بهترین چادر مسافرتی خارجی

چادر های مسافرتی از سری وسایل و محصولات پر طرفدار سفری می باشد که به واسطه وزن کم و کارایی که دارند در بیشتر سفر ها از آن ها استفاده می شود . چادر های مسافرتی می توانند با ایجاد حریم خصوصی و نسبتا امن در طول سفر بسیار مفید واقع شوند اما لازم است تا در هنگام خرید چادر مسافرتی به برند ، جنس و سازه چادر مسافرتی خود دقت کنید تا بتوانید از محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . امروزه نمونه های تقلبی از چادر های مسافرتی در سراسر دنیا وجود دارد که ممکن است خریداران را با مشکل مواجه سازد همچنین تنوع زیاد این محصولات موجب می شود تا خریداران سردرگم شوند و نتوانند به درستی چادر مسافرتی خود را انتخاب کنند . در این مطلب قصد داریم تا بهترین برند های چادر مسافرتی خارجی را به همراه بهترین نوع سازه چادر های مسافرتی و همچنین اجناس استفاده شده در ساخت آن ها را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم تا خریداران چادر مسافرتی بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات سفری بی نظیر کنند .

بهترین برند های چادر مسافرتی خارجی

قبل از هر اقدامی برای خرید چادر مسافرتی بهتر است بهترین برند های چادر مسافرتی خارجی را بشناسید تا بتوانید با اطلاعات کافی خرید خود را انجام دهید . امروزه شرکت های تولید کننده چادر مسافرتی در سراسر اروپا و آمریکا وجود دارد که در ادامه با بهترین و برترین تولیدی های چادر مسافرتی آشنا خواهیم شد .

چادر مسافرتی کلمن ، کلمبوس و بست وی

از نمونه شرکت های تولید کننده محصولات سفری و کمپینگ است که علاوه بر آن برخی از محصولات بادی چون تخت خواب بادی و تشک های بادی را نیز طراحی کرده است که برای سفر ها نیز مناسب هستند . این شرکت شرکتی آمریکایی می باشد که اغلب در ساخت چادر مسافرتی بزرگ و خانوادگی فعالیت دارد . چادر های مسافرتی کلمن برای کسانی که به دنبال خرید چادر مسافرتی خانوادگی و بزرگ هستند توصیه می شود چرا که ابعاد چادر های کلمن و همچنین ارتفاع این نوع از چادر ها بسیار بالاست . چادر های مسافرتی کلمبوس نیز از نمونه دیگری از چادر های مسافرتی آمریکایی هستند که در ساخت انواع چادر مسافرتی بزرگ و خانوادگی فعالیت دارد . اما در این میان شرکت بست وی که از دیگر شرکت های آمریکایی می باشد در تولید چادر مسافرتی کوهنوردی و حرفه ای فعالیت دارد که خرید از این برند برای کسانی که به دنبال چادر مسافرتی حرفه ای هستند توصیه می شود .

چادر مسافرتی هاسکی ، فرینو ، کینگ کمپ و ایزی کمپ

چادر های مسافرتی همچون چادر های مسافرتی هاسکی ، فرینو ، کینگ کمپ و ایزی کمپ از نمونه چادر های مسافرتی قاره اروپا هستند که خط تولید آن ها در کشور های اروپایی نظیر جمهوری چک ، انگلیس و ... فعالیت دارد ، این برند ها نیز از بهترین برند های اروپایی می باشند که خرید آن ها بسیار توصیه می شود . چادر مسافرتی برند هاسکی و فرینو از بهترین چادر های مسافرتی حرفه ای و کوهنوردی می باشد که تمامی محصولات آن از استاندارد های بین المللی برخوردار بوده و از مناسب ترین چادر های حرفه ای کوهنوردی می باشند . امروزه بسیاری از فداریسون های ورزش کوهنوردی در کشور های مختلف از چادر های مسافرتی حرفه ای هاسکی و فرینو استفاده می کنند و چه بسا خرید آن حتی برای کسانی که به صورت آماتور کوهنوردی می کنند نیز توصیه می شود چرا که طراحی آن ها کاملا سازگار با شرایط کوهستان بوده و به مراتب می توانند محیطی ایمن و عالی را در هر شرایطی داشته باشند .

چادر مسافرتی یاماها ، شنگیوآن ، سامسونگ

برند هایی چون یاماها ، سامسونگ و شنگیوآن از نمونه چادر های مسافرتی خارجی هستند که در کشور های آسیایی نظیر کره و چین طراحی و تولید می شوند . کشور چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان چادر مسافرتی با کیفیت بسیار بالا است که اقدام به تولید چادر های مسافرتی حرفه ای و خانوادگی کرده است ، لازم به ذکر است که حتی برخی از شرکت های سازنده چادر مسافرتی نظیر بست وی که برندی آمریکایی است خط تولید خود را در کشور های آسیایی نظیر چین راه اندازی کردند تا به مراتب محصولات خود را با قیمت پایین تر تولید کنند . بی شک چادر های مسافرتی یاماها ، شنگیوآن و سامسونگ از بهترین چادر مسافرتی خارجی و آسیایی موجود در بازار می باشد که می توانید آن ها را با قیمت های مناسب تر و ارزان خریداری کنید .

جنس بهترین چادر مسافرتی خارجی

با تحقیقات انجام شده توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس نسبت به جنس استفاده شده در ساخت بهترین چادر های مسافرتی خارجی می بینیم که بیشتر این محصولات از اجناس مشابه یکدیگر ساخته شده اند و تنها تفاوت در آن ها نوع طراحی بدنه و رنگ های آن ها می باشد . با بررسی های صورت گرفته در میان چادر های مسافرتی برند های معتبری چون کلمن ، کلمبوس ، هاسکی ، فرینو ، شنگیوآن ، کووآ ، ایزی کمپ ، کینگ کمپ ، یاماها ، سامسونگ ، بست وی و ... مشاهده شده است که 99 درصد آن ها از بدنه هایی با جنس پارچه های شمعی مانند پلی استر ، پلی اورتان و همچنین برزنت ساخته شده اند که در برخی از آن ها از اجناس دیگری چون آکسفورد ، pvc و نایلون نیز استفاده شده است . تمامی اجناس نام برده مانند پلی استر ، پلی اورتان و برزنت دارای خاصیت ضد آب است که به همین دلیل استفاده از آن در بدنه چادر مسافرتی باعث می شود تا محصول کاملا ضد آب شود . ضد آب بودن چادر مسافرتی از بزرگ ترین مزیت های این محصولات سفری می باشد که طبق استاندارد های جهانی لازم است تا این محصولات کاملا ضد آب باشند تا بدین ترتیب بتوان از آن ها در شرایط مختلف جوی مانند باران و برف نیز استفاده کرد .

پارچه برزنت برخلاف پارچه های شمعی از ضخامت بیشتری برخوردار هستند به همین دلیل مقاومت بیشتری در برابر ضربه و فشار دارند ، همچنین عایق بهتری در برابر سرما و باد هستند اما ضخامت بالای برزنت باعث می شود تا وزن چادر مسافرتی نیز افزایش یابد . سبک بودن چادر مسافرتی بسیار حائز اهمیت است چرا که هر چه محصول سبک تر باشد حمل و نقل آن نیز ساده تر خواهد بود . کم حجم بودن و وزن سبک چادر های مسافرتی حرفه ای و کوهنوردی بسیار ضروری است . این نوع پارچه ها طول عمر بسیار بالایی نیز دارند ، البته از سایر ویژگی های پارچه های شمعی چون پلی استر و پلی اورتان می توان به عایق بودن آن ها در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز اشاره کرد . جنسی که برای ساخت فریم یا پایه های چادر مسافرتی توسط برند های نام برده در نظر گرفته شده است اغلب از آلومینیوم و فایبرگلاس می باشد چرا که این دو جنس استحکام بسیار بالایی دارند و همچنین وزن آن ها سبک تر از هر نوع فلز دیگری است . شما می توانید برای مشاهده چادر های مسافرتی خارجی اصل و اورجینال در تنوع بالا وارد دسته بندی چادر مسافرتی در فروشگاه اینتکس شوید و مشخصات و تصاویر هر یک را مشاهده و مطالعه کنید .