عنوان مقاله : پرفروش ترین قایق های بادی 2023

اگر قصد سفر به مناطقی را دارید که دریا و یا دریاچه و همچنین رودخانه های بزرگ در دسترس تان است قطعا یکی از بهترین پیشنهادهای تفریحی برای شما می تواند استفاده از قایق های تفریحی باشد. قایق های تفریحی همانطور که می دانید حتی در ابعاد کوچک نیز بسیار سنگین می باشد و قابلیت جا به جایی آن ها در مسافرت وجود ندارد. اما ما برای شما پیشنهادی مدرن داریم که می توانید در ظرفیت های یک تا شش نفره با خیالی راحت از آن ها استفاده کنید و بهترین نتیجه گیری را شاهد باشید. قایق بادی یکی از محبوب ترین و همچنین پرفروش ترین دسته بندی های محصولات بادی می باشد که امروزه به خوبی توانسته است در میان مردم جای خود را باز کند و مورد استفاده موفق آن ها قرار بگیرد.

خرید قایق بادی اما چالش های مخصوص خود را دارد و در هنگام خرید این محصولات باید پارامترهای بسیاری را مدنظر قرار دهید تا بهترین نتیجه را شاهد باشید. پارامترهایی که در هنگام خرید قایق بادی باید مدنظر داشته باشید عبارتند از قابلیت تحمل وزن مدلی که انتخاب می کنید، جنس بدنه و همچنین لوازم جانبی که درون بسته بندی قایق قرار گرفته است؛ زیرا قایق ها در ابعاد بزرگ نیز وجود دارند و دیگر قابلیت راه اندازی آن ها کار ساده ای نیست و باید از پمپ بادهای بزرگ دستی و یا برقی استفاده کنید تا به راحتی بتوانید آن ها را قابل استفاده نمایید. همچنین توصیه می کنیم تا در هنگام خرید این محصولات حتما توجه به قابلیت تحمل وزن آن ها داشته باشید که بر روی بسته بندی هر مدل از قایق درج می شود، زیرا به صورت تا وزن درج شده قابلیت استفاده دارد. حال در ادامه قصد داریم تا چند مدل از پرفروش ترین قایق های بادی سال 2023 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با برترین های این حوزه آشنا شوید.

قایق بادی چهار نفره سی هاوک اینتکس intex 68351

این قایق بادی قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی می باشد که بفکر استفاده از قایق های غیر موتوری با تعداد نفرات بالا هستند. قایق بادی مدل سی هوک همانطور که از نامش پیداست از برند محبوب اینتکس می باشد که وزن 21 کیلوگرمی آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در کمپینگ ها و مسافرت ها به همراه خود داشته باشید. جنس بدنه این قایق بادی از وینیل یا همان پی وی سی با ضخامت لایه ای 0.75 میلی متری می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می تواند وزن های بالا به همراه عواملی همچون فشار و ضربه را بر روی خود مهار نماید.

این قایق قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 400 کیلو گرم دارد که ظرفیت چهار نفره بزرگسال را به راحتی می تواند بر روی خود مهار نماید و بهترین انتخاب برای آب های آرام از استخر گرفته تا دریا می باشد. به همراه این محصول دو پاروی مقاوم ، یک عدد پمپ باد دستی و کوسن های بادی که قابلیت استفاده به عنوان سکو را دارند برای شما قرار داده شده است.


قایق بادی سه نفره مارینر اینتکس intex 68373

به طور کلی می توان گفت که خانواده قایق بادی مارینر از برترین انتخاب ها برای استفاده در تمامی شرایط جوی و محیط های آب از آرام تا خروشان می باشد. قایق بادی مارینر در مدل های دو تا چهار نفره در بازار وجود دارد که در این قسمت قصد داریم تا شما را با قایق بادی مارینر سه نفره با قابلیت تحمل وزن 400 کیلو گرمی آشنا کنیم. قایق بادی که به راحتی می تواند به صورت خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرد و از متریال مقاوم پی وی سی با ضخامت لایه ای بالا ساخته شده است.

این قایق بادی دارای سکوهای بادی می باشد و به همراه خود یک عدد پمپ باد دستی بزرگ، دو پاروی بزرگ یک طرفه و همچنین یک ساک حمل دارد که می توانید استفاده از آن را در مسافرت ها به راحتی آب خوردن کند. وزن این محصول به دلیل ضخامت بالای متریال ساختاری بدنه کمی سنگین تر از مدل قبلی می باشد و بالغ بر 38 کیلو گرم است. مدل چهار نفره قایق بادی مارینر نیز از پرفروش ترین های سال گذشته می باشد که قابلیت نصب موتورهای بنزینی و برقی را دارید و بهترین انتخاب برای استفاده در دریا ها حتی با آب خروشان می باشد.


قایق بادی اکسکروشن پنج نفره اینتکس intex 68325

اگر به دنبال یکی قایق بادی تفریحی بزرگ برای استفاده با تعداد نفرات بالا به همراه خانواده و یا دوستان هستید، به شما پیشنهاد می کنم حتما این مدل قایق بادی از برند محبوب اینتکس را مورد بررسی قرار دهید. قایق بادی فوق دارای سه سکوی بادی می باشد که شرایط را برای استفاده پنج نفره بزرگسال فراهم می آورد و می توان آن را از مدل های محدود قایق بادی بزرگ بازار دانست که کیفیت ساخت فوق العاده بالا و ساختاری استاندارد دارد. قابلیت تحمل وزن این قایق بادی بالغ بر 460 کیلو گرم می باشد که پیرو استانداردهای جهانی تعیین شده است و همچنین به همراه خود مجموعه ای کامل از لوازم جانبی را دارد.

درون بسته بندی این قایق بادی می توان دو عدد پاروی آلومینیومی یک طرفه بزرگ، یک پمپ باد دستی مخصوص برند اینتکس و همچنین ساک حمل دسته دار را مشاهده کرد که شرایط را برای استفاده در مسافرت ها به راحتی امکان پذیر می کند و از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز خواهید شد. وزن این قایق بادی 25.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این امر به دلیل سبک بودن متریال ساختاری بدنه یعنی پی وی سی یا همان وینیل است. همچنین انعطاف پذیری بالای این متریال باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را در هنگام خالی شدن از باد در بسته بندی کوچکی قرار دهید و به همراه خود داشته باشید.


قایق بادی پنج نفره جیمینی بست وی bestway 65063

در بخش آخر به معرفی یکی از محبوب ترین قایق های بازار در سال گذشته که از برند بست وی است می پردازیم. قایق بادی که از بزرگ ترین قایق های بازار به حساب می آید و می توانید در ظرفیت های پنج نفره و تا وزن 600 کیلو گرم به صورت استاندارد از آن استفاده کنید. قابلیت تحمل وزنی که به راحتی برای استفاده بیش از پنج نفره نیز استانداردسازی شده است. این محصول ساخته شده از وینیل یا همان پی وی سی برزنتی با ضخامت لایه ای بالا می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت. در قسمت کف این قایق بادی و همچنین سکوهای نشیمن از تخته ضد آب دریایی استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد و با خیالی راحت می توانید از آن در وزن های بالا نیز استفاده کنید.

این قایق بست وی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و برقی را در قسمت پشتی خود دارد و اگر به دنبال تفریحات هیجان انگیز در دریا هستید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما همین گزینه است. به همراه این قایق بادی تجهیزاتی همچون پارو، پمپ باد، طناب نجات و کیسه حمل برای شما قرار داده شده است که می تواند شما را از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا کاملا بی نیاز کند. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به موتور بنزینی و یا برقی باید آن را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید.

در پایان باید بگوییم که ما در نمایندگی اینتکس تهران، جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های قایق بادی را به همراه مدل های ذکر شده در این مقاله برای شما فراهم آورده ایم که می توانید آن ها را با ارزان ترین قیمت و کیفیت اورجینال به همراه ضمانت سفارش دهید. برای مشاهده مدل های فوق به همراه ده ها مدل دیگر همین حالا به دسته بندی قایق بادی از طریق منوی سایت اقدام نمایید و در صورت بروز هر گونه سوال با مشاورین ما از طریق شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف همین وب سایت تماس حاصل فرمایید.