بین بگ خزدار راحتی

کد : اینتکس ۳۱۲13

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
3,000,000
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار شنی راحتی سایز کوچک با یونولیت و الیاف مصنوعی در انواع رنگبندی مختلف همراه با مواد مرغوب الیافی بسیار نرم و راحت و خوش نشین برای استفاده در منزل یک مبل راحت و عالی برای تمام سنین مدل خزدار

بین بگ خزدار راحتی بست وی محصولی زیبا می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . این محصول با با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و در زمان استراحت حس خوش آیندی را به شما انتقال خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بدنه این محصول از جنس پارچه خزدار می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . بین بگ خزدار راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به حجم و وزن مناسب که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ خزدار راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه خزدار
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


بین بگ خزدار راحتی اینتکس از سری بین بگ های پرطرفدار در میان جوانان و خانواده ها برای استفاده در محیط های خانگی می باشد که توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به بازار عرضه شده است . بین بگ های خزدار یکی از محبوب ترین دسته بندی های بین بگ می باشند که به دلیل ظاهر زیبایی که دارند به خوبی می توانند ظاهری جذاب برای خانه شما به همراه داشته باشند . این بین بگ نیز با خزهای بلند زیبایی که دارد می تواند برای استراحت در پذیرایی خانه و یا نشستن در اتاق خواب جوانان مورد استفاده قرار بگیرد . استفاده از بین بگ های خزدار به محیط های خانگی ختم نمی شود و می توانیم این محصولات را در محیط های کاری همچون آرایشگاه ها و گیم نت ها مشاهده نماییم .

خرید بین بگ باید با آگاهی کامل نسبت به نیازهایی که داریم صورت بگیرد و کاربردهای بین بگی که خریداری میکنیم به صورت جامع بررسی شود . این بین بگ دارای رویه ای خزدار می باشد که پارچه خزدار استفاده شده در سطح این محصول به صورت کاملا ضد حساسیت می باشد . این ضد حساسیت بودن رویه بین بگ باعث می شود تا بتوانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده کنید و دغدغه ای در این رابطه نداشته باشید . باید بگوییم که این محصول تولید اختصاصی فروشگاه اینتکس تهران می باشد و به همین خاطر می توانید آن را در رنگبندی های دلخواه در اختیار داشته باشید ؛ البته قبل از این امر باید از میان طیف رنگی گسترده ای که در اختیارتان قرار داده می شود رنگ دلخواه را انتخاب نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن بین بگ شما آماده استفاده می شود .

سطح رویه این بین بگ در ابتدای خرید به صورت گرد می باشد اما پس از چندین بار نشست و برخاست حالت بدن را به خود می گیرد و نشیمنگاهی استاندارد بر روی آن پدیدار می شود که در بخش پشتی خود نیز دارای تکیه گاهی نسبتا بلند است . این تکیه گاه بخشی از کمر را در برمی گیرد و ارتفاع نشیمنگاه تا زمین بالغ بر 50 سانتی متر می باشد که باعث می شود تا فرم بدن در حالت استاندارد خود قرار بگیرد . قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی و همچنین امکان شستشوی آن باعث می شود تا به صورت دائمی صاحب بین بگ تمیز باشید . قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی و همچنین دسترسی به مواد داخلی بین بگ از طریق زیپی که در بخش کف محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد .

در بخش داخلی این بین بگ از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که تمامی این فوم ها درون آستر داخلی قرار گرفته اند و وزن بسیار سبکی را نیز دارند . این سبک بودن وزن بین بگ باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را جا به جا نمایید . وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد که به نسبت ابعاد بزرگی که دارد استاندارد می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن 130 کیلو گرمی که به صورت استاندارد برای این بین بگ در نظر گرفته شده است باعث می شود تا به راحتی بتوانید از آن برای افراد بزرگسال و سنگین وزن در ظرفیت یک نفره نیز استفاده نمایید . 

ساختار این بین بگ به صورت سه تکه است و شامل پارچه رویه خزدار ، آستر پارچه ای برای نگهداری مواد داخلی در کنار هم و فوم مخصوص خرد شده می باشد . دوخت های استفاده شده در ساختار رویه این بین بگ باعث شده تا درزها در صورت وارد شدن فشار زیاد هم از یکدیگر باز نشوند و خیالتان از این بابت به طور کلی راحت باشد . برای خرید بین بگ خزدار اینتکس کافیست تا همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن بین بگ را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...