استخر فریمی بست وی

قطعا کمتر فردی است که از آب تنی پس از یک روز خسته کننده کاری خوشش نیاید و این آب تنی اگر در محیط خانگی خود و به همراه خانواده باشد نیز می تواند لذت دو چندان را به فرد منتقل کند . باید گفت که قدیم تر ها داشتن یک استخر خانگی برای همه افراد مهیا نبود و این امر نیاز به صرف هزینه بسیار زیادی داشت اما امروزه و با وارد شدن استخر پیش ساخته به صنعت بازار قطعا برآورده شدن این آرزو می تواند بسیار ساده تر و با صرف هزینه بسیار کمتری امکان پذیر باشد . استخرهای پیش ساخته دارای تنوع گسترده ای می باشند که یکی از دسته بندی های پرطرفدار آن ها را می توان استخر پیش ساخته فریمی دانست که توسط بسیاری از برندهای مطرح جهانی تولید و به بازار عرضه می شوند . این محصولات دارای جنس های بدنه مختلف می باشند که در ابعاد و ظرفیت های متنوعی در بازار وجود دارند و با توجه به فضای خانگی که در اختیار دارید می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب نمایید . اگر شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر به دنبال تحقیق بیشتر در مورد استخر فریمی هستید و قصد دارید که خریدی با اطمینان خاطر انجام دهید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید استخر فریمی در اختیار شما قرار دهیم .

استخرهای فریمی توسط برندهای بسیاری تولید می شوند که از جمله با کیفیت ترین و البته با سابقه ترین کمپانی تولید کننده استخر پیش ساخته برند بست وی است که ریشه در کشور چین دارد و کمپانی درجه یک محسوب می شود . شاید شما نیز با دانستن اینکه این برند چینی است به فکر اجناس بی کیفیت رفته اید ولی باید بدانید که کمپانی بست وی از سالیان دور اقدام به تولید محصولات بادی و همچنین استخرهای پیش ساخته کرده است و با محصولات باکیفیت فوق العاده ای که در اختیار خریداران قرار داده است توانسته به آوازه ای جهانی دست پیدا کند . این برند در تولید استخر پیش ساخته جزو دو برند برتر بازار محسوب می شود که در نوآوری نیز چیزی کم نگذاشته است و روز به روز اقدام به عرضه محصولاتی با تنوع گسترده و مطابق با نیازهای بازار کرده است . استخر پیش ساخته فریمی بست وی نیز همانند سایر محصولات این برند به خوبی جای خود را در میان مشتریان باز کرده است و با توجه به ماهیت استفاده ای که دارد به خوبی توانسته است به فروش های بالایی دست پیدا کند . باید گفت که این محصولات در اشکال هندسی گرد و مستطیلی دارای طرفداران بسیاری می باشند و در این زمینه باید خودتان تصمیم گیرنده باشید که با توجه به فضایی که در اختیار دارید کدام یک از این استخرها پاسخگوی نیازهای شما می باشد .

ابعاد استخر فریمی بست وی از کوچک تا بزرگ بسیار متنوع می باشد و در این خصوص نیاز نیست تا دغدغه ای به خود راه دهید . باید توجه داشته باشید که این استخرها از ابعادی تقریبی به طول دو متر شروع شده و تا ابعادی به طول هفت متر عرضه می شوند که نشان از بزرگی این محصولات دارد . اما یکی از فاکتورهای انتخاب استخر ییش ساخته با کیفیت ، انتخاب استخری است که دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه باشد زیرا این محصولات در محیط های بیرونی استفاده می شوند و در معرض برخورد اجسام و یا نور خورشید قرار می گیرند . باید گفت که برند بست وی در ساخت استخرهای پیش ساخته خود از متریال پی وی سی استفاده می کند که بر روی آن لایه های تار و پودی الیاف شمعی واقع شده است که نرمی و انعطاف پذیری ایده آل را به محصول می بخشد و این امر باعث بالا رفتن استحکام استخر پیش ساخته می شود . گفتنی است که این نوع متریال در برابر نور مستقیم آفتاب مقاومت بالایی از خود به نمایش می گذارد و از این رو می توان از آن در فضای باز باغ یا ویلاهای شخصی با خیالی راحت استفاده کرد . باید توجه داشته باشید که این نوع بدنه علاوه بر نور خورشید مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی در رطوبت و شرجی دارد و این امر باعث شده است تا استخر پیش ساخته فریمی با بدنه پی وی سی به بهترین گزینه برای استفاده در مناطق شمالی و یا جنوبی کشور بدل شود که دارای شرجی بالایی است .

از نظر جنس بدنه می توان استخر های پیش ساخته فریمی را محصولاتی مطمئن دانست که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، در برابر پوسیدگی نیز ایمن هستند . اما از جمله بخش های اصلی بدنه استخر پیش ساخته ، ستون های نگهدارنده آن ها می باشد که وظیفه اصلی آن حفظ تعادل استخر و کنترل وزن استخر به همراه حجم آبی که درون آن قرار دارد می باشد . کمپانی بست وی در بیشتر استخرهای پیش ساخته خود از ستون هایی با پایه آلومینیومی ضد زنگ بهره می برد که بسیار مستحکم هستند و با توجه به ضد زنگ بودن می توانید از آن ها در شرایط مختلف آب و هوایی بهره مند شوید . باید گفت که این نوع پایه به هنگام نصب باید به صورت دقیق بر روی زمین نصب شود و از مهمترین نکاتی که باید به طور کلی در نصب استخرهای پیش ساخته به آن توجه داشته باشید ، نصب بدنه و پایه های استخر در محیطی کاملا صاف است . در صورت قرار داده پایه ها در محیط هایی با سطح غیر صاف ، فشار به برخی از پایه ها به صورت نامتوازن وارد می شود و این امر در نهایت پس از گذر زمان باعث خم شدن پایه ها و برهم خوردن تعادل استخر می شود . به طور کلی بهترین نوع استخر پیش ساخته فریمی را می توان استخری با بدنه برزنتی و لایه رویه الیاف شمعی دانست که توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ بر روی زمین هموار به صورت استوار نگهداری می شوند .

از جمله لوازم جانبی که برند بست وی درون پکیج استخر پیش ساخته خود بسته به مدلی که خریداری می کنید قرار می دهد می توان به پمپ تصفیه آب و نردبان اشاره داشت . پمپ تصفیه آب از جمله لوازم جانبی جدایی ناپذیر در راه اندازی استخرهای پیش ساخته می باشد که با توجه به حجم آبی که استخر شما درون خود جای می دهد باید از پمپ هایی با قدرت متفاوت استفاده کنید . اغلب درون استخرهای پیش ساخته بست وی ، پمپ تصفیه آب به صورت پیشفرض قرار داده می شود اما در صورت عدم وجود پمپ و احتیاج به تهیه پمپ تصفیه آب ، حتما حجم آب داخلی و ابعاد استخر پیش ساخته خود را ملاک قرار داده و با توجه به آن اقدام به خرید پمپ تصفیه نمایید . اطلاعات دقیق ابعادی استخر و همچنین حجم آب داخلی که درون آن جای می گیرد بر روی بسته بندی استخر پیش ساخته درج شده است .

اما استخر های پیش ساخته بزرگ درون پکیج خود دارای نردبان های فلزی و یا آلومینیومی می باشند که اغلب جنس بدنه نردبان همان جنسی است که در ساخت ستون های استخر از آن بهره برده شده است . نردبان ها را می توان از بخش های اصلی استخر پیش ساخته فریمی در نظر گرفت زیرا ورود و خروج به استخر را به راحتی امکان پذیر می کنند و بدون استفاده از آن ها این امر می تواند برای افراد خانواده دشواری های خاص خود را به همراه داشته باشید . از دیگر لوازم جانبی استخر پیش ساخته در بسیاری از مدل های بست وی درون پکیج بسته بندی قرار ندارد و باید به صورت جداگانه خریداری شود می توان به زیرانداز ، درپوش و همچنین فواره و چراغ های تزئینی اشاره داشت . زیرانداز ها را به هنگام نصب استخر می توانید در بخش زیرین آن ها پهن کنید تا از تماس مستقیم بدنه و زمین جلوگیری به عمل آید . همچنین درپوش استخر نیز می تواند کارایی های خاص خود را داشته باشد و در صورت عدم استفاده از استخر می تواند از ورود اشیا به داخل آب به خوبی جلوگیری به عمل آورد . اما از دیگر لوازم تزئینی استخر پیش ساخته می توان به فواره های مخصوص اشاره داشت که از راکد ماندن آب داخلی استخر جلوگیری می کنند و همچنین ال ای دی های روشنایی می توانند جلوه زیبایی به استخر ببخشند . گفتنی است که تمامی این لوازم جانبی توسط فروشگاه ایران اینتکس عرضه می شوند که به راحتی می توانید در هنگام خرید استخر فریمی آن ها را تهیه کنید .

پس از تمامی نکات گفته شده باید بگوییم که انتخاب یک فروشگاه معتبر عرضه کننده استخر پیش ساخته می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا کیفیت محصولات تقلبی به دلیل وارداتی بودن می تواند با نمونه اورجینال بسیار متفاوت باشد . فروشگاه ایران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی برند بست وی و اینتکس در ایران اقدام به عرضه محصولات برند بست وی با ضمانت اصل بودن و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای کرده است که تمامی خدمات نصب و راه اندازی را توسط کارشناسان برجسته و کارآزموده صورت می دهد . برای مشاهده جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته بست وی می توانید همین حالا از طریق دسته بندی استخر پیش ساخته اقدام کرده و در صورت بروز هر گونه سوال با همکاران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید ، در پایان امیدواریم اطلعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم .