استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت سایز ۷۶×۳۰۵

کد intex 28701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 4485 لیتر
  • قطر: 305 سانتی متر
  • جنس رویه: الیاف شمعی برزنتی
10,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس با پمپ تصفیه 110 ولت  یکی دیگر از کوچکترین استخر های پیش ساخته  جدید شرکت اینتکس بوده که در واقع نمونه ی قبلی استخر پیش ساخته فریمی در نوع خود بوده که تنها تفاوتی که دارد موجود بودن پمپ 110 ولتی میباشد که تاثیر کمی در قیمت آن داشته است.

این استخر پیش ساخته به وسیله فریم های فلزی خود نصب و راه اندازی شده که جنس این این فریم ها از نوع گالوانیزه بوده و دارای خاصیت ضد زنگ میباشد و تاثیر زیادی در وزن آن دارند و همچنین یکی از ویژگی های این استخر داشتن وزن و حجم کم در حالت جمع شده میباشد که به شما اجازه میدهد بدون هیچ مشکلی آن را با خود جابجا کنید.این استخر پیش ساخته فریمی در خانواده استخر های با قطر 3 متر قرار گرفته است و ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر دماها و فشارهای مختلف آب برخوردار می باشد و همچنین این بدنه در صورت استفاده در فضای های بیرونی و در معرض نور و گرمای آفتاب دچار مشکلی نشده و میتوانید بدون نگرانی آن را در هر جایی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید.این محصول به همراه  یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 1250 لیتر در ساعت عرضه شده که در کمترین زمان استخر را آماده استفاده میکند.

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت سایز ۷۶×۳۰۵

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت سایز ۷۶×۳۰۵ یکی از مناسب ترین گزینه ها برای راه اندازی استخر پرورش ماهی می باشد که دارای ابعاد منحصر به فرد و جاداری بوده است و می تواند به بهترین شکل برای علاقه مندان استفاده شود. این محصول بی نظیر ساخته شده در شرکت اینتکس است که با توجه به مرغوبیت و اروجینال بودن بدنه بر روی آن نام اینتکس حک شده است. به این روش علاقه مندان می توانند با اطمینان کامل محصول اورجینال و اصل را خریداری کنند. این استخر پیش ساخته دارای قابلیت های مختلفی می باشد که می تواند برای استفاده در محل های مختلف به کار گرفته شود. عمده ترین محل ها برای استفاده از استخر پیش ساخته راه اندازی آن در ویلا و باغ می باشد که فضا بزرگ بوده است و به راحتی می توان هم نصب را انجام داد و هم از آن استفاده نمود. علاقه مندان به داشتن این محوطه بازی آبی می توانند در صورت داشتن جای کافی برای استفاده از آن محصول را خریداری کنند و از قیمت ارزان آن نیز بهره مند شوند. داشتن استخر پیش ساخته از نظر های مختلف حائز اهمیت است و وجود بدنه مقاوم آن می تواند طول عمر بالایی را برای افراد رقم بزند. از این رو با توجه به ابعاد بزرگ کارایی زیادی برای استفاده کنندگان فراهم می سازد و به راحت ترین صورت برای آن ها قابلیت های خود را به نمایش می گذارد. جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره استخر پیش ساخته به مطالب زیر مراجعه کنید.


قرار گیری بخش های آماده

این محصول همان طور که در نام آن مشخص است دارای اجزای از قبل ساخته شده می باشد و دارای بخش هایی می باشد که آماده است. از این رو نصب و راه اندازی آن آسان می باشد. برای داشتن اطلاعات در مورد بخش های مختلف استخر پیش ساخته ابتدا باید به بدنه آن اشاره نمود. این محصول از مواد اولیه ساده ای تشکیل شده است که در نهایت محصولی با طول عمر بالا را به افراد ارائه می دهد. این محصول از یک رویه بدنه تشکیل شده است که توسط پایه ها و اسکلت بدنه استوار و محکم بر روی سطح زمین قرار گرفته اند. این بدنه در نبود پایه های نگه دارنده در واقع بدنه ای منعطف می باشد که هیچ گونه استحکامی ندارد و نمی تواند بر روی سطوح به صورت کامل قرار بگیرد. همچنین در زمان استفاده نیز قادر به قرار دادن افراد و همچنین آب درون خود نمی باشد و در واقع غیر قابل قبول می باشد. اما با در کنار هم قرار گرفتن این دو اجزا شکل اصلی محصول حاصل می شود و می تواند به بهترین صورت از وضعیت محصول خریداری شده بهره مند بود. این استخر پیش ساخته با چنین ترکیبی تمایل به داشتن بدنه ای مقاوم را دارد ومی تواند بهترین و پر عمر ترین محصول را ارائه دهد. 


افزایش مقاومت محصول

در زمان نصب استخر پیش ساخته باید محل مورد نظر رابه خوبی بررسی کرد تا عاری از هر گونه مواد نوک تیز باشد و اشیاء خطرناک و تهدید کننده بدنه در آن محل وجود نداشته باشد. به همین خاطر کف محصول بررسی شده و مشاهده می شود. برای این که مجدد مشکلی جدی رخ ندهد و استفاده کننده اطمینان کامل داشته باشد در برخی استخر های پیش ساخته زیر اندازی به افراد داده می شود که باید قبل نصب به زیر محصول انداخته شود. اگر این وسیله در کنار محصول وجود نداشته باشد خود افراد می توانند از زیر انداز های محکم برای این کار استفاده کنند. این کار باعث می شود تا بخش کف بدنه دارای ضخامت باشد و بتواند دوام بالایی داشته باشد. همچنین از بروز آسیب و صدمه به بخش کف جلوگیری می کند. 


خروج راحت آب

افراد تصور می کنند که با داشتن استخر پیش ساخته باید برای خارج کردن و تخلیه آب به روش های سخت و دشوار دسترسی پیدا کرد و بدنه را به روش های قدیمی تخلیه نمود. اما می توان گفت که این محصول برای راحتی افراد دریچه ای به منظور خروج آب در بدنه خود ایجاد کرده است که می تواند آب را به طور کلی تخلیه کند و فضا را عاری از آب و رطوبت نماید تا محیط برای انجام تمیز کاری و مانند این ها آماده شود.


خرید 

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت سایز ۷۶×۳۰۵ محصولی کاربردی است که در فروشگاه اینتکس تهران با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نوع
گرد
ظرفیت آب
4485 لیتر
قطر
305 سانتی متر
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس پایه
فلزی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 110 ولت
درپوش
ندارد
زيرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
ساير ويژگي ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های فلزی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...