی همچون نور ، عباس آباد و شهر های مجاور همچون نوشهر ، چالوس ، آمل ، بابل ، بابلسر و ... به راحتی بهره مند شوید و خرید های خود را انجام دهید . همچنین می توانید از نصاب های متخصص در زمینه راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته در شمال نیز استفاده کنید .

بهترین فروشگاه خرید استخر پیش ساخته

شما می توانید با کمی جستجو و تحقیق به سابقه درخشان فروشگاه تهران اینتکس در سال ها فعالیت خود پی برده و خرید های استخر پیش ساخته خود را با اطمینان کامل و با ضمانت و گارانتی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس ، دسته بندی های مرتبط با محصول مد نظر خود را مشاهده کرده و با ورود به بخش مورد نظر ، مدل های مختلف استخر پیش ساخته را در آن مشاهده کنید که به صورت کامل تمامی مدل های موجود را در بخش بعدی معرفی خواهیم نمود ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید . 

مدل های مختلف استخر پیش ساخته در شمال

مدل های مختلفی از استخر های پیش ساخته طراحی شده اند که شما می توانید به انتخاب خود آن ها را خریداری کنید . هدف از ارائه انواع زیادی از مدل های استخر پیش ساخته در شعب های مختلف فروشگاه تهران اینتکس حتی در شمال ، ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان عزیز می باشد . لذا شما می توانید در فروشگاه مدل های مختلفی از استخر های پیش ساخته ایرانی و خارجی را مشاهده کنید که مدل های ایرانی استخر های پیش ساخته را می توانید به صورت انحصاری استخر پیش ساخته ایرانی را در شمال خریداری کنید که با نام استخر پیش ساخته ایرتکس شناخته شده است .

استخر های پیش ساخته ایرتکس از مقاوم ترین و با دوام ترین استخر های پیش ساخته هستند که دارای طراحی فریمی می باشند و هیچ تفاوتی از نظر کیفیتی با مدل های خارجی گران قمیت ندارند . استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس را می توانید با قیمت ارزان تر نسبت به مدل های خارجی و همچینن با ضمانت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

قیمت پایین این مدل از استخر های پیش ساخته نیز به دلیل تولیدات آن در داخل کشور بوده که با توجه به حذف واسطه ها و همچنین فروش مستقیم از فروشگاه به دست مشتری ، قیمت تمام شده بسیار پایین تری داشته و کاملا مقرون به صرفه بوده و بسیار مناسب برای کسانی خواهند بود که بودجه معقولی را برای خرید استخر پیش ساخته در ابعاد های مختلف کنار گذاشته اند .

شما می توانید مدل های خارجی را که در ابعاد مشخصی تولید شده و به مانند استخر های ایرتکس تا طول 10 متر ساخته شده اند را نیز از فروشگاه خریداری کنید . از نظر مدل ، استخر های پیش ساخته به چند دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارد . مدل های فریمی دارای خصوصیت های بسیار خوبی بوده و اغلب از ابعاد بزرگتری برخوردار است . لذا به واسطه داشتن فریم می تواند وزن بیشتری را تحمل کرده و به همین دلیل آب زیادی را می تواند در داخل خود نگهداری کند ، همچنین وجود فریم ، سبب آن شده است تا استخر سازه ایمن تر و با اطمینانی را داشته باشد تا بتوانید اینچنین برای مدت طولانی و حتی دائمی از استخر های پیش ساخته خود استفاده کنید .

البته مدل های فریمی نیز به دو دسته الترا و اینتل تقسیم بندی می شوند که مدل های الترا از فریم بسیار مقاوم تر و قوی تری برخوردار بوده که البته برای ساخت استخر های پیش ساخته بزرگ از این فریم استفاده می شود . همچنین مدل های اینتل نیز به خوبی نیاز استخر های پیش ساخته کوچک را نیز فراهم می کند . در مدل های ایزی ست اصلا از فریم استفاده نشده است و وجه تمایز آن داشتن لبه بادی در استخر ها می باشد که سبب آن شده است تا این نوع از استخر ها را به صورت نیمه پیش ساخته یا نیمه بادی به شمار آورد ، اما مدل های ایزی ست نیز در ابعاد بزرگ ساخته شده اند و می توانند استخر های مناسبی برای ویلا باشند . راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست بسیار ساده و آسان تر نسبت به مدل های فریمی می باشد .

امکان خرید سفارشی استخر پیش ساخته در شمال

شما می توانید استخر پیش ساخته ایرتکس خود را به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه خود تهیه کنید . این امکان توسط فروشگاه اینتکس در شمال برای شما فراهم شده است تا با در نظر داشتن ابعاد و فضایی که در اختیار دارید ، استخر پیش ساخته مد نظر خود را سفارش دهید که برای انتخاب بهتر و عالی می توانید با مراجعه حضوری و همچنین اینترنتی و یا تلفنی خرید خود را ثبت کنید تا اینچنین بتوانید با راهنمایی فروشگاه بهترین گزینه را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید .

همچنین می توانید مدل های دیگر از برند های خارجی همچون استخر پیش ساخته اینتکس و استخر پیش ساخته بست وی را نیز خریداری کنید که در ابعاد مشخصی تولید شده اند که نمونه ای از تصاویر آن ها در فروشگاه موجود بوده و اطلاعات و مشخصات کاملی از آن ها درج شده است که می توانید آن ها را مطالعه کنید .

روش های نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته نیازمند نصب و راه اندازی هستند ، به همین دلیل نیز فروشگاه اینتکس علاوه بر امکان خرید استخر پیش ساخته در شمال ، امکان استفاده از خدمات پس از فروش محصولات پیش ساخته خود در شمال را نیز فراهم کرده است که می توان به نصب استخر پیش ساخته در شمال کشور اشاره کرد ، بنابراین شما می توانید برای نصب از نصاب های مختصص در این زمینه که فروشگاه تهران اینتکس به کار گرفته است ، استفاده کنید و روند ارسال و نصب در محل که در واقع صفر تا صد مراحل می باشد را به دست فروشگاه اینتکس بسپارید .