عنوان مقاله : پرفروش ترین کاناپه های بادی 2023

کاناپه بادی می تواند پایه ثابت بسیاری از خانه های مدرن باشد که به خصوص توانسته است جای خود را به خوبی در میان قشر جوان جامعه باز کند. اما در میان مدل های مختلف کاناپه می توان یکی از جدیدترین مدل ها را دید که به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است و با توجه به مزیت هایی که دارد خود را به عنوان جاگزین برتر برای کاناپه های چوبی مطرح کرده است. در این بخش قصد داریم تا شما را با محصولی به نام کاناپه بادی آشنا کنیم که توسط بسیاری از برندهای مطرح جهانی تولید می شوند و در خانه های ایرانی نیز به خوبی توانسته اند جای خود را باز کرده و با سبک و سلیقه افراد جور شوند. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم قصد خرید کاناپه بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید زیرا می خواهیم پرفروش ترین کاناپه های بادی 2023 را معرفی کنیم.

ابتدای معرفی بهترین مدل های کاناپه بادی بهتر است تا به سراغ برترین تولیدکننده کاناپه برویم، جایی که باعث می شود تا با خریدی آگاهانه بهترین کیفیت را تجربه کنید و بازخوردی فوق العاده را شاهد باشید. با توجه به کیفیت تولید محصولات و همچنین بازخوردی که در زمینه استفاده از کاناپه های بادی از مصرف کنندگان گرفته ایم باید بگوییم که کاناپه بادی اینتکس ، کاناپه بادی بست وی و کاناپه بادی اینتایم از برترین برندهایی می باشند که در زمینه خرید کاناپه بادی می توانید در نظر داشته باشید. این برند ها از مطرح ترین تولیدکنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا نیز هستند که باعث شده تا محصولات آن ها از طریق نمایندگی های فروش به ایران نیز عرضه شود و با خیالی راحت بتوانید کیفیت اورجینال را تجربه کنید.

کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس   intex 68566

این کاناپه بادی یکی از پرفروش ترین و البته با کیفیت ترین کاناپه های بازار می باشد که عملکرد فوق العاده ای را در هنگام استفاده برای شما به نمایش خواهد گذاشت. نیشمنگاه این کاناپه تختخواب شو از سه لایه بادی تشکیل شده است که به هنگام باز شدن شرایطی به همانند تختخواب های بادی را برایتان فراهم می آورد تا با خیالی راحت بتوانید به صورت درازکش از آن استفاده کنید و به استراحت بپردازید. تمامی سطح رویه این کاناپه بادی به صورت مواج و ضد تعریق می باشد که با جریان فعال هوایی که ایجاد می کند در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد.

در قسمت های مختلف بدنه این کاناپه بادی ، دریچه های باد دو کاره تعبیه شده است که قابلیت راه اندازی را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر می کند. گفتنی است که در بخش های مختلف بدنه این کاناپه بادی از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که به صورت کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست افراد می باشد؛ از این رو به خیالی راحت می توانید از کاناپه بادی فوق برای تمامی پوست های حساس نیز استفاده کنید. طول این کاناپه بالغ بر 231 سانتی متر و عرض آن 191 سانتی متر می باشد که از این رو به راحتی قابل استفاده برای افراد قد بلند نیز است و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت.


همچنین یکی از مهمترین فاکتورهای سنجش کیفیت این محصول قابلیت تحمل وزن 200 کیلو گرمی آن می باشد که با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد به راحتی می تواند پاسخگوی استفاده دو نفره بزرگسال حتی افراد سنگین وزن باشد. سبک بودن وزن این کاناپه بادی که بالغ بر 8 کیلو گرم است باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در خانه جا به جا کنید و یا در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید. انعطاف پذیری بالای این محصول نیز موجب آن شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند و برای حمل آن با ماشین و یا حتی در ساک های حمل مشکلی نداشته باشید.

کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره اینتکس intex 68565

کاناپه بادی تختخواب شو یک نفره اینتکس نیز از دیگر کاناپه های پرفروش و بسیار با کیفیت از این برند می باشد که در سال های گذشته به خوبی توانسته است توجه ها را به خود جلب کند و هر ساله از پرفروش ترین مدل ها به حساب می آید. این کاناپه در واقع سال به سال با طراحی و نوآوری هایی که به صورت ساختاری بر روی آن انجام می شود، به صورت آپدیت شده عرضه می شود و می تواند خود را با نیازهای افراد تطابق دهد. نشیمنگاه سه تکیه بادی و دسته ها و تکیه گاه بادی که برای آن در نظر گرفته شده است ، می تواند ساختاری استاندارد را چه در حالت نشسته و چه در حالت خوابیده برای افراد به وجود آورد.

این محصول دارای نگهدارنده بطری نوشیدنی بر روی دسته های کناری می باشد و علاوه بر آن تمامی ساختار تشک های نشیمنگاه به صورت مواج طراحی شده است تا از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل آورد. تشک های این کاناپه به صورت مجزا از هم ساخته شده است تا به هنگام وارد شدن آسیب به یکی از بخش های ، بخش های دیگر در امان بمانند و بهترین قسمت طراحی را همین قسمت می توان در نظر گرفت که در مدل دو نفره این کاناپه که معرفی کردیم نیز دیده می شود.

متریال اصلی تشکیل دهنده بدنه این کاناپه بادی یک نفره از وینیل یا همان پی وی سی جیرمخمل می باش که در بسیاری از کاناپه ها و تختخواب های اینتکس نیز استفاده می شود. سازگاری بالای این متریال با پوست بدن افراد و همچنین ضد حساسیت بودن آن باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس حتی کودکان استفاده کنید . وزن این کاناپه بادی به دلیل سبک بودن متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه آن به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه خواهد داشت. راه اندازی این کاناپه بادی در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای و توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر است.

همین حالا می توانید مدل های معرفی شده کاناپه بادی سال 2023 به همراه ده ها مدل دیگر را از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان مرجع عرضه محصولات بادی از برترین برندهای جهانی در ایران سفارش داده و هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین برای مشاهده جدیدترین مدل های کاناپه بادی کافیست تا به دسته بندی مربوطه از طریق منو مراجعه نمایید.