عنوان مقاله : بهترین کاناپه های بادی برای خواب شبانه

بهترین کاناپه بادی برای خواب شبانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ کاناپه های بادی در ظرفیت های چند نفره در بازار موجود هستند؟ آیا کاناپه های بادی برای خواب شبانه به خوبی استانداردسازی شده اند؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات باید بگوییم که ابتدا باید با ساختار کلی این محصولات آشنا شوید و بهترین گزینه این است تا در انتهای این مقاله همراه ما باشید و کاناپه های بادی که بهترین انتخاب برای خواب شبانه می باشند را به شما معرفی کنیم. توصیه می کنیم اگر شما هم به دنبال خرید کاناپه بادی هستید در ادامه همراه ما باشید تا خریدی آگاهانه و مطابق با نیازهای تان را تجربه کنید.

با توجه به بررسی های صورت گرفته باید بگوییم که کاناپه های بادی برای خواب شبانه خوب می باشند که از نوع طبی باشند. اما سوال اینجاست که آیا کاناپه های بادی نیز دارای مدل های طبی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ این محصولات نیز به همانند تختخواب های بادی دارای نمونه های طبی می باشند و در ساختار داخلی آن ها از پل های الیاف دار استفاده شده است تا فشار را به خوبی بر روی خود مهار نمایند و به این طریق بهترین شرایط را در هنگام خواب برایتان فراهم کنند تا خوابی راحت و لذت بخش داشته باشید.

کاناپه های بادی علاوه بر ساختار داخلی متفاوت عمدتا دارای طراحی های ظاهری استانداردتری نیز می باشند. به عنوان مثال رویه این محصولات بهتر است تا از نوع مواج باشد زیرا رویه مواج به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و رویه کاناپه عمل می کند و از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد. این نوع ساختار رویه علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن به درست قرارگیری آناتومی بدنی نیز کمک می کند و باعث می شود تا خوابی راحت داشته باشید. ابعاد کاناپه بادی که برای خواب شبانه انتخاب می کنید از مهمترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه داشته باشید تا به صورت معمول بتوانید از آن با خیالی راحت استفاده کنید. کاناپه های بادی به صورت استاندارد دارای طولی بالغ بر 195 تا 205 سانتی متر می باشند که به این طریق خیال شما را راحت می کنند و با خیالی راحت می توانید از آن ها برای افراد قد بلند نیز استفاده کنید.

همچنین این محصولات در ظرفیت های یک و دو نفره در بازار موجود می باشند که هر کدام از آن ها فضایی اختصاصی را در اختیارتان قرار می دهند. عمدتا کاناپه های بادی مناسب برای خواب شبانه دارای لایه های نشیمنگاه مجزا از هم می باشند که به صورت کشویی باز می شوند و در هنگام خوابیدن فضایی به همانند تختخواب های بادی را برایتان فراهم می کنند. یکی از مهمترین مزیت های این محصولات را می توان داشتن تکیه گاه در بخش بالایی بدنه دانست که موجب می شود تا در حالت نشسته نیز بتوانید از آن استفاده کنید و در واقع با خرید کاناپه بادی تختخواب شو با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر کاناپه بادی صاحب تختخواب بادی نیز می شوید.

جنس بدنه از دیگر عوامل بسیار مهم می باشد که نه تنها در هنگام خرید کاناپه های بادی بلکه در هنگام خرید تمامی محصولات بادی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. بهترین انتخاب برای متریال ساختاری بدنه کاناپه های بادی را می توان پی وی سی یا همان وینیل دانست که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع متریال در مدل های مختلفی وجود دارد و به صورت مهندسی شده باید در بخش های مختلف بکار گرفته شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. بهتر است تا در قسمت رویه کاناپه های بادی و همچنین قسمت تکیه گاه از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شود که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و از سمتی متریالی کاملا ضد حساسیت است؛ به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن ها برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید.

اما بخش های دیگر کاناپه بادی از جمله قسمت کف آن که در تماس با بدن افراد نیست و از سمتی فشار بالایی را بر روی خود مهار می کند، بهتر است تا از جنس پی وی سی طرح چرم باشد. پی وی سی طرح چرمی که در قسمت کف کاناپه های بادی برند مطرح استفاده می شود عمدتا از نوع دو لایه می باشد تا فشار بالایی را بر روی خود مهار نماید. پس می توان نتیجه گیری کرد که بهترین انتخاب برای کاناپه های بادی ، کاناپه ای می باشد که دارای جنس رویه پی وی سی جیر یا همان مخمل باشد و در قسمت های کناری آن از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده باشد.

اما از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید کاناپه های بادی مناسب برای خواب شبانه باید مورد بررسی قرار بگیرد، قابلیت تحمل وزن است. قابلیت تحمل وزن کاناپه های بادی بسته به متریال استفاده شده در ساختار بدنه آنها و همچنین ظرفیت تعداد نفراتی که دارند متفاوت می باشد. به صورت استاندارد کاناپه بادی یک نفره باید تحمل وزنی بالغ بر 100 تا 120 کیلو گرم داشته باشد و این قابلیت تحمل وزن برای کاناپه های بادی دو نفره به 200 تا 250 کیلو گرم می رسد که از این رو به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید و برای استفاده بزرگسال نیز به خوبی استانداردسازی شده است.

کاناپه های بادی دارای مدل های بسیاری می باشند که توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند، بهترین برند این محصولات را می توان کاناپه بادی اینتکس و کاناپه بادی بست وی دانست که کیفیت فوق العاده را در کنار قیمت ارزان در اختیار شما می گذارد. قیمت این محصولات نیز بسته به ظرفیت کاناپه بادی، قابلیت تحمل وزن، برند سازنده و همچنین نرخ دلار در کشور به دلیل وارداتی بودن این محصولات بستگی دارد و به همین دلیل در این مقاله نمی توان قیمت دقیقی را عنوان نمود و توصیه می کنیم برای استعلام قیمت کاناپه بادی در مدل های مختلف به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید. سایت اصلی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده جدیدترین و برترین مدل های کاناپه بادی، خدمات شایسته ای را برای شما درنظر گرفته است تا با خیالی راحت پس از خرید نیز بتوانید از استفاده محصولات لذت ببرید.