مبل شنی راحتی گرد با رویه مخملی

intex 5211400

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی می تواند از بهترین انتخاب هایی باشد که شما می توانید داشته باشید ، چرا که نرمی و راحتی آن نسبت به سایر مبل ها زبانزد بوده و شما عزیزان تنها با یک بار استفاده از مبل شنی ، دیگر به سراغ مبل های دیگر نخواهید رفت . این مبل می تواند به عنوان مبل میزبان نیز مورد استفاده قرار بگیرد ، برای همین تفاوتی ندارد که شما قصد استفاده از مبل شنی را در اتاق خواب و یا در پذیرایی داشته باشید . این مبل می تواند برای مطالعه کردن کتاب بسیار مفید باشد . اگر شما اهل مطالعه هستید و ساعت ها به مطالعه کتاب و حتی مشاهده فیلم می پردازید ، انتخاب و خرید مبل شنی راحتی گرد با رویه مخملی می تواند انتخابی خوب برای شما باشد . این مبل شنی به صورت گرد است و اگر آن را نگاه کنید ، شبیه به یک توپ بزرگ است که می توانید به آن فرم داده و بر روی آن بنشینید . 

در ابتدا که مبل شنی را دریافت خواهید کرد ، مبلی گرد و ساده را خواهید دید که نشیمنگاه مشخصی ندارد ، ولی شما می توانید آن را مطابق با تصویر فرم دهید تا محصول به یک مبل تکیه گاه دار تبدیل شود . با توجه به متریال خوب و دوخت فوق العاده مقاوم مبل شنی ، می توانید انتظار دوام بالا از مبل را داشته باشید . اگر وزن زیادی به مبل وارد شود ، باز هم می تواند وزن بزرگسالان را تحمل کنند . وزنی که این مبل می تواند تحمل کند به 180 کیلوگرم می رسد و برای همین تمامی رده های سنی و افراد سنگین وزن می توانند به خوبی از آن استفاده کنند . رویه مبل از پارچه مخملی می باشد ، این رویه قابل شستشو بوده و همچنین امکان جدا کردن ، تعمیر و تعویض آن وجود دارد .

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی راحتی گرد با رویه مخمل می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در هنگام تماشای تلویزیون و یا به هنگام استراحت در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب باشد. این مبل شنی با توجه به ابعادی که دارد امکان استفاده در حالت نشسته و همچنین درازکش را برای شما فراهم می آورد و در واقع با خرید مبل شنی فوق با یک تیر دو نشان خواهید زد و علاوه بر مبل شنی صاحب یک تختخواب شنی نیز خواهید شد. این محصول ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که علاوه بر استحکام فوق العاده ای که برای شما به نمایش می گذارد از نرمی ، انعطاف پذیری و راحتی استانداردی نیز برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با مبل شنی راحتی گرد فوق بیشتر آشنا کنیم پس اگر شما هم به دنبال خرید مبل شنی با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این راه همراه ما باشید.

در ساختار رویه این مبل شنی از پارچه جاسمین استفاده شده است که نوعی پارچه مخمل می باشد و کیفیت ساخت فوق العاده و همچنین راحتی بی نظیری را به این مبل شنی بخشیده است. این پارچه با ضخامت بالایی که دارد مقاومت بسیار بالایی را به وجود آورده است و این امر باعث شده تا به راحتی در برابر فشار و ضربه، مقاومت داشته باشد و آسیب پذیری آن به حداقل برسد. همچنین گفتنی است که پارچه جاسمین کاملا ضد حساسیت می باشد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

یکی از مزیت های این نوع پارچه را می توان قابلیت شستشوی آن دانست که موجب می شود تا در خصوص ریختن مایعات و یا آلایندگی بر روی آن دغدغه ای نداشته باشید زیرا به راحتی می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و اقدام به شستشوی آن نمایید. برای سهولت در جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی، در بخش کف این مبل شنی، یک زیپ تعبیه شده است که به کمک آن به راحتی امکان جداسازی پارچه از بدنه مبل شنی فراهم می آید. برای شستشوی پارچه فوق می توانید از ماشین لباسشویی و انواع مایعات شوینده به جز سفیدکننده ها استفاده کنید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت و پس از شستشو مبل شنی را به تمیزی روز اول در اختیار خواهید داشت.

از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید مبل های شنی باید مورد توجه قرار بگیرد، مواد داخلی این محصولات می باشد. در ساختار داخلی این مبل شنی می توان، فوم های خرد شده مخصوص را مشاهده کرد که در تراکم بالایی در کنار هم و درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا علاوه بر مقاومت بالا، انعطاف پذیری و نرمی فوق العاده ای را به وجود آورند. این فوم ها در صورت نیاز و بروز هر گونه مشکل به راحتی قابل تهیه از فروشگاه اینتکس تهران می باشند و توسط زیپی که در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است قابل تعویض، افزایش و کاهش می باشند؛ به همین خاطر دیگر دغدغه ای در این خصوص و در هنگام استفاده نیز نخواهید داشت.

قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان سازنده این مبل شنی مطرح شده است بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفره بزرگسال نیز به خوبی استانداردسازی شده است. وزن این مبل شنی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد به خوبی پایین نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 12 کیلو گرم دارد که برای جا به جایی آن چندان دغدغه ای نخواهید داشت. همین حالا می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و آن را در تنوع گسترده به همراه دو سال ضمانت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات