قایق بادی می تواند گزینه بسیار ایده آلی برای تفریحات تابستانی باشد که در انواع آب های آرام و خروشان بسته به نمونه ای که انتخاب می کنید می توانید از آن استفاده کنید . قایق های بادی علاوه بر انواع بسیار متنوعی که دارند ، دارای برندهای مختلف تولیدی می باشند که در دنیا محصولات خود را عرضه می کنند . از جمله معروف ترین و برترین برندهای تولید کننده قایق بادی در دنیا ، کمپانی بست وی می باشد که کیفیت محصولات آن فراتر از استاندارد است . برند بست وی از دیرباز اقدام به تولید محصولات بادی از جمله قایق بادی کرده است و از معروف ترین برندهای قایق بادی موجود در بازار نام برده می شود که استفاده از محصولات آن علاوه بر ایران در کل دنیا نیز رونق خاصی دارد . در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین قایق بادی بست وی را به شما معرفی کنیم که می تواند در انتخاب مدل مورد نظر و خرید قایق بادی شما نقش بسزایی داشته باشد پس برای به دست آوردن اطلاعات مفید ، قبل از خرید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

بهترین قایق بادی بزرگ بست وی

قایق های بادی بزرگ دارای طرفداران بسیاری می باشند و به همین خاطر یکی از بیشترین تیراژ های تولیدات را به خود اختصاص می دهند . در میان قایق های بادی بست وی می توان نمونه های بزرگ را بسیار دید که در این بخش قصد داریم یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین نمونه ها را به شما معرفی کنیم . بهترین قایق بادی بزرگ بست وی را می توان ، قایق بادی جیمینی بست وی دانست . این قایق بادی در نمونه های چهار نفره و به خصوص شش نفره بسیار پر فروش می باشد . قایق بادی شش نفره جیمینی بست وی دارای بدنه ای تماما بادی نیست و در بخش هایی از آن از تخته های مخصوص دریایی استفاده شده است .

کف قایق به همراه نشیمنگاه هایی که برای آن تعبیه شده است از جنس تخته مقاوم دریایی می باشد که کاملا ضد زنگ بوده و می توانید از آن در انواع آب شور دریا و آب شیرین رودخانه ای نیز استفاده کنید . به طور کلی باید گفت که بدنه اصلی این محصول علاوه بر تخته های مخصوص دریایی در بخش های بزرگی از پی وی سی الیاف دار برزنتی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و در بسیاری از بخش ها می توان این ترکیب را به صورت دو و سه لایه دید . وزن قایق بادی شش نفره جیمینی به دلیل استفاده از متریال غیر بادی در برخی از قسمت های بدنه کمی سنگین و بالغ بر 86 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 780 کیلو گرم را داراست . این قابلیت تحمل وزن برای استفاده شش نفره حتی فراتر از استاندارد می باشد و می تواند وزن شش نفر بزرگسال به همراه لوازم شخصی را با خود حمل کند . 

کلیه لوازم جانبی مخصوص بست وی نظیر ساک حمل دسته دار مخصوص ، پارو های آلومینیومی ضد زنگ و پمپ باد نیز برای شما درون بسته بندی قرار داده شده است که شما از خرید های بی مورد بعد از تهیه قایق بادی به دور نگه می دارد . این قایق بادی جزو معدود مدل های قایق بادی بست وی است که دارای قابلیت نصب موتور می باشد و به همین خاطر در بازار از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است و هر ساله جزو پر فروش ترین مدل های سال می شود . بر روی قایق بادی جیمینی شش نفره قابلیت نصب موتور بنزینی تا 30 اسب بخار وجود دارد و می توانید لذت تفریح با سرعت های بالا را در دریا بچشید و بهترین لحظات را برای خود و خانواده رقم بزنید .

بهترین قایق بادی کایاک بست وی

بست وی دارای قایق های بادی کایاک بسیاری می باشد که می توانیم بگوییم با ورود به نمایندگی فروش محصولات بادی بست وی اگر قصد خرید قایق بادی کایاک را داشته باشید قطعا دست خالی از فروشگاه خارج نخواهید شد . از جمله جدیدترین مدل های قایق بادی کایاک که در سال جدید میلادی نیز رونمایی شد و می توانستیم آن ها را در کاتالوگ محصولات بادی این برند ببینیم ، قایق بادی کایاک هیدروفورس بود . این مدل از قایق بادی کایاک بست وی دارای مدل های یک نفره ، دو نفره و سه نفره می باشد که برای هر کدام از آن ها به نسبت تعداد نفراتی که دارند ، پارو درون بسته بندی قرار داده می شود . پاروهای همراه قایق بادی کایاک بست وی از نوع دو نفره می باشند که اغلب دارای جنس بدنه آلومینیوم ضد زنگ هستند . قابلیت تحمل وزن این مدل از قایق های بادی کایاک یک ، دو و سه نفره به ترتیب 90 ، 160 و 250 کیلو گرم می باشند که برای استفاده در آب های آرام و مواج مناسب هستند .

قایق بادی ارزان بست وی

همانطور که می دانید تکنولوژی تولید قایق بادی درون کشور وجود ندارد و به طبع تمامی قایق های بادی بست وی به صورت وارداتی درون کشور عرضه می شوند . به همین خاطر بسیاری از عوامل از جمله نرخ ارز در کشور ، مدل قایق بادی که انتخاب می کنید ، لوازم جانبی که همراه قایق بادی وجود دارد و متریالی که در ساخت بدنه مورد استفاده قرار می گیرد در تعیین قیمت تاثیرگذار می باشند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی محصولات بادی برند بست وی و اینتکس در ایران یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید قایق بادی می باشد که با توجه به نمایندگی مرکزی بود می تواند قایق بادی بست وی را بدون واسطه به دست شما برساند . برای اطلاع از مدل های موجود و همچنین قیمت به روز قایق بادی بست وی می توانید به دسته بندی قایق بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجه کرده و تمامی مدل ها را به همراه قیمت و توضیحات کارشناسی شده و اطلاعات دقیق مشاهده کنید .

نمایندگی فروش قایق بادی بست وی

فروشگاه اینتکس تهران با سابقه 17 ساله ای که در زمینه فروش محصولات بادی و به ویژه قایق های بادی دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید قایق بادی به شمار می آید . این فروشگاه به همراه محصولات خود ضمانت اصالت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای از جمله تعمیرات را قرار داده است تا خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت کند . تمامی مدل های جدید برند بست وی را می توانید در همین وب سایت مشاهده نمایید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار سفارش دهید . این فروشگاه علاوه بر قابلیت سفارش اینترنتی ، دارای شعب حضوری نیز در استان تهران و ماندران می باشد که مراجعین محترم می توانند محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت نیاز محصول مورد نظر را خریداری کنند . در پایان نیز در صورت نیاز به هر گونه مشاوره پیش از خرید می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .