مبل شنی رویه حوله ای اینتکس

intex 1220

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
5,100,000
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی رویه حوله ای اینتکس محصولی جدید از فروشگاه اینتکس است که طرحی متفاوت داشته و ابعاد بزرگ آن شرایطی را فراهم کرده است تا شما بتوانید برای دراز کشیدن و خوابیدن نیز از آن استفاده نمایید . این مبل مناسب برای تمامی سنین است و می تواند هر وزنی را به خوبی تحمل کند . حتی اگر شما فرد سنگین وزنی باشید ، باز هم می توانید از این مبل شنی استفاده کنید . فروشگاه اینتکس تحمل وزن این محصول را بیش از 200 کیلوگرم اعلام کرده است که با این تفاسیر می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید . شما می توانید از بزرگ بودن ابعاد مبل شنی بهره مند شده و حتی به صورت دو نفره از مبل شنی استفاده نمایید . علاوه بر ابعاد بزرگ که شرایط استفاده دو نفره را برای شما فراهم کرده است ، کیفیت بالای محصول نیز موجب شده است تا مبل بتواند وزن دو نفر را تحمل نماید . 

جنس پارچه و دوخت آن دو عامل مهم در کیفیت بالای مبل شنی می باشد که برای ساخت این مبل شنی از بهترین ها استفاده شده است . رویه حوله ای مبل شنی ، می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کرده و باعث شود که در روز های گرم نیز بتوانید از محصول استفاده کنید . داخل مبل شنی از آنجایی که از مواد یونولیتی ساخت شده است ، اصلا بو نگرفته و کثیف نخواهد شد ، تنها رویه مبل شنی است که ممکن است کثیف شود و شما می توانید به سادگی رویه مبل را از آن جدا کرده و بشویید . در ضمن شما عزیزان می توانید مبل شنی را در رنگبندی های مختلف از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . برای برخورداری از رنگ های موجود مبل شنی و همچنین کسب اطلاع از قیمت دقیق آن ، می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...