عنوان مقاله : استخر پیش ساخته روکار اینتکس

استخر پیش ساخته روکار اینتکس

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به هنگام راه اندازی استخرهای خانگی با آن رو به رو هستند ، حفاری زمین برای برپایی استخرها است . این مشکل می تواند تا حدی باشد که افراد را از داشتن استخر درون خانه ، باغ و ویلای خود منصرف کند ، زیرا حفر زمین به ابعاد استخر می تواند دردسر ساز باشد . همچنین بسیاری از افراد ، خود صاحب خانه نیستند و در خانه های استیجاری زندگی می کنند و این امکان برای آن ها فراهم نیست که بخواهند زمین را حفر کنند و تغییراتی در خانه ایجاد نمایند . در این موقعیت ها ، استخر پیش ساخته روکار اینتکس به خوبی به کمک شما می آید و باعث می شود تا با هر شرایطی که دارید بتوانید از امکانات استخر شخصی خود که بدون حفر زمین راه اندازی کرده اید استفاده نمایید . 

استخرهای پیش ساخته یکی از محبوب ترین محصولاتی می باشند که در سال های گذشته پا به بازار گذاشته اند و به دلیل مزیت هایی که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . یکی از مهمترین مزیت هایی که این محصولات دارند ، امکان نصب و راه اندازی بر روی زمین بدون نیاز به حفر زمین می باشد . این محصولات دارای پایه های نگهدارنده مقاوم می باشند که دیواره های استخر را بر روی خود مهار می کنند و امکان نصب به صورت روکار و توکار را فراهم می آورند و به صورت دلخواه می توانند آن ها را نصب کنید . به همین خاطر استخر پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که حتی قصد راه اندازی استخر در پارکینگ خانه ، پشت بام ، باغ و ویلای شخصی را دارند و در واقع می توان گفت که برای داشتن یک استخر شخصی دیگر محدودیتی نخواهید داشت .

قبل از خرید استخر پیش ساخته اینتکس باید به اطلاعات اولیه ای دست پیدا کنید تا بتوانید بر طبق نیازهای خود اقدام به تصمیم گیری در جهت انتخاب و خرید بهترین مدل استخر پیش ساخته ای که مطابق با نیازهای تان باشد نمایید . به طور کلی می توان گفت که ما دو نوع استخر پیش ساخته اینتکس داریم که قابلیت نصب به صورت روکار را دارند . استخر پیش ساخته برزنتی اینتکس و استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس که هر دوی آن ها را می توانید علاوه بر نصب روکار ، به صورت توکار نیز نصب و راه اندازی نمایید . استخرهای پیش ساخته برزنتی همانطور که از نامشان پیداست دارای دیواره های دو و سه لایه برزنتی می باشند که مقاوم در برابر فشار و ضربه هستند و به دلیل استفاده از برزنت در بدنه آن ها ، وزن بسیار پایین تری به نسب استخر های پیش ساخته فایبرگلاس دارند . همچنین قیمت استخر پیش ساخته برزنتی نیز به نسبت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس ارزان تر است و باعث می شود تا بسیاری از قشرهای جامعه بتوانند استخر شخصی خود را با صرف هزینه های نسبتا پایین تر از استخرهای بتنی در اختیار داشته باشند .


اما مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع استخر پیش ساخته اینتکس را می توان استخر پیش ساخته فایبرگلاس این برند دانست که طول عمر بسیار بالایی دارد و می تواند سالیان سال مورد استفاده شما قرار بگیرد . عمدتا جا به جایی این محصولات کمی دشوارتر از نمونه هایی با بدنه برزنتی می باشد . قیمت این محصولات نیز به نسبت استخر پیش ساخته برزنتی بالاتر می باشد اما ساختاری بسیار مقاوم تر را در اختیار شما قرار خواهد داد . این محصولات نیز همانند استخر های پیش ساخته برزنتی قابلیت نصب به صورت روکار و همچنین توکار را دارند اما وزن نسبتا سنگین تری دارند و همچنین بسته بندی آن ها نیز کمی بزرگ تر است اما به راحتی می توانید بزرگ ترین نمونه های آن را نیز با ماشین هایی همچون وانت به ویلای خود در شمال کشور انتقال دهید و در این خصوص کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

برای نصب و راه اندازی این محصولات باید بگوییم که دو راه پیش رو خواهید داشت ، ابتدا اینکه درون بسته بندی تمامی نمونه های استخر پیش ساخته یک ویدیو آموزشی قرار داده شده است که مراحل نصب و راه اندازی را به صورت دقیق برای شما بازگو کرده است . علاوه بر آن با جستجو در فضای اینترنت می توانید مراحل دقیق راه اندازی استخر پیش ساخته را گام به گام مشاهده نمایید و خودتان این محصولات را نصب کنید . اما باید توجه داشته باشید که نصب استخر پیش ساخته امری دقیق و مهارتی می باشد که نیاز به تجربه دارد و بهتر است تا این کار را برای اولین بار به تکنسین های این مجموعه بسپارید تا بهترین عملکرد را از استخر خود مشاهده کنید و استخر به صورت دقیق بر روی زمین نصب شود .

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده استخر پیش ساخته در ایران و نمایندگی فروش برند اینتکس ، این امکان را برای خریداران خود فراهم آورده است تا از این خدمات بهره مند شوند و هر جای ایران که هستند از خدمات نصب و راه اندازی بهره مند شوند . نصب دقیق استخرهای پیش ساخته باعث افزایش طول عمر این محصولات نیز می شود زیرا ستون ها اگر به صورت استاندارد بر روی زمین قرار نگیرند موجب افزایش فشار به بدنه استخر می شوند و در واقع استهلاک بدنه بالا می رود . همچنین علاوه بر نصب استخر پیش ساخته برخی از تجهیزات جانبی همچون پمپ تصفیه آب نیز نیاز به نصب و راه اندازی دارند که این امر نیز توسط کارشناسان صورت می گیرد.

فروشگاه اینتکس تهران با سابقه 17 ساله ای که در زمینه عرضه انواع استخر پیش ساخته در ایران دارد ، بیشترین تنوع را در اختیار شما قرار می دهد تا با هر سبک و سلیقه ای که دارید بتوانید از این محصولات استفاده کنید و استخر شخصی خود را داشته باشید . جدیدترین استخرهای پیش ساخته به همراه قیمت های به روز شده این محصولات را می توانید ار طریق دسته بندی مربوطه در همین وب سایت مشاهده نمایید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی رایگان در خصوص این محصولات ، همین حالا می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .