بین بگ خزدار مخملی

bestway 43839

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,710,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار مخملی که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از نرم ترین و لطیف ترین بین بگ های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که می تواند نشیمنگاه بسیار نرمی را برای استفاده هر فردی فراهم کند . با توجه به ابعاد ایده آل و جنس بسیار مقاوم این محصول ، هر فرد بالغی نیز می تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند . وزنی که این بین بگ می تواند تحمل کند به 180 کیلوگرم می رسد ، دلیل مقاومت بسیار بالای این محصول را می توان وجود پارچه خزدار مخملی این بین بگ دانست . خزدار بودن این محصول باعث شده تا رویه بین بگ بسیار لطیف باشد ، همچنین شکل ظاهری آن بسیار زیبا شده است . از این محصول می توان به مدت طولانی بون اینکه خسته شوید استفاده کنید چرا که داخل آن را یونولیت های بسیار ریز اسفنج مانند تشکیل داده است ، خاصیت اسفنجی این یونولیت ها باعث شده است تا سطح بین بگ بسیار نرم و فنری شود . رویه این بین بگ جدا شدنی است برای جدا کردن آن تنها کافی است زیپی که در قسمت پایین بین بگ قرار گرفته است را باز کنید و پوسته را از بدنه داخلی جداکنید ، شما می توانید پوسته را تعویض کرده و یا آن را بشویید . همچنین با دسترسی ساده به محتویات داخلی بین بگ می توانید فیبر ها را کم و زیاد کنید تا بین بگ خود را نرم یا سفت تر کنید . با داشتن چنین محصول بی نظیری می توانید سالیان سال نشیمنگاه کاملا پرتابل و زیبایی را برای خود داشته باشید . این محصول بی نظیر و با کیفیت را تنها می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس بیابید ، این فروشگاه این بین بگ خزدار مخملی را با قیمت ارزان و با ضمانت دو ساله به فروش می رساند . 

طول
 110 سانتی متر
عرض
 110 سانتی متر
ارتفاع
 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


نقد و بررسی اینتکس تهران

بین بگ خزدار مخملی که در این بخش قصد معرفی آن را به شما داریم یکی از برترین و با کیفیت ترین بین بگ های مخملی شرکت اینتکس می باشد که به تازدگی در بازار عرضه شده است . این بین بگ دارای رویه ای بسیار نرم و البته ضد حساسیت می باشد که از این رو می تواند مورد استفاده افراد با انواع پوست بدن قرار بگیرد و از کودک تا سالمند برای استفاده از این محصول با محدودیت رو به رو نخواهید شد . خرید بین بگ برای رده های سنی مختلف باتوجه به تنوعی که در این حوزه وجود دارد با مشکلاتی رو به رو است و برای محیط های مختلف بهتر است تا از نمونه های متفاوت بین بگ استفاده نمایید . این محصول یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های داخلی خانه و دکوراسیون های مدرن می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند .

جنس بدنه از اصلی ترین بخش هایی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی و بین بگ باید به آن توجه داشته باشید زیرا کیفیت ساخت محصول و همچنین سطح راحتی در هنگام استفاده را به خوبی مشخص می کند . این بین بگ دارای رویه ای ساخته شده از پارچه مخمل می باشد که بسیار نرم و دوست داشتنی می باشد و به هنگام استفاده از آن حتی در صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح بین بگ ، خراشی بر روی پوست ایجاد نمی شود . از اصلی ترین مزیت های این نوع پارچه رویه می توان به قابل شستشو بودن آن اشاره داشت ، به گونه ای که به راحتی می توانید حتی آن را درون ماشین لباسشویی انداخته و بشویید .

برای جدا کردن رویه بین بگ از بدنه اصلی کافیست تا از زیپ بزرگ تعبیه شده در کف آن استفاده کنید . این بین بگ تشکیل شده از سه بخش اصلی می باشد که می توان آن ها را با نام پارچه رویه ، آستر داخلی پارچه ای و مواد تشکیل دهنده درونی بین بگ شناخت . آستر داخلی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و با برهم ریختگی مواد داخلی رو به رو نشوید . حال دیگر با داشتن این مزیت نیازی ندارید تا از ریختن نوشیدنی بر روی رویه بین بگ خود نگران باشید زیرا به راحتی می توانید آن را تمیز کنید .

مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت خرد شده مخصوص می باشند که به صورت دانه های ریز و گرد با تراکم بالایی درون بین بگ قرار گرفته اند تا علاوه بر فرم دهی استاندارد به این محصول ، راحتی و نرمی استاندارد را به وجود آورند . این بین بگ کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دارد و به همین خاطر اگر به دنبال دکوراسیون داخلی جذاب و جوان پسند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بین بگ خزدار مخملی که در این بخش به شما معرفی کردیم را در اولویت بررسی های خود قرار دهید . این محصول در رنگبندی های بسیاری توسط فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است و به راحتی می توانید آن را با دکوراسیون داخلی خود ست نمایید .

قابلیت تحمل وزن این بین بگ یک نفره با توجه به ظرفیت استفاده ای که دارد ، 180 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای تعیین شده برای بین بگ ها و مبل های شنی می باشد و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین برخلاف ابعاد بزرگی که این محصول دارد ، وزنی سبک را دارا می باشد که برابر با 5 کیلو گرم است و به راحتی در خانه تکانی ها قابل جا به جایی است . برای سفارش این بین بگ جذاب و دوست داشتنی با ارزان ترین قیمت همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در سایت اقدام نمایید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...