تشک بادی یکی از پرکاربردترین محصولات بادی می باشد که قابلیت های استفاده بسیاری دارد . یک تشک بادی می تواند در محیط های خانگی برای خواب هر چه راحت تر به کار شما بیاید و یا بهترین انتخاب برای افرادی است که در دفتر کار خود قصد دارند تا یک ساعتی را در اتاق شخصی استراحت کند و خستگی روز کاری را از تن به دور نگه دارند . همچنین تشک های بادی با توجه به وزن بسیار کمی که دارند بهترین انتخاب برای استفاده در مسافرت ها و کمپیگ ها می باشند زیرا جا به جایی آن ها به نسبت کاربردی که دارند و خواب راحتی که در اختیار شما قرار می دهند بسیار ساده می باشد . به طور کلی تشک های بادی را می توان از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات بادی دانست که کیفیت ساخت بالا در برخی از نمونه ها و همچنین قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای که دارد باعث شده است تا هر فردی را مجاب به خرید این محصول کند .

برند های بسیاری اقدام به تولید تشک بادی کرده اند و در این میان یک نام در تمامی دسته بندی های محصولات بادی به خوبی به چشم می خورد و می توانید با خیالی راحت به محصولات آن اعتماد کنید زیرا بهترین کیفیت ساخت را در اختیار شما قرار می دهد . برند اینتکس از نام آشنا ترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده محصولات بادی می باشد که در کشور آمریکا تاسیس شده است و خط تولید خود را به کشور چین انتقال داده است تا به نیروی کار ارزان ترین و هزینه های تولید کمتر بتواند محصولاتی ارزان را در جهان عرضه کند . در ادامه برخی از برترین تشک های بادی این برند را به شما برای استفاده در مکان های مختلف معرفی می کنیم که می تواند در تصمیم شما برای خرید تشک بادی اینتکس بسیار تاثیر گذار باشد .

بهترین تشک بادی یک نفره اینتکس

یکی از بهترین مدل های تشک بادی یک نفره اینتکس را می توان برای استفاده در محیط های خانگی و حتی مسافرت ها تشک بادی یک نفره الیاف دار اینتکس کد intex 64101  می باشد . این تشک بادی دارای ساختاری طبی می باشد که قرار گرفتن بر روی آن می تواند حس خوابیدن بر روی تخت خواب های خانگی را به شما بدهد . این تشک بادی دارای ساختاری داخلی الیاف دار می باشد که از رویه مواج بهره می برد و باعث می شود تا پس از مدت زمان استفاده نیز خستگی به بدن شما دست ندهد و بتوانید ساعت ها بر روی آن به استراحت بپردازید . این تشک بادی با توجه به وزن سبک دو کیلو گرمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است و همچنین می توانید در حالت جمع شده آن را درون ساک حمل قرار دهید زیرا فضای کمی را اشغال می کند . رویه این محصول ضد تعریق است و با توجه به متریال درجه یکی که در ساخت آن به کار گرفته شده است قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلو گرم دارد که برای استفاده یک نفره بزرگسال مناسب است . این تشک بادی بدون پمپ باد سرخود می باشد و برای باد کردن آن باید از پمپ باد دستی و یا برقی مجزا استفاده کنید که راه اندازی آن در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای امکان پذیر است .


بهترین تشک بادی دو نفره اینتکس

حال پس از معرفی بهترین تشک بادی دو نفره اینتکس بهتر است تا برای افرادی که می خواهند به صورت دو نفره یک تشک بادی را در اختیار داشته باشند تشکی را معرفی کنیم . تشک بادی دو نفره کمپینگ اینتکس مدل intex 67999 یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین تشک های بادی دو نفره برند بست وی می باشد که قابلیت های بسیاری دارد . ارتفاع این تشک بادی بالغ بر 24 سانتی متر می باشد که باعث می شود بتوانید از آن درون چادرهای مسافرتی استفاده کنید . این تشک بادی می تواند برترین انتخاب برای کمپینگ ها باشد و به همراه دوستان و یا همسر خود درون چادر مسافرتی محیطی نرم را برای استراحت در اختیار داشته باشید . این تشک بادی وزنی بالغ بر 3.1 کیلو گرم دارد که به نسبت سایر تخت خواب و تشک های بادی دو نفره سبک تر می باشد و جا به جایی آن بسیار راحت تر است . همچنین برای استفاده دو نفره بزرگسال تا وزن 273 کیلو گرم می توانید از این محصول استفاده کنید که برای نگهداری دو نفر بسیار ایده آل و استاندارد می باشد . 

رویه این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر و به صورت مواج ساخته شده است که یکی از مهمترین خصوصیات آن ضد تعریق بودن می باشد . بالش بادی سرخودی در بخش بالایی این تشک بادی وجود دارد که شما را از به همراه داشتن بالش اضافی در مسافرت ها و کمپینگ ها بی نیاز می کند . همانند اغلب تشک های بادی اینتکس ، این تشک بادی نیز دارای پمپ باد سرخود نمی باشد و به همین خاطر باید برای راه اندازی آن یک پمپ باد دستی و یا برقی را به همراه داشته باشید . اگر قصد استفاده از این محصول در مسافرت و کمپینگ را دارید بهترین انتخاب برای شما پمپ باد قابل اتصال به شارژر فندکی ماشین می باشد که قدرت بالایی دارد و در زمان دو دقیقه ای تمامی قسمت های تشک را باد می کند .

تشک بادی اینتکس با پمپ برقی

تشک های بادی با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند باید دارای وزن های سبک باشند تا جا به جایی آن ها به راحتی صورت بگیرد . برند اینتکس نیز بر همین قاعده تاکید دارد و به همین خاطر این محصولات را با پمپ باد برقی سرخود عرضه نمی کند و اغلب به صورت جداگانه درون بسته بندی برخی از مدل های تشک بادی ، پمپ باد های دستی و یا برقی را قرار می دهد که جا به جایی آن ها برای شما در مسافرت ها و کمپینگ ها راحت تر شود . به همین خاطر این محصول را با پمپ باد برقی سرخود کمتر می تواند دید و بهتر است مدل هایی را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس در ایران تهیه کنید که به صورت جداگانه دارای پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص اینتکس هستند . همچنین در صورت عدم وجود پمپ می توانید پمپ باد را به صورت جداگانه از فروشگاه خریداری نمایید .

نمایندگی فروش تشک بادی اینتکس

اینتکس تهران اولین و برترین فروشگاه عرضه کننده محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که از 17 سال پیش دایر شده است و به صورت مداوم جدیدترین مدل های محصولات بادی و به ویژه تشک های بادی اینتکس را در کشور عرضه می کند . از مزیت های این فروشگاه می توان به قیمت های ارزان ، تنوع بالای محصولات ، تضمین کیفیت و اصالت محصولات و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای اشاره داشت که خیال خریداران محصولات بادی اینتکس را به طور کلی راحت می کند . این فروشگاه علاوه بر وب سایت اینترنتی دارای شعب حضوری فروش در استان تهران و مازندران نیز می باشد که می توانید با مراجعه به این مراکز محصولات را از نزدیک مشاهده کنید ، برای این امر می توانید به آدرس های موجود در بخش انتهایی همین وب سایت مراجعه کنید . همچنین برای مشاهده جدیدترین نمونه های تشک بادی اینتکس می توانید همین حالا به دسته بندی تشک بادی در منوی همین وب سایت مراجعه کنید و تصاویر محصولات به همراه توضیحات دقیق و قیمت های به روز شده را مشاهده کنید .