خرید اینترنتی کاناپه بادی

خرید اینترنتی کاناپه بادی که یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی تولید شده بوده یکی از دغدغه های اصلی مشتریان و برای داشتن یک خرید مطمئن می باشد. کاناپه های بادی از زمان تولید خود تا کنون مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان محصولات بادی بوده زیرا که دارای کاربرد زیادی برای استفاده در منزل ، محل کار ، مسافرت ها و حتی فضای باز دارند. این نوع محصولات که مشابه مبل های بادی تولید شده اما برخی از آنها دارای حجم و ابعاد بزرگتر و دارای قابلیت هایی همچون چند کاره و یا تاشو می باشند به همین دلیل باعث متمایز شدن با مبل های بادی شده است. 

کاناپه های بادی نه تنها برای استراحت های سطحی بلکه برای دراز کشیدن و خواب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای خرید اینترنتی کاناپه های بادی نیاز به آشنایی با برخی از آیتم های مهم در ساخت کاناپه های بادی خواهد بود. آیتم هایی از جمله جنس و کیفیت بدنه ، طراحی و ساخت ، ویژگی ها و کاربرد ها و همچنین شرکت های تولید کننده که می بایست تمام این موارد را در زمان خرید اینترنتی کاناپه بادی در نظر گرفت تا به بهترین گزینه مورد نظر دست پیدا کنید. هر کدام از این آیتم های نام برده شده می توانند تاثیر بسزایی در کیفیت ساخت یک کاناپه بادی بگذارند بنابراین نباید از هیچ کدوم آنها قافل شد . اما در ادامه به بررسی مختصری از آیتم های نام برده شده خواهیم کرد...

جنس بدنه مهمترین آیتمی بوده که در زمان خرید می بایست به آن توجه زیادی شود. این ویژگی هم از سوی مشتریان و هم سوی تولید کنندگان دارای اهمیت بالایی می باشد تا در نهایت موجب تولید و انتخاب بهترین مدل از کاناپه بادی شود. تمام کاناپه های بادی تولید شده از جنس پلاستیک PVC بوده که نوعی جنس بدنه سبک با انعطاف بالا می باشد. البته این نوع جنس بدنه به تنهایی در کاناپه های بادی به کار نبرده شده بلکه از روکش های مختلفی از جمله طرح چرم و یا جیر و در مواقعی نیز برزنتی به کار می رود تا موجب افزایش ضخامت و استحکام بدنه یک محصول شود.  اصولا بدنه کاناپه های بادی مانند بسیار از محصولات بادی دارای انعطاف بالایی بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت تا در نهایت به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشند. تمامی کاناپه های بادی قابلیت شستشو بدنه را داشته و در صورت آسیب دیدن نقطه ای از بدنه به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد مانند روز اول خود خواهد بود.

در بسیاری از کاناپه های بادی علاوه بر اینکه بدنه اصلی آن ها از جنس پی وی سی تشکیل شده است ، در بخش هایی همچون رویه آن نیز از لایه های بسیار ضخیم و خوب جیر استفاده شده است که می تواند زیبایی خاصی را به کاناپه بادی ببخشد ، از سوی دیگر توجه داشته باشید که رویه جیر می تواند سطح کاناپه بادی را بسیار نرم و لطیف کند . لطیف بودن سطح کاناپه بادی می تواند از هر نظر خوشایند باشد . توجه داشته باشید که کاناپه های بادی که دارای رویه ای جیر مانند هستند ، از نظر ظاهری شیک و لوکس بوده و می تواند در دیزاین خانه نیز بسیار موثر باشد . البته برخی دیگر از مدل ها نیز هستند که دارای بدنه تماما جیر بوده و حتی بخش های کناری کاناپه بادی نیز جیر می باشد ، بنابراین آن ها از نظر زیبایی بسیار بهتر بوده و همچنین ممکن است آن مدل ها کمی گران تر از سایر کاناپه های بادی باشد .

طراحی و تولید : آیتم بعدی مربوط به نوع طراحی و ساختار بدنه بر می گردد. همانطور که اشاره کردیم طراحی و ساختار بدنه کاناپه های بادی مشابه مبل های بادی بوده اما بسیاری از آنها دارای ویژگی هایی همچون چند کاره و یا تاشو می باشند که مهمترین تفاوت را بین خود و مبل های بادی ایجاد کرده اند. قابلیت چند کاره و تاشو در کاناپه بادی موجب استفاده از آنها به عنوان تشک بادی ، تخت بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار خواهد شد. همه این کاربرد ها در یک کاناپه بادی تنها به وسیله یک تشک بادی جداگانه متصل شده به بدنه صورت می گیرد. به این صورت که با تا کردن و یا باز کردن این تشک متصل به بدنه امکان تغییر حالت کاناپه بادی مورد نظر فراهم خواهد بود. برخی از کاناپه های بادی نیز طراحی شده اند که دارای طراحی تاج دار بوده و همین امر باعث زیبایی هرچه بهتر آن ها شده است . برخی دیگر از کاناپه های بادی تخت شو هستند که با ساختاری کاملا متفاوت ساخته شده اند و کارایی چند گانه دارند ، این نوع از کاناپه های بادی که با نام کاناپه های بادی چندکاره شناخته می شوند ، ساختاری چند منظوره و تاشو دارند که میم توانید با تغییر حالت آن ها ، کاناپه بادی را از یک کاناپه به تخت بادی تاجدار تبدیل کنید . این نوع از محصولات بادی یکی از پر فروش ترین محصولات بادی در بازار و البته در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید خریداری کنید . شما می توانید تنها با خرید یک محصول بادی ، از آن هم به عنوان کاناپه بادی برای نشستن و همچنین یک تخت خواب بادی برای دراز کشیدن داشته باشید . 

این محصولات بادی بسیار مناسب برای سفر ها نیز می باشند و شما می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل در هر جایی که دوست دارید حتی در مسافرت ها و در طبیعت استفاده کنید . البته امکان استفاده از این محصولات بادی در هتل ها و ویلاهای اجاره ای و حتی شخصی خود قابل استفاده می باشد . بنابراین می توانید بدون اینکه از تخت های ویلا و یا هتل استفاده کنید ، از یک کاناپه بادی چند کاره شخصی خود استفاده کنید . این محصولات به دلیل ساختار بادی که دارند ، بسیار سبک و البته کم جا هستند ، به خصوص وقتی که محصول بادی را جمع می کنید . به همین علت نیز به سادگی می توانید آن را با خود به مسافرت ها ببرید . توجه داشته باشید که کاناپه های بادی معمولی یا چندکاره تنها برای استفاده در سفر ها و مصارف موقتی نیستند و چه بسا شما می توانید از آن ها در خانه نیز به صورت دائمی استفاده کنید . زیرا راه اندازی بسیار ساده ای دارند و همانطور که در بخش های بعدی اشاره خواهیم کرد ، طراحی متفاوت آن ها باعث انعطاف پذیری هرچه بهتر و طبی شدن کاناپه های بادی شده است . کاناپه های بادی معمولی عمدتا برای استفاده یک نفره ، دو نفره و سه نفره ساخته شده اند ، این در حالی است که کاناپه های بادی چند کاره بیشتر برای استفاده یک نفره و یا دو نفره ساخته شده اند . 

راه اندازی کاناپه های بادی نیز بسیار ساده و آسان بوده و شما می توانید به دفعات زیاد آن را راه اندازی کرده و یا جمع آوری کنید . البته این محصولات بادی ابعاد بزرگی دارند ، ولی بایستی به این مورد نیز توجه داشته باشید که شما می توانید از پمپ های باد نیز برای راه اندازی استفاده کنید . پمپ های باد یکی از بهترین وسایل و اقلام هایی است که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را موجود کرده است تا طرفداران محصولات بادی بتوانند به راحتی از این محصولات بادی استفاده کرده و آن را راه اندازی کنند .  توجه داشته باشید که پمپ های باد مدل های مختلفی دارند و شما می توانید با هر نوع از پمپ های باد موجود به سادگی کاناپه بادی را راه اندازی کنید . از پر فروش ترین آن ها می توان به پمپ های باد دستی ، برقی ، پدالی و فندکی اشاره کرد که البته مدل شارژی آن نیز وجود دارد . دو نوع پمپ باد دستی و یا پدالی غیر برقی بوده و به کمک دست و یا پدال زدن کار کرده و می توانند پمپاژ را انجام دهند ، از ویژگی های این نوع از پمپ های باد می توان به استفاده از آن ها در هر جایی اشاره کرد ، حتی در مسافرت ها که برقی وجود ندارد . 

اما این در حالی است که پمپ های باد برقی قدرت بالایی را داشته و با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی می کنند . البته برخی از کاناپه های بادی نیز تولید شده اند که بر روی بدنه خود پمپ باد برقی سرخود دارند که کار را بسیار راحت کرده و می توانید با استفاده از آن به سادگی محصول بادی را راه اندازی و استفاده کنید . تمامی مدل های آنها نیز دارای طراحی رویه مواج بوده تا علاوه بر پوشش اعضای بدنه موجب عبور هوا به منظور جلوگیری از تعریق شود . روریه مواج از بهترین طراحی هایی است که برای تولید کاناپه های بادی استفاده می شود . حتی از این نوع طراحی در تولید تشک های بادی و تخت خواب های بادی نیز استفاده شده است . زیرا این طراحی می تواند بسیار در انعطاف پذیری سطح کاناپه بادی نقش داشته باشد . توجه داشته باشید که کاناپه های بادی که دارای رویه مواج هستند فشار کمتری را به بدن وارد می کند و در این حالت شما می توانید برای مدت طولانی از محصول بادی خود استفاده کنید . نکته قابل توجه در رویه های مواج و مسئله گرفتگی عضلات این است که فشار وارده به اندام ها می تواند سبب کوفتگی شود و یا با گرفتگی های رگ ، سبب گرفتگی در عضله شود ، بنابراین سعی داشته باشید که در خرید کاناپه های بادی نیز به این موارد بسیار مهم توجه ویژه ای داشته باشید . 

از دلایل طبی خواندن کاناپه های بادی نیز می توان به همین نکته بسیار مهم توجه کرد . البته ممکن است رویه های مواجی که در ساخت کاناپه بادی استفاده می شود ، تفاوت ها و شباهت هایی نیز با یکدیگر داشته باشد . به عنوان مثال برخی از کاناپه های بادی دارای رویه مواج گونه هستند که ساختاری موازی دارد ، ولی برخی دیگر نیز به طور مشبک طراحی شده اند که ساختار آن ها نیز متفاوت است . به طور کلی کاناپه های بادی که دارای رویه مواج به صورت مشبک هستند ، از نظر انعطاف پذیری بسیار بهتر از مدل های موازی هستند و بهتر است که در خرید های خود به این نکته مهم توجه داشته باشید .

در ابتدای این بخش نیز اشاره شد که رویه کاناپه های بادی که دارای ساختار مواج است ، می تواند تا حد زیادی ضد تعریق باشد ، علت ضد تعریق بودن آن نیز عدم تماس بسیار زیاد بدن با سطح کاناپه بادی می باشد و می تواند با وجود برجستگی ها بر روی بدنه به خوبی هوا را در میان بدن و سطح کاناپه بادی جریان بدهد . از این رو شما نیز می توانید به بهترین شکل از کاناپه بادی استفاده کنید . یکی از ویژگی های بسیار مهمی که از نظر طراحی بدنه در کاناپه های بادی صورت گرفته استفاده از جای مخصوص بطری برای نگداری انواع نوشیدنی ها و همچنین نگهداری اشیای کوچک و قیمتی است. استفاده از دریچه های بادی Dual Lock از دیگر مزیت های موجود در کاناپه های بادی بوده که امکان راه اندازی آن ها را با تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی فراهم می سازد. البته شرکت های تولید کننده کاناپه های بادی هر کدام با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به تولید کاناپه های بادی با استاندارد مخصوص خود کرده که این شرکت های عبارتند از شرکت محصولات بادی اینتکس ، شرکت بست وی ، شرکت جیلانگ و ... که در این بین شرکت اینتکس رایج ترین و بهترین تولید کننده محصولات بادی از جمله کاناپه های بادی می باشد.

در خرید اینترنتی کاناپه بادی بایستی حتما به برند تولیدی کاناپه بادی دقت داشته باشید . برند های زیادی در زمینه تولید و فروش محصولات بادی و فروش کاناپه بادی دست دارند که بایستی حتما به آن توجه داشته باشید . خریداری از برند های پر فروش می تواند به شما تضمین دهنده کیفیت بالای کاناپه بادی باشد . زیرا برند های بزرگ محصولاتی با کیفیت را تولید می کنند ، از معروف ترین برند های موجود در بازار می توان به برند های بست وی و اینتکس اشاره کرد که نسبت به سایر مدل ها از کیفیت بسیار عالی و بالایی برخوردار هستند و خرید و استفاده از آن ها بسیار توصیه می شود .
اما در نهایت برای خرید اینترنتی علاوه بر توجه کردن به تمامی آیتم های توضیح داده شده می بایست با ثبت نام در فروشگاه اینتکس و ثبت سفارشات خود اقدام کنید . برای آشنایی بیشتر برای نحوه خرید اینترنتی از فروشگاه اینتکس تهران می توان به روش خرید در تهران و یا روش خرید در شهرستان مراجعه کرده و از شرایط فروش مطلع شد.