عنوان مقاله : قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما

چادر مسافرتی در مدل های بسیار و با تنوع گسترده در بازار وجود دارد و انتخاب این محصول در مسافرت ها می تواند بسته به شرایط مناطقی که به آن سفر می کنید متفاوت باشد . چادر مسافرتی یکی از مهمترین وسایلی است برای کسانی که به طبیعت گردی و جاهای دور و نزدیک علاقه‌مندند . همچنین، چادر مسافرتی ضد آب و سرما، به دلیل دوام و مقاومت خود، بهترین انتخاب برای کاربردهای خاصی مانند کمپینگ، کوهنوردی، شکار و ماهیگیری می باشد . اما خرید چادر مسافرتی ضد آب و سرما می تواند برای بسیاری از افراد دشوار باشد به همین خاطر تصمیم گرفته ایم تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید این محصولات کاربردی در اختیار شما قرار دهیم تا انتخابی متناسب با نیازهای تان داشته باشید .

با توجه به عنوان مقاله بهتر است تا ابتدا به سراغ قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما برویم ؛ در این خصوص باید بگوییم که قیمت این محصولات بسته به ظرفیت قرارگیری افراد درون چادر ، برند سازنده ، متریالی که در ساخت این محصولات به کار گرفته می شود و همچنین ساختارهای ستونی متفاوت است و می توانید بسته به بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب های گوناگونی داشته باشید . یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید محصولات وارداتی همچون چادرهای مسافرتی از برندهای مطرح جهانی نرخ ارز در کشور می باشد ، زیرا این محصولات با دلار قیمت گزاری می شوند و نرخ ارز می تواند بسیار تعیین کننده باشد . با این تفاسیر در حال حاضر که در حال تدوین این مقاله هستیم ، قیمت چادر مسافرتی ضد آب از 4 میلیون تا 10 میلیون تومان متفاوت می باشد و پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق به دسته بندی چادر مسافرتی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید . 

حال قصد داریم تا در ادامه این مقاله ، به بررسی چادر مسافرتی ضد آب و سرما خواهیم بپردازیم و برخی از ویژگی‌های مهم آن را بررسی کنیم تا در انتخابی مطابق با نیازهای تان به شما کمک کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید :

مواد ساختاری : به عنوان یک چادر مسافرتی ضد آب و سرما، مهمترین ویژگی آن استفاده از مواد مقاوم در برابر آب و هوای سرد است. معمولاً، چادرهای مسافرتی ضد آب از پارچه‌های نایلونی با روکش PVC ساخته شده‌اند که مقاومت خوبی در برابر باران و شرایط مرطوب دارند. همچنین، برخی چادرهای مسافرتی از پارچه‌های مقاوم در برابر سرما و باد ساخته شده‌اند که معمولاً از الیاف پلی‌استری استفاده می‌کنند و در شرایط دمایی پایین تر می توانند استحکام فوق العاده تری داشته باشند .

میزان ضد آب بودن : از آنجایی که بیشتر مسافرت‌ها در شرایط آب و هوایی مرطوب و بارانی انجام می‌شود، ویژگی ضد آب برای چادر مسافرتی بسیار مهم است. چادرهای مسافرتی ضد آب، با پوشش‌هایی از جنس پلی‌استر علاوه بر ضد سرما بودن به خوبی در برابر نفوذ آب مقاومت نشان می دهند و در صورتی که منطقه کمپینگ شما به علت بارش باران دچار آب گرفتگی شده باشد ، بازهم از مقاومت آب به محیط داخلی چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورند . برای دانستن این متریال که چادر مسافرتی انتخابی تان تا چه حد در برابر نفوذ آب مقاوم است می توانید از اطلاعات روی بسته بندی و یا ساک حمل چادر مسافرتی تان استفاده کنید . 

مقاومت در برابر سرما : ضد سرما بودن بدنه چادر های مسافرتی نیز که برای کاربردهایی نظیر کمپینگ در مناطقی با آب و هوای سرد یا کوهنوردی در ارتفاعات، بسیار مهم هستند. این چادرها از جنس پلی‌استری با روکشی از PVC یا PU ساخته شده‌اند که مقاومت خوبی در برابر سرما دارند و با حفظ دمای داخلی چادر مسارفرتی می توانند آرامش خاطر را در شرایط بد آب و هوایی به وجود آورند .

مقاومت در برابر باد : بعضی از چادرهای مسافرتی ضد آب و سرما، از پارچه‌هایی ساخته شده‌اند که مقاومت خوبی در برابر باد دارند و به علت طراحی‌های خاص، نمی‌توانند در هنگام وزش باد، به سمت دیگری منحرف شوند. یکی از اصلی ترین بخش های نگهدارنده چادر مسافرتی در هنگام وزش بادهای شدید ، ستون های نگهدارنده ساختار چادر است . برندهای مطرح سازنده چادر مسافرتی ضد آب و سرما از متریال فایبرگلاس و آلومینیومی در این محصولات استفاده می کنند .

اندازه و وزن : همانطور که می‌دانید، اندازه و وزن چادر مسافرتی برای افرادی که آن را باید با خود حمل کنند، بسیار مهم است. بنابراین، برخی از شرکت‌های تولید کننده چادر، تمرکز خود را بر روی کاهش وزن و اندازه چادر و بهبود نصب و بسته‌بندی آن‌ها قرار داده‌اند تا به راحتی بتوانید حتی در کوهنوردی ها ، چادر مسافرتی خود را بدون خستگی به همراه خود داشته باشید و از سرپناهی امن در شرایط بد آب و هوایی لذت ببرید .

هنگامی که به دنبال خرید چادر مسافرتی ضد آب و سرما هستید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول از همه، باید به جنس و کیفیت پارچه چادر توجه کنید و همچنین باید مطمئن شوید که ابعاد و وزن چادر مناسب نیاز شماست . از طرفی، هنگام استفاده از چادر مسافرتی، باید به چند نکته نیز توجه کنید ، اولین نکته این است که باید از قرار دادن چادر در محلی که در برابر باد، سرما و آب خوب محافظت شده است، اطمینان حاصل کنید. همچنین باید همیشه از کمپینگ در مناطق با وضعیت هوایی نامناسب خودداری کرد در صورت لزوم سعی بر این داشته باشید تا حتی الامکان برپایی چادر در محیطی امن و به دور از وزش مستقیم باد باشد .

بهترین برندهای چادر مسافرتی ضد آب و سرما بستگی به نیاز و بودجها‌ی که برای آن در نظر گرفته اید دارد اما برندهایی که برای کیفیت و مقاومت خود شناخته شده‌اند عبارتند از:

چادر مسافرتی نورث فیس (North Face): این برند برای چادرهای خود از مواد با کیفیت بالا و مقاوم در برابر باد، آب و سرما استفاده می‌کند. همچنین دارای طراحی‌هایی است که به کاربران اجازه می‌دهد در برابر شرایط هوایی نامساعد بهترین عملکرد را داشته باشند.

چادر مسافرتی کلمن (Coleman) : برند Coleman یکی از برندهای معروف و قدیمی در صنعت تجهیزات کوهنوردی و مسافرتی است. این برند بیشتر برای تولید چادرهای مسافرتی، کوله‌پشتی، وسایل روشنایی و دیگر تجهیزات مورد استفاده در فعالیت‌های خارج از منزل شناخته شده است. در مورد چادر مسافرتی برند Coleman، باید گفت که چادرهای این برند با مواد با کیفیت ساخته شده‌اند و قابلیت مقاومت در برابر آب، باد و سرما را دارا هستند. همچنین چادرهای Coleman دارای طراحی‌هایی مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی ها است و در شرایط مختلف آب و هوایی بسته به مدل چادر مسافرتی که انتخاب کرده اید ، می توانید از آن بهره مند شوید .

چادرهای بیگ اگنس (Big Agnes): این برند به تولید چادرهای بسیار سبک و بسیار مقاوم در برابر آب، سرما و باد مشغول است. همچنین این چادرها دارای دو دیواره هستند که برای حفظ داخل چادر در برابر رطوبت و سرمای شدید بسیار موثر هستند.

چادرهای ام اس آر (MSR): این برند برای تولید چادرهای مسافرتی ضد آب و سرما از مواد با کیفیت بالا استفاده می‌کند. این چادرها دارای دو دیواره هستند که در برابر سرمای شدید بسیار مقاوم هستند و همچنین به کاربران اجازه می‌دهند تا در شرایط هوایی نامساعد به راحتی استفاده کنند.


در پایان باید بگوییم که فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده مستقیم چادر مسافرتی از برترین برندهای جهانی این امکان را برای شما فراهم آورده است تا جدیدترین چادرهای مسافرتی ضد آب را با قیمت ارزان تر از بازار در اختیار داشته باشید و سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . برای مشاهده جدیدترین چادرهای مسافرتی موجود در این فروشگاه کافیست تا همین حالا به دسته بندی چادر مسافرتی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .