کیفیت بدنه چادر مسافرتی :

این محصول از بدنه ای بسیار مقاوم و با کیفیت تهیه شده است که قابلیت استفاده در هر فضایی با شرایط آب و هوایی مختلف را دارد. بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی است که مقاومت زیادی در برابر نفوذ آب داشته و ضد آب محسوب می شود. به همین جهت با بارش باران می توانید با خاطر آسوده در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید و از فضای ایجاد شده لذت ببرید. بدنه این محصول استحکام بالایی در برابر اشعه های خورشید نیز دارد و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نخواهد شد. این محصول را می توانید به مدت طولانی در آب و هوای گرم و کویری استفاده کنید زیرا گرمای هوا و نور خورشید در کیفیت آن تأثیری نخواهد داشت. بدنه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاومت زیادی داشته و به همین جهت به راحتی می توان از آن در هر فضایی به صورت طولانی مدت بهره برد. این چادر مسافرتی با برخورداری از رویه با کیفت توانسته است تا خاطری آسوده برای شما به ارمغان بیاورد و بتوانید به راحتی در داخل آن به استراحت بپردازید. سقف این محصول ویژه نیز به صورت دولایه می باشد که به استحکام و کیفیت این محصول افزوده است. این چادر مسافرتی با برخورداری از بدنه ای مقاوم، طول عمر بالایی داشته که تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد و شما نیاز به خرید محصول جدید نخواهید داشت. در دوخت این بدنه نیز از نخ هایی با استحکام و مقاومت بسیار بالا استفاده شده است که با وجود این، چادر مسافرتی در قسمت درزها دچار گسستگی نشده و آسیب نخواهد دید.


راه اندازی آسان

از نکات قابل توجه در خرید چادر مسافرتی، امکان راه اندازی آسان آن می باشد تا افراد بتوانند در صورت نیاز به استراحت، به سرعت محصول را برپا کرده و به استراحت بپردازند. این چادر مسافرتی سازه هایی عصایی دارد که با برخورداری از فناوری های روز دنیا تولید شده است. این محصول به سرعت و در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه لازم است تا قبل از راه اندازی این محصول، فضایی مسطح و مناسب را برای استفاده از آن فراهم کنید. شما باید محیط را از جهت نبود اشیای تیز مانند سنگ و چوب های تیز بررسی کرده و سپس اقدام به راه اندازی چادر مسافرتی نمایید. پس از انتخاب فضای مناسب می توانید محصول را از بسته بندی خارج کرده و با کشیدن بدنه این محصول به طرفین، چادر مسافرتی باز شده و آماده استفاده خواهد شد. هم چنین پس از استفاده نیز می توانید در زمانی بسیار کوتاه این محصول را جمع کنید. برای جابه جایی آسان و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه در حین جابه جایی، به همراه این چادر مسافرتی یک ساک حمل قرار دارد که می توانید از آن برای انتقال این محصول استفاده کنید و پس از راه اندازی و جمع کردن محصول، چادر مسافرتی را در داخل آن قرار دهید تا از وارد شدن آسیب به بدنه جلوگیری شود. هم چنین لازم است تا پس از راه اندازی این محصول را بر روی زمین نکشید. زیرا با برخورد بدنه با اشیای تیز، بدنه دچار پارگی خواهد شد. 


کیفیت سازه های چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی دارای سازه هایی آلومینیومی است که دارای وزن بسیار پایین و استحکام بالایی می باشند. این سازه ها انعطاف مناسبی دارند و در برابر شکستگی مقاوم هستند به این ترتیب این محصول طول عمر بالایی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. استفاده از اسکلت آلومینیومی باعث شده است تا این محصول در برابر رطوبت و زنگ زدگی نیز مقاوم باشد و بتوانید آن را در فضاهای مختلف استفاده نمایید. 

راهنمای خرید : برای خرید چادر مسافرتی دو نفره بست وی با توجه به نیاز خود می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با بالاترین تنوع مراجعه کنید. هم چنین جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های این سایت تماس بگیرید تا کارشناسان جهت خریدی بهتر و کسب رضایت از خرید بتوانند راهنمای شما باشند. چادر دونفره مسافرتی بست وی نیز با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران قابل خریداری است