بین بگ دو رنگ اینتکس

mbl-1038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو رنگ اینتکس با رویه مخمل و ضد تعریق ، دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا ، با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی

بین بگ دو رنگ اینتکس محصولی زیبا و با دوام می باشد که به دلیل نوع طراحی آن شما می توانید در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که علاوه بر نرمی و لطافت ، در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق بدن شده و شما می توانید ساعت ها بدون نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهید . محتویات داخلی آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که بسیار منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد . برای این محصول یک تکیه گاه بلند و استاندارد تعبیه شده که پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از درد وخستگی در حین استفاده می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که شما می توانید با استفاده از آن حجم یونولیت ها را تغییر داده و یا رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که این ویژگی موجب شده تا گزینه مناسبی برای استفاده تمامی گروه های سنی باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید .

طول 120 سانتی متر
عرض 53 سانتی متر
ارتفاع 68 سانتی متر
رنگ محصول سفید - ابی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

بین بگ دو رنگ اینتکس محصولی زیبا ، با طراحی متفاوت می باشد که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که بسیار نرم و لطیف بوده و نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . این رویه به صورت دورنگ درنظر گرفته شده که به زیبایی محصول افزوده است . علاوه بر این مواد تشکیل دهنده آن نیز بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت . در ادامه این مقاله به تشریح دقیق این محصول زیبا پرداخته و شما را در خرید بین بگ دو رنگ همراهی می نماییم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

از مهم ترین موارد در حین انتخاب و خرید یک محصول که می بایست به آن توجه نمود ، می توان به طراحی و رنگ آن اشاره نمود . زیرا امروزه زیبایی منزل بسیار با اهمیت می باشد . این بین بگ به صورت دو رنگ طراحی شده که از زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این بین بگ زیبا دارای یک تکیه گاه می باشد که در حین استراحت ، مطالعه و یا تماشای تلوزیون پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود گه رویه را تعویض نموده و یا آن را مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم محتویات تشکیل دهنده آن را تغییر داده و آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید . 

 

جنس بدنه

 

از دیگر موارد حائز اهمیت در خرید محصولات توجه به جنس بدنه می باشد ، زیرا محصولی هرچند زیبا و شکیل اما فاقد کیفیت مطلوب ، کارایی لازم را نخواهد داشت . به همین منظور شرکت اینتکس رویه این محصول را از پارچه مخمل در نظر گرفته که در حین استفاده و یا جا به جایی دچار ساییدگی و پوسیدگی نشده و نیز با ایجاد گردش هوا بین بین بگ و بدن مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده که بسیار منعطف بوده و به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت . همچنین این یونولیت ها در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت مطلوبی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد .

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به شکل مستطیل طراحی شده و دارای طول 120 سانتی متر ، عرض 53 سانتی متر و ارتفاع 68 سانتی متر می باشد که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد . وزن این محصول اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . با توجه به این ابعاد و وزن مناسب شما قادر خواهید بود آن را در اتاق خواب و نیز پذیرایی مورد استفاده قرار داده و نیز به راحتی آن را جا به جا نمایید .

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

با توجه به رویه مخمل این محصول و یونولیت های استفاده شده برای داخل این بین بگ زیبا ، می توانید با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داده و نگران پوسیدگی و ساییدگی این محصول نباشید . و برای افزایش طول عمر این محصول فقط کافیست که از قرار دادن وزن  سنگین تر از 150 کیلوگرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به آن ممانعت نمایید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس رویه آن را به طور کامل تعویض نمایید .

 

جمع بندی

 

بین بگ دو رنگ اینتکس محصولی زیبا با طراحی متفاوت می باشد که قادر است زیبایی منزل شما را دوچندان افزایش داده و در عین حال حس آرامش را به شما القا نماید . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که بسیار مقاوم ، نرم و لطیف و ضد تعریق می باشد که این امر موجب شده تا مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد . وزن این محصول نیز اندک بوده و دارای تحمل وزن بالایی می باشد که برای استفاده کودکان و بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با ضمانت نامه ای دوساله از نمایندگی اینتکس تهران دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات