بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی

چادر مسافرتی از محبوب ترین اقلام و وسایل همراه در سفر ها می باشد که می توانید با خرید آن ها به مراتب سفری راحت تر و دلچسب تری را رقم بزنید . چادر های مسافرتی در نمونه های متنوعی تولید شده اند به همین دلیل نیز برای شرایط های مختلف جوی قابل استفاده می باشند . از مناسب ترین چادر های مسافرتی می توان به چادر هایی اشاره کرد که در تمامی شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد . شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید چادر مسافرتی می کنند که از محبوب ترین و پر فروش ترین مارک های خارجی می توان به چادر مسافرتی هاسکی ، فرینو ، کلمن ، کلمبوس ، شنگیوآن ، بست وی ، یاماها و ... اشاره کرد ، با این حال چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت بسیار بالا ساخته شده اند که در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی را معرفی کنیم و ویژگی هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم تا با تکیه بر این مطالب بتوانید بهترین نمونه ها را خریداری کنید .

لازم به ذکر است که شرکت های تولید کننده و تولیدی های کوچک و بزرگی در سراسر ایران به صورت انبوه اقدام به تولید چادر مسافرتی می کنند ، اما در این میان چادر های مسافرتی طراحی شده اند که شاید از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند ، پس بهتر است که در هنگام خرید چادر مسافرتی ایرانی به جنس محصول ، نوع و جنس سازه ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت ، دوخت محصول و ... توجه داشته باشید ، اما در کنار بسیاری از تولیدی های متفرقه چادر مسافرتی شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که در ادامه پر فروش ترین و بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی را معرفی می کنیم . از مهم ترین مزیت های خرید چادر مسافرتی ایرانی می توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد ، بسیاری از مارک های چادر مسافرتی ایرانی هستند که قابل مقایسه با نمونه های خارجی هستند ، لذا با خرید آن ها می توانید با صرف هزینه کمتر صاحب یک چادر مسافرتی ایده آل شوید . علت مقرون به صرفه بودن چادر مسافرتی ایرانی این است که روند تولید این نوع چادر ها در داخل کشور بوده و به مراتب هزینه کمتری برای ساخت آن ها پرداخت شده است .

چادر مسافرتی ساینا

چادر مسافرتی ساینا از سری چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت و مقاوم است که تولیدی ساینا آن را طراحی و تولید کرده است . بیشتر چادر های مسافرتی ساینا دارای سازه های فنری می باشند و از این نظر می توان آن ها را از پر فروش ترین چادر های مسافرتی ایرانی دانست . عمدتا نمونه های زیادی از این نوع چادر های مسافرتی را در دست مسافرین و در هنگام استفاده از آن ها در طول سفر دیده ایم ، بسته بندی آن ها عمدتا به صورت گرد بوده و دارای حجم بسته بندی نسبتا زیادی هستند . این نوع از چادر های مسافرتی به سرعت راه اندازی می شوند اما جمع کردن آن ها نیازمند یاد گیری قلق آن می باشد تا در صورت یادگیری حتی می توانید به تنهایی چادر مسافرتی فنری خود را جمع کنید . چادر های مسافرتی ساینا عمدتا در ابعاد مختلفی تولید می شوند به همین دلیل شما می توانید در بازار ایران انواع چادر های مسافرتی ساینا 4 نفره ، 6 نفره ، 8 نفره ، 10 نفره و 12 نفره را مشاهده و آن ها را خریداری کنید . این نوع از چادر ها برای استفاده خانوادگی بسیار مناسب هستند . لازم به ذکر است که این چادر ها برای مناطق کوهستانی مناسب نیستند . با این حال بدنه آن ها ضد آب می باشد .

چادر مسافرتی فخر ایران

چادر مسافرتی فخر ایران که به آن چادر مسافرتی اف آی تی نیز گفته می شود از نمونه چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد که خرید آن بسیار توصیه می شود . برخی از کارشناسان چادر مسافرتی فخر ایران را بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی می دانند و خرید آن را بسیار توصیه می کنند . این شرکت تولیدی با طراحی متفاوت چادر های مسافرتی خود سعی کرده است تا حجم بسته بندی چادر های خود را بسیار کوچک تر کند به همین منظور در ساخت بسیاری از چادر های مسافرتی خود از سازه عصایی استفاده کرده است .

این نوع سازه که در آن بدنه و پایه ها جدا از یکدیگر هستند و سازه های آن به صورت عصایی راه اندازی و بسته بندی می شوند به مراتب فضای کمتری را اشغال می کنند و به همین سبب جابجایی آن ها به مراتب راحت تر است . کیفیت ساخت چادر های مسافرتی فخر ایران نیز بسیار بالاست و می توان گفت تمامی محصولات این شرکت ضد آب می باشد . قیمت این نوع از چادر های مسافرتی کمی بالاتر است اما ویژگی آن نیز بهتر از چادر مسافرتی ساینا می باشد . اغلب برای ساخت سازه چادر مسافرتی فخر ایران از آلومینیوم یا فایبرگلاس استفاده شده است به همین سبب کیفیت و استحکام پایه های آن نیز بسیار زیاد است .

چادر مسافرتی هلال

چادر مسافرتی هلال نیز از سایر چادر های مسافرتی ایرانی می باشد که بیشتر آن ها را با نام چادر هلال احمر می شناسیم چرا که بیشتر توسط جمعیت هلال احمر مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت هلال ایران اغلب چادر های مسافرتی خود را برای نیروهای امدادی طراحی کرده و به صورت انبوه این محصولات را تولید می کند که در صورت بروز وقایع و حوادث طبیعی مانند سیل ، زلزله ، آتش سوزی و ... برای امداد رسانی به کسانی که منازل آن ها تخریب شده است از آن ها استفاده کنند . بیشتر چادر های هلال از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و برای استفاده گروهی و جمعی مورد استفاده قرار می گیرند ، وزن آن ها به مراتب سنگین تر است و تمامی آن ها از خاصیت ضد آب بودن بهره مند می باشند . بدنه چادر های هلال اغلب از جنس پارچه برزنت می باشد که برخلاف دیگر چادر های مسافرتی که از پارچه های شمعی چون پلی استر ساخته می شوند ضخیم تر می باشد . ضخامت پارچه برزنت و همچنین ساختار آن باعث شده تا چادر های هلال برای استفاده در شرایط مختلف جوی مناسب تر باشد . همچنین بدنه برزنتی محیط داخل چادر ها بسیار بهتر گرم نگه می دارد .

چادر مسافرتی سافاری

چادر مسافرتی سافاری نیز یکی دیگر از چادر های مسافرتی مطرح ایرانی می باشد که در کنار چادر های مسافرتی ساینا ، فخر ایران و هلال از بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی به حساب می آید . این نوع از چادر های مسافرتی نیز اغلب در دو نوع فنری و عصایی تولید شده اند و از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند . از این نوع چادر مسافرتی می توانید در شرایط آب و هوایی معتدل استفاده کنید . لازم به ذکر است که چادر های مسافرتی سافاری نیز به مانند بیشتر چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی از بدنه ضدآب ساخته شده اند . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس تهران انواع چادر های مسافرتی ایرانی را از بهترین مارک ها و برند های سازنده ایرانی را مشاهده و آن ها را با نازل ترین قیمت از فروشگاه خریداری کنید .