مبل شنی گرد چند کاره بزرگ

intex 68366AY

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد چند کاره ، به دلیل ابعاد بزرگی که دارد می تواند برای خوابیدن شما نیز به مانند یک تخت شنی عمل کرده تا بتوانید برای خوابیدن از آن استفاده کنید . این مبل برای خوابیدن کوتاه مدتی یا بلند مدتی مناسب باشد ، زیرا در هنگام استفاده ، کوچک ترین فشاری را بر روی اندام های خود احساس نخواهید کرد ، همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که مبل شنی برای نشستن نیز مناسب خواهد بود ، برای همین است که به آن مبل شنی چند کاره گفته می شود . به منظور استراحت کردن بهتر شما ، یک بالشت برای مبل در نظر گرفته شده است که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد . شما می توانید از این بالشت به عنوان تکیه گاه استفاده کنید و یا آن را زیر سر خودر قرار دهید و استراحت کنید . 

نوع این مبل ، گرد بوده و قطر بزرگی دارد ، به طوریکه یک فرد بزرگسال می تواند به راحتی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کند . همچنین اگر کودکان بخواهند از مبل شنی گرد چند کاره بزرگ استفاده کنند ، دو کودک به راحتی می توانند در کنار هم بر روی مبل نشسته و یا دراز بشکند . رنگ کرمی پارچه ، جذابیت خاصی را به مبل شنی بخشیده است تا شما یک مبل متفاوت و فانتزی را برای خود داشته باشید . برای ساخت این مبل از رویه پارچه ای که جنس آن از مخمل است استفاده شده ، همچنین برای پر کردن مبل از یونولیت های خرد شده استفاده شده است که خاصیت نرم و اسفنج گونه به مبل بخشیده شده است . دوخت مبل یکی از مهم ترین مسائلی است که می تواند در کیفیت آن تاثیر گذار باشد ، برای همین فروشگاه اینتکس به این موضوع تاکید فراوانی دارد . 

طول
 140 سانتی متر
عرض
 140 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 60 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه ای
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل های شنی با تغییر در رویکردهای استفاده ای که از سوی مردم ایجاد شده است، شکل های متفاوتی را به خود گرفته اند و این مبل شنی بزرگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع می توان این مبل شنی را به عنوان تخت شنی نیز مورد استفاده قرار داد، زیرا با توجه به ابعاد بزرگی که دارد علاوه بر نشستن می توانید از آن در حالت درازکش نیز استفاده کرده و بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید. مبل شنی فوق از ابعاد بزرگی برخوردار است و برای یک خواب کوتاه مدتی می تواند بهترین گزینه به شمار بیاید و خستگی را از بدن به خوبی به دور نگه دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به نقد و بررسی این محصول کنیم پس اگر شما هم قصد خرید مبل شنی بزرگ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از بهترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

ابعاد بزرگ این مبل شنی شاید برای شما به این معنی باشد که مبلمانی با وزن بسیار بالا رو به رو هستید، اما باید بگوییم که اصلا این طور نیست و مبل شنی فوق دارای وزنی بالغ بر 12 کیلو گرم می باشد که به اندازه مبل های یک نفره چوبی است و وزنی بسیار سبک دارد. در این خصوص می توان گفت که در خانه تکانی های خود اصلا با مشکل جا به جایی رو به رو نیستید و با توجه به وزن سبک و همچنین بدنه انعطاف پذیری که دارد، قابلیت جا به جایی را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند. حال که صحبت از خانه تکانی شد باید بگوییم که این محصول از رویه ای با قابلیت شستشو بهره می برد که تمیز نگه داشتن آن اصلا کار سختی نیست.

برای تمیز نگه داشتن این مبل شنی کافیست تا پارچه رویه آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید زیرا قابلیت شستشو توسط تمامی مواد شوینده را دارد. برای سهولت در جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی، در بخش کف این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که جدا کردن پارچه از بدنه را به راحتی امکان پذیر می کند. دوخت پارچه رویه این مبل شنی از نوع ضخیم با ریز می باشد که استحکام بالایی را برای آن به وجود آورده و به این خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در وزن های بالا نیز استفاده کنید و این مبل شنی برای استفاده توسط افراد سنگین وزن اصلا مشکلی نخواهد داشت.

جنس پارچه رویه این مبل شنی از نوع پارچه جاسمین می باشد که بسیار نرم و انعطاف پذیر است و علاوه بر آن کاملا ضد حساسیت نیز می باشد. این ترکیب پارچه در کنار هم باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. ساختار این مبل شنی به صورت سه لایه می باشد و به گونه ای که علاوه بر پارچه رویه، مواد یونولیتی داخلی درون یک آستر داخلی قرار گرفته اند تا به هنگام جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی به جهت شستشوی رویه، برهم ریختگی مواد داخلی مبل شنی صورت نگیرد.

در بخش داخلی این مبل شنی همانطور که گفتیم از یونولیت های خرد شده مخصوص با تراکم بالا استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی می باشد که راحتی را به هنگام استفاده برای شما به همراه خواهد داشت. قابلیت تحمل وزنی که برای این مبل شنی در نظر گرفته شده است بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که فراتر از انتظار و مناسب برای استفاده دو نفره بزرگسال نیز است. همین حالا می توانید این مبل شنی زیبا و با کیفیت را در رنگبندی متنوع از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...