عنوان مقاله : راهنمای انتخاب و خرید کاناپه بادی تخت شو اینتکس

کاناپه بادی تخت شو یکی از کاربردی ترین و راحت ترین مدل های کاناپه می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در بسیاری از خانه ها توانسته است جای کاناپه های سنتی را بگیرد . کاناپه بادی تخت خواب شو در واقع محصولی چند کاره می باشد که با خرید آن می توانید به راحتی با یک تیر چند نشان بزنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید . این محصولات در قسمت نشیمنگاه خود دارای ساختار دو و در برخی از مدل ها سه لایه هستند که پس از باز شدن ، ساختاری همانند تختخواب را برای شما ایجاد می کنند و به این ترتیب علاوه بر کاناپه و مبل بادی می توانید از آن ها به صورت تختخواب نیز استفاده کنید . خرید کاناپه بادی تختخواب شو در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین خریدهایی می باشد که می توانید انجام دهید و صاحب محصولی چندکاره و بسیار کاربردی شوید .

یکی از مهمترین مزیت هایی که این محصولات دارند ، قابلیت جمع آوری پس از استفاده ، در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد که از این رو این محصولات را به پای ثابت خانه هایی تبدیل کرده است که فضای کمی در اختیار دارند . کاناپه های بادی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای حتی در بزرگ ترین ابعاد نیز جمع آوری می شوند و به راحتی می توانید آن ها را درون کمد دیواری قرار دهید تا فضای بیشتری را در محیط پذیرایی و یا اتاق خواب خود در اختیار داشته باشید . بر روی بدنه این محصولات دریچه های باد چند کاره تعبیه شده است که علاوه قابلیت راه اندازی ، در خالی شدن سریع باد نیز بسیار کمک کننده هستند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و برای راه اندازی آن ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

اگر قصد خرید کاناپه بادی اینتکس را دارید در خصوص بهترین جنس بدنه باید بگوییم که متریال پی وی سی یا همان وینیل بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد . اما اگر بخواهیم کمی تخصصی تر صحبت کنیم باید بگوییم بهترین کاناپه بادی محصولی می باشد که در ساختار بدنه آن از متریال ترکیبی استفاده شده باشد . بهترین انتخاب برای رویه کاناپه های بادی اینتکس که در تماس مستقیم با بدن انسان است ، وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد . همچنین این نوع متریال کاملا ضد حساسیت نیز می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن افراد از کودک تا سالمند استفاده کنید . 

اما برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن در بخش های کناری و کف این محصول بهتر است تا از وینیل طرح چرم استفاده شده باشد . این نوع مواد اولیه استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز دارد . برند اینتکس در ساختارهای کناری و کف کاناپه های بادی تختخواب شو خود در بسیاری از مدل ها برای بالا بردن استحکام از وینیل دو لایه طرح چرم استفاده می کند که اگر شما هم به ترکیب ذکر شده در ساختار بدنه این محصولات توجه داشته باشید ، بهترین کارایی را از محصول خریداری شده مشاهده خواهید کرد.

اینتکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی در جهان می باشد که کیفیت و قیمت مقرون به صرفه را در کنار هم برای شما فراهم می آورد تا خریدی لذت بخش داشته باشید . این برند در سال های گذشته مدل های بسیاری را روانه بازارهای جهانی کرده است اما اگر بخواهیم به یکی از پرفروش ترین و البته با کیفیت ترین مدل های این برند اشاره داشته باشیم می توانیم که رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به همراه خود داشته است باید به کاناپه بادی تخت شو دو نفره مدل 68566 اشاره کنیم که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس مدل intex 68566

این کاناپه بادی اینتکس یکی از برترین انتخاب ها برای استفاده دو نفره بزرگسال می باشد که ابعادی به مشخصات ( طول : 231 سانتی متر ، عرض : 193 سانتی متر و ارتفاع : 71 سانتی متر ) دارد و به خوبی برای خوابیدن دو نفر بزرگسال استانداردسازی شده است . در بخش نشیمنگاه این کاناپه بادی از ساختار سه لایه استفاده شده است که ارتفاع ایده آلی را در هنگام نشستن فراهم می آورد و باعث می شود تا زانو ها در راستای بدن قرار بگیرد و در استفاده طولانی مدت با خستگی و یا زانو درد رو به رو نشوید . این لایه های نشیمنگاه به هنگام باز شدن فضایی به اندازه تختخواب های بادی را برای شما فراهم می آورد و باعث می شود تا بتوانید از محصول در حالت خوابیده نیز استفاده کنید و در واقع محصولی چند کاره به شمار می آید .


قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفره بزرگسال حتی افراد سنگین وزن به خوبی مقاوم سازی شده است . سازگاری بالای متریال استفاده شده در ساختار بدنه این محصول و همچنین ضد حساسیت بودن بدنه آن باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای تمامی افراد حتی افراد دارای پوست حساس نیز استفاده کنید . انعطاف پذیری بالای مواد اولیه بدنه این محصول باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کوچک تری را اشغال کند و از این رو به راحتی بتوانید آن را حتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . همچنین وزن سبک 8 کیلو گرمی این کاناپه بادی دو نفره مشکلی را برای جا به جایی این کاناپه برای شما به همراه نخواهد داشت . اگر به دنبال خرید بهترین کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس هستید ، مدل 68566 را مورد بررسی قرار دهید زیرا کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای دارد .

شما عزیزان می توانید برای بررسی جدیدترین مدل های کاناپه بادی برند اینتکس به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کنید و خرید خود را از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران نهایی کنید . به همراه تمامی مدل های موجود در این فروشگاه ، ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای وجود دارد و از این رو خیال شما پس از خرید نیز کاملا راحت می باشد . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .