عنوان مقاله : قایق بادی با پمپ باد ارزان

اگر قصد سفر به مناطقی را داشته باشید که دسترسی به ساحل ، دریاچه و یا حتی رودخانه را برای شما مهیا کند، قطعا یکی از بهترین پرهیجان ترین تفریحات برای شما می تواند قایق سواری باشد. قایق های سنتی اما دارای معایب بسیاری می باشند و در این خصوص می توان گفت که امروزه یکی از برترین جایگزین ها برای این محصولات، قایق های بادی هستند که بسیاری از مشکلات از جمله جا به جایی سخت را برای شما برطرف کرده اند. قایق بادی امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات بادی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و می توان آن را به عنوان پرهیجان ترین و سالم ترین تفریحات آبی معرفی کرد. اما خرید قایق بادی می توان چالش های خود را داشته باشد و بسته به نیازهایی که دارید باید بهترین مدل را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهایتان باشد.

یکی از چالش ها یا شاید بهتر است بگوییم پرسش هایی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند، نحوه راه اندازی قایق های بادی می باشد. در این خصوص باد بگوییم که بهتر است تا دست به خرید قایق بادی با پمپ باد بزنید، چرا که راه اندازی این محصولات در غیر این صورت امکان پذیر نمی باشد. قایق های بادی دارای دریچه های انتقال بادی بر روی بخش های مختلف بدنه می باشند که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد. همچنین باید گفت که این دریچه ها به صورت دوکاره تعبیه می شوند تا علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز بتوانید از آن ها بهره مند شوید و دیگر برای جمع آوری سریع قایق خود نیز با مشکل مواجه نشوید.

در بسیاری از مدل های قایق بادی درون بسته بندی آن ها ، پمپ باد توسط برند سازنده قرار می گیرد تا شما را از خرید پمپ باد به صورت مجزا بی نیاز کند و شما نیز بهتر است تا به دنبال این مدل قایق های بادی بروید. اما باید بگوییم که دو نوع پمپ باد برای راه اندازی این محصولات وجود دارد که یک مدل به پمپ باد دستی و مدل دیگر پمپ باد با قابلیت اتصال به برق می باشد که به طبع راه اندازی را برای شما به راحتی آب خوردن می کند. اما مشکلی که بسیاری از افراد برای استفاده از قایق های بادی در مسافرت با آن رو به رو هستند، عدم دسترسی به برق شهری در شرایط مسافرت و کمپینگ می باشد که در این صورت پمپ بادهایی پای به میدان می گذارند که با برق دوازده ولتی نیز روشن می شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن قایق را برای شما آماده استفاده می نمایند.

با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که برای راه اندازی قایق بادی با ابعاد کوچک و متوسط به مدت زمان سه الی پنج دقیقه ای نیاز خواهید داشت که به طبع این راه اندازی برای قایق های بزرگ تر به مدت زمان بیشتری نیز نیاز خواهد داشت. یکی از مزیت هایی که قایق بادی در اختیار شما قرار می دهند قابلیت جمع آوری در مدت زمان زمان کوتاه و البته در حجم بسیار کوچک می باشد که به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه می باشد. این حجم کم محصولات به شما کمک می کند تا بدون اشغال فضای زیاد در لوازم سفر خود، بتوانید قایق بادی را به همراهتان در سفرها داشته باشید.

بدنه متریالی که در ساختار بدنه قایق های بادی به کار گرفته می شود، پی وی سی یا همان وینیل است که پایه ثابت ساخت محصولات بادی به شمار می آید. پی وی سی استفاده شده در اغلب قایق بادی از نوع چرمی و یا برزنتی می باشد که به صورت دو و سه لایه به کار گرفته می شود تا علاوه بر مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز باشد. این متریال قابلیت استفاده در آب های شور را نیز برای شما فراهم می کند و باعث می شود تا بدون دغدغه بتوانید از قایق بادی که انتخاب کردید در آب دریاها نیز استفاده نمایید. همچنین گفتنی است که این نوع مواد اولیه قابلیت استفاده در زیر نور خورشید و همچنین آب و هوای شرجی و رطوبت بالا را نیز برای شما فراهم می آورد و در این نوع شرایط محیطی بدون دغدغه می توانید از آن استفاده نمایید.

تنوع گسترده در مدل های مختلف قایق بادی می تواند یکی دیگر از مزیت های این محصولات به شمار بیاید که باعث می شود تا دست خالی از فروشگاه حراج نشوید. همچنین گفتنی است که این محصولات در تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال و در تمامی ظرفیت ها از یک نفره تا شش نفره در بازار موجود می باشد که تفریحات هیجان انگیزی را برای شما و خانواده تان رقم خواهد زد. به عنوان پیشنهاد به عنوان فروشگاه محصولات بادی با سابقه بلند بالایی که در این زمینه داریم می توانید بگوییم که مدل های مختلف قایق بادی اینتکس و قایق بادی بست وی را در اولویت خرید خود قرار دهید تا بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت تجربه نمایید. علاوه بر پمپ بادی بسیاری دیگر از لوازم جانبی همچون پارو ، ساک حمل و طناب نجات نیز درون بسته بندی برخی از مدل های قایق بادی دیده می شود که می تواند نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را به طور کلی برطرف نماید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران، مدل های بسیار متنوعی از قایق بادی با پمپ باد و یا بدون پمپ باد را برای شما فراهم آورده است که قدرت انتخاب بالایی در این زمینه خواهید داشت. اگر شما هم قصد خرید قایق بادی دارید همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده تا جدیدترین مدل ها را با ارزان ترین قیمت مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند و برای بهره مندی از مشاوره رایگان همین حالا می توانید با شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از این قابلیت نمایندگی اینتکس استفاده کنید.