تعمیرات قایق بادی اکسکروشن

تعمیر کردن قایق بادی اکسکروشن از مهم ترین مزیت های این محصول بادی است تا شمایی که از این قایق های حرفه ای و بسیار فوق العاده استفاده می کنید ، در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . از آن جایی که قایق بادی اکسکروشن یک قایق حرفه ای و با کیفیت است و توسط برند خوبی ساخته شده است ، بنابراین در صورت آسیب دیدن قایق بادی نباید آن را دور بیاندازید و یا از استفاده دوباره آن نا امید شود . شما راه های زیادی برای تعمیرات قایق بادی اکسکروشن دارید و برای همین است که فروشگاه اینتکس برای پنچرگیری قایق بادی اکسکروشن شما راه هایی را در این مقاله ارائه خواهد کرد که با مطالعه آن می توانید بهترین راه را پیش گرفته و قایق بادی اکسکروشن خود را تعمیر کنید . 

از آنجایی که قایق بادی اکسکروشن یک محصول بادی حرفه ای و گاها ورزشی و گران قیمت است ، بهتر است که تعمیرات آن را به فروشگاه اینتکس بسپارید . فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش قایق بادی اکسکروشن و سایر محصولات بادی ، خدمات پس از فروش این محصولات بادی را نیز انجام می دهد ، برای همین شما می توانید تعمیرات محصولات خود را به فروشگاه بسپارید تا به صورت تخصصی تر تعمیرات محصولات بادی شما انجام شود . فروشگاه اینتکس تعمیر کاران حرفه ای و متخصص در این زمینه را دارد تا بتواند بهترین تعمیرات را برای محصولات بادی شما را انجام دهد . حتی اگر قایق بادی شما از چندین قسمت نیز آسیب دیده باشد ، می توانید آن را به فروشگاه بدهید تا تعمیرات را برای شما انجام دهد . 

حتی در این روش نیازی نیست که شما محل آسیب دیده را پیدا کنید . ولی در صورت یافتن قسمت آسیب دیده قایق بادی می توانید آن را علامت بزنید و به فروشگاه اطلاع دهید که مستقیما آن را تعمیر کند . البته که فروشگاه اینتکس پس از تعمیر کردن قایق بادی ، آن را به طور کامل تست می کند ، پس از آن دیگر با اطمینان خاطر شما می توانید قایق بادی اکسکروشن تعمیر شده خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . بنابراین دیگر نیازی به تست مجدد نبوده و با خیال راحت از قایق خود استفاده کنید . تعمیر کردن قایق بادی نیازمند مهارت است و با توجه به اینکه از این محصولات بادی در آب استفاده می شود ، گاها مشتریان از آن ها در آب های پر عمق استفاده می کنند ، برای همین باید تعمیر شدن قایق بادی به صورت اصولی صورت بگیرد تا دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید . 

قایق بادی اکسکروشن با توجه به طراحی متفاوتی که دارد ، دارای سه نوع دریچه و محفظه بادی بوده و از بخش های مختلفی ساخته شده است . یعنی به طور مثال بخش کف قایق بادی با دیواره های قایق بادی به صورت مجزا راه اندازی شده و دارای محفظه ای جداگانه است . برای همین ممکن است بخشی از قایق بادی دچار آسیب دیدگی شده باشد که شما از آن بی اطلاع باشید . با توجه به تمامی این موارد است که گفته می شود ، بهترین راه برای آپارات قایق بادی اکسکروشن این است که محصول بادی خود را به فروشگاه تحویل بدهید تا تعمیرات برای شما انجام شود . هزینه تعمیر کردن قایق بادی بسیار زیاد نیست و شما می توانید با پرداخت هزینه کم ، این قایق بادی را تعمیر کنید . البته که قیمت تعمیر قایق بادی بسته به تعداد و وسعت آسیب دیدگی متغییر است که پس از تعمیر و یا پس از مشاهده مقدار تعمیرات مشخص خواهد شد . 

شما می توانید یک روش دیگر را برای تعمیر کردن قایق بادی به کار بگیرید ، این راه این است که خودتان تعمیرات قایق بادی اکسکروشن را انجام دهید . این تعمیرات با استفاده از برچسب تعمیرات قایق بادی صورت می گیرد . این برچسب های تعمیراتی معمولا در کنار خود محصول توسط خود شرکت سازنده قرار می گیرد که می توانید از آن استفاده کنید . ولی گاها این برچسب ها در کنار محصول موجود نیست و نیاز خواهد بود که خودتان برچسب تعمیرات را از فروشگاه خریداری کنید . فروشگاه اینتکس بهترین برچسب ها و مناسب ترین نوع برچسب تعمیرات قایق بادی اکسکروشن در نظر می گیرد ، برای همین شما تنها با مشاوره و صحبت با فروشگاه می توانید مناسب ترین برچسب تعمیرات را به صورت تلفنی ، حتی اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . 

پس از اینکه برچسب تعمیرات قایق بادی اکسکروشن را تهیه کردید ، نوبت به تعمیر کردن قایق بادی در منزل خودتان خواهد رسید . شما می توانید خودتان بخش های آسیب دیده قایق بادی را پیدا کنید . اگر وسعت آسیب دیدگی زیاد باشد که به راحتی می توانید با باد کردن و مشاهده بخش های مشکوک ، آن را پیدا کرده و علامت بزنید . اما در صورتی که آن را نمی توانید پیدا کنید از محلول کف صابون و ... این بخش آسیب دیده را پیدا کرده و مراحل تعمیر کردن قایق بادی را انجام دهید . در بسته تعمیرات شما دو وسیله دارید که یکی از آن ها چسب مایع مخصوص تعمیرات است و دیگری مقداری لیبل یا همان برچسب است که عمدتا از جنس خود بدنه قایق بادی می باشد تا تعمیرات شما به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد . 

پس از آن مقداری از برچسب را برش دهید و چسب مایع را به اندازه کافی به آن بزنید و سپس بر روی محل آسیب دیده بچسبانید و آن را برای مدت 2 ساعت و حتی بیشتر تحت فشار قرار دهید تا چسب به خوبی به بخش آسیب دیده بچسبد . البته نکات ریز اما مهمی در رابطه با تعمیرات قایق بادی با استفاده از برچسب تعمیرات وجود دارد که به آن ها اشاره هایی خواهیم کرد . شما بایستی چسب را نه خیلی زیاد و نه خیلی کم به برچسب بزنید تا تعمیرات به خوبی انجام شود . زمانی که قصد تعمیر کردن قایق بادی را داشته باشید ، باید توجه داشته باشید که بدنه قایق اصلا نباید خیس باشد ، زیرا خیس بودن بدنه قایق بادی ، تعمیرات را با مشکل مواجه خواهد کرد .