اگر اهل شنا و یا تفریحات آبی در محیط های خانگی باشید به خوبی باید استخرهای پیش ساخته را شناخته باشید و با مدل ها بی نظیر آن آشنایی پیدا کرده باشید . استخرهای پیش ساخته به طور کلی توسط برندهای بسیاری تولید و به بازار عرضه می شوند که دوتا از کمپانی های مطرح را در این زمینه می توان برند اینتکس و بست وی دانست که کیفیت تولیدات آن ها به نسبت سایر برند های بسیار بالاتر می باشد و از این رو به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده اند . باید گفت که برند های اینتکس و بست وی از ابتدای تولید استخر پیش ساخته با یکدیگر به طول خاصی در رقابت بوده اند تا نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخ دهند و در این راستا گوی سبقت را از یکدیگر به خوبی بربایند . در ادامه این مقاله قصد داریم تا استخرهای پیش ساخته 7 متری این دو برند را به خوبی به نقد و بررسی بگذاریم تا اطلاعات مفیدی را برای بررسی قبل از خرید در اختیار داشته باشید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدای بررسی تولیدات این دو برند مطرح تولید استخر پیش ساخته باید توجه بدانید که برند اینتکس ریشه در کشور آمریکا دارد و تاسیس و مالکیت آن به کشور این کشور باز می گردد اما به مانند بسیاری از کمپانی های مطرح جهانی همچون اپل دست به راه اندازی کارخانجات تولیدی خود در کشور آمریکا زده است . از این رو تمامی محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته این برند در کشور چین و تحت لیسانس اینتکس آمریکا تولید و به بازارهای بین المللی عرضه می شود .  اما برند بست وی ریشه در همان کشور چین دارد و خط تولید آن نیز در همین کشور می باشد و دست کمی از برند اینتکس نخواهد داشت . باید توجه داشته باشید که برند بست وی را با سایر محصولات چینی که در ذهن داشته اید جدا بدانید ، زیرا تولیدات برند بست وی از نوع درجه یک می باشد و در سطح جهانی نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته و در رقابت تنگاتنگی با محصولات اینتکس است . خب حالا که در مورد این دو برند به خوبی دانستید بهتر است تا محصول مورد نظرمان یعنی استخر پیش ساخته هفت متری را به نقد و بررسی بگذاریم و اطلاعات جامع را در اختیارتان قرار دهیم .

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس

استخر های پیش ساخته اینتکس را می توان محصولی کامل به همراه لوازم جانبی کاربردی دانست که کیفیت فوق العاده آن ها زبان زد است اما در این مقاله می خواهیم اطلاعات این دو برند را بدون طرفیت برند خاصی در اختیار بگذازیم و تصمیم نهایی را به عهده خود شما قرار می دهیم . ابعاد استخر پیش ساخته هر دو برند تولید همانند یکدیگر یعنی به طول 732 در عرض 366 سانتی متر می باشد و تفاوت آن ها در ارتفاع است که برند اینتکس دارای ارتفاع بلند تر ده سانتی متر می باشد . این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای لبه های آن نیز دارای انحنا نیست و به صورت ساده طراحی شده است . بدنه این استخر پیش ساخته به رنگ های طوسی و نقره ای تولید شده است و در هر طرف آن به صورت تولید می توان شش عدد پایه مقاوم را مشاهده کرد که به صورت مستحکم بدنه استخر را بر روی خود نگهداری می کنند . این پایه ها علاوه اینکه از بالا بدنه استخر را بر روی خود نگهداری می کنند در بخش پایینی نیز با استفاده از پارچه های برزنتی بر روی زمین مستحکم می شوند تا استحکام این محصول را به هنگام استفاده بیش از پیش افزایش دهند . باید گفت که طراح این استخر پیش ساخته بی نقص می باشد و با خیالی راحت می توانید در تعداد نفرات بالا از این محصول بهره مند شوید .

در بخش بدنه این استخر پیش ساخته از متریال پی وی سی برزنتی به همراه الیاف شمعی استفاده شده است که کیفیت فوق العاده را در برابر فشار و ضربه برای شما به نمایش می گذارد . همچنین این نوع ترکیب متریال به خوبی در برابر نور خورشید ، رطوبت و شرجی مقاوم است و پوسیدگی برای آن در واقع به معنی می باشد که از این رو می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مناطق مختلف بهره مند شوید . باید گفت که به دلایل گفته شده این استخر پیش ساخته یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های یلایی و باغ ها جهت استفاده های مختلف از جمله پرورش ماهی و همچنین کشاورزی و آب تنی می باشد . این بدنه برزنتی توسط پایه های آلومنیومی ضد زنگ بر روی زمین نگهداری می شوند که به خوبی آب بندی شده اند و زنگ زدن در اثر قرار گرفتن در معرض رطوبت و شرجی برای آن ها بی معنی است . باید توجه داشته باشید که راه اندازی استخر پیش ساخته امری بسیار مهم و حیاتی می باشد و نیاز به تجربه کافی دارد تا بهترین عملکرد را از استخر پیش ساخته خود مشاهده کنید بدین منظور و برای راه اندازی هر چه بهتر محصول پیشنهاد می شود که دی وی سی داخل پکیج استخر پیش ساخته را به خوبی مشاهده کرده و مراحل را طبق تصاویر دنبال کنید .

کمپانی اینتکس برای راحتی هر چه بیشتر خریداران محصولات خود ، به همراه استخرهای پیش ساخته تولیدی خود پکیج کامل لوازم جانبی را قرار داده است تا مردم را از خرید لوازم جانبی استخر پیش ساخته به طور کلی خلاص کند . باید گفت که به همراه استخر پیش ساخته هفت متری اینتکس لوازم جانبی زیر را می توانید داشته باشید . پمپ تصفیه آب شنی و یا فیلتری که بسته به مدل استخر پیش ساخته بر روی آن قرار می گیرد تا در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر به شما کمک شایانی کند . این پمپ تصفیه آب به ابعاد و مدل استخر پیش ساخته بستگی دارد و توصیه می شود در هنگام خرید استخر این موضوع را با فروشنده مطرح کنید . علاوه بر پمپ تصفیه آب یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که ساخته شده برند اینتکس است و با توجه به اهرمی که در بخش بالایی آن تعبیه شده است به راحتی می توانید آن را به لبه استخر متصل کرده و برای سهولت در ورود و خروج استخر بسیار تاثیر گذار می باشد . از دیگر امکاناتی که کمپانی اینتکس برای استخرهای پیش ساخته خود در ابعاد بزرگ در برخی مدل ها قرار می دهد ، درپوش مخصوص برزنتی و زیرانداز است که می توانید از درپوش برای مواقعی که از استخر استفاده نمی کنید ، بهره ببرید و از ورود اشیا به داخل آب جلوگیری به عمل آورید .

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی

علاوه بر برند اینتکس همانطور که خدمتتان گفتیم برند بست وی نیز اقدام به طراحی استخر پیش ساخته در ابعاد هفت متری کرده است که کیفیت فوق العاده آن قابل چشم پوشی نیست . برند بست وی نیز همانند برند اینتکس در ساخت استخرهای پیش ساخته هفت متری خود از بدنه برزنتی دو لایه استفاده می کند که این ترکیب با استفاده از الیاف شمعی می تواند استخر را به سدی محکم در برابر حجم آب داخلی بدل کند . باید گفت که بدنه این استخر پیش ساخته با توجه به تست های صورت گرفته بر روی آن بسیار مقاوم می باشد و در برابر فشار و ضربه نیز عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است . این استخر پیش ساخته برای نگهداری بدنه برزنتی خود همانند استخر پیش ساخته اینتکس از ستون های آلومینیومی از نوع ضد زنگ استفاده کرده است تا کیفیت را به انتها برساند . با توجه به پایه های آلومینیومی و بدنه مقاوم استخر پیش ساخته بست وی در توان از آن در انواع آب و هوای گرم و رطوبت بالا همچون آب و هوای مناطق شمالی و جنوبی کشور استفاده کرد .

برند بست وی در زمینه استخرهای پیش ساخته 7 متری دارای طرح های بسیاری می باشد که این طرح ها را با توجه به سلیقه شخصی و همچنین فضایی که در اختیار دارید می توانید تهیه نمایید . بدنه استخر پیش ساخته هفت متری بست وی در مدل های ساده و طرح دار طراحی و به بازار عرضه شده است که زیبایی ویژه ای را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد . کمپانی بست وی نیز به همراه این استخر پیش ساخته لوازم جانبی کاملی را قرار داده است که شما را از خرید لوازم جانبی به طور کامل بی نیاز می کند . از مهمترین لوازم جانبی که به همراه این استخر وجود دارد می توان پمپ تصفیه آب فیلتری با سایز بزرگ را نام برد که نیاز کلی شما برای حجم بالای آب این استخر را مرتغع می کند .

 پمپ فیلتری این محصول دارای قدرت بسیار فوق العاده می باشد و پاکیزگی همیشگی آب را برای شما به راحتی فراهم می آورد . نردبان آلومینیومی ضد زنگ با بدنه مقاوم در برابر فشار بالا و ضربه از مزیت های این استخر پیش ساخته می باشد . همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی نیز برای استخر بست وی تعبیه شده است که شما را از خرید هر گونه لوازم اضافی بی نیاز می کند . باید گفت که به طور کلی نصب استخرهای پیش ساخته باید به درستی انجام شود و نصب هر بیشتر استخر پیش ساخته می تواند بر سابقه کاری بیافزاید و استخر درست تر راه اندازی شود . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران با سابقه 15 ساله فعالیت در زمینه فروش استخرهای پیش ساخته ، کارشناسانی با تجربه را در اختیار دارد که نصب استخر پیش ساخته شما را به آن ها واگذار کرده و بهترین نوع راه اندازی برای شما مهیا می شود . گفتنی است که فروشگاه اینتکس ایران و تهران برای مشتریان خود ضمانت اصالت محصولات و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای را قرار می دهد تا خیال خریداران پس از خرید نیز راحت باشد . برای مشاهده جدیدترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته در ایران به دسته بندی استخر پیش ساخته همین وب سایت مراجعه کرده و مدل های متنوع را به همراه توضیحات کامل و تصاویر مشاهده کنید .