صندلی بین بگ

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بین بگ محصولی زیبا و بسیار شکیل می باشد که به تازگی روانه بازار شده و در مدت زمان کوتاهی به فروش فوق العاده ای دست یافته است . رویه این محصول از چرم مصنوعی در نظر گرفته شده است که بسیار منعطف بوده و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . داخل این محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار استحکام قابل توجهی از خود به نمایش گاشته است . علاوه بر این وجود این یونولیت ها نرمی و انعطاف چشمگیری برای این محصول به ارمغان آورده و موجب می شود در حین استفاده به سادگی با بدن شما شکل گرفته و شما قادر خواهید بود ساعت ها بدون درد و خستگی آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . برای این محصول یک تکیه گاه درنظر گرفته شده است که پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از خستگی زودهنگام شما می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و یا با تغییر حجم یونولیت ها آن را به شکل و فرم دلخواه خد تبدیل نمایید . وزن این محصول برابر 5 کیلو گرم و تحمل وزن آن تا 180 کیلو گرم می باشد که این امر نشان از کیفیت و طول عمر آن دارد . برای تهیه این بین بگ می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید . صندلی بین بگ با رویه ای از جنس چرم مصنوعی و محتویاتی از یونولیت خرد شده منعطف بوده و با وزنی اندک  قادر به تحمل وزن 180 کیلو گرم می باشد

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


صندلی بین بگ

صندلی بین بگ یک محصول آسایش بخش و جذاب بوده که توسط برند محبوب و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. این محصول بسیار جذاب هم اکنون از سایت اینتکس تهران اماده خرید و سفارش می باشد اما ما به شما پیشنها می کنیم تا قبل از خرید به مطالعه این مقاله پرداخته و با تمام نکته های مثبت و منفی این محصول آشنا بشوید و با اطمینان خاطر اقدام به سفارش این محصول بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت : این محصول به رنگ قهوه ای تیره بوده و به همین معنا بسیار جذاب و چشم نواز شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول نشیمنگاه نود درجه ای را دارا بوده و به همین دلیل به کمر و یا گردن شما فشاری وارد نمی شود.

جنس بدنه : جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره بسیار بالایی را داده اند.

ابعاد و وزن : ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 90 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر، تحمل وزن: 180 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که همانطور از وزن این محصول محصول مشخص است، بسیار سبک بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : این محصول به راه اندازی خاص ینیاز ندارد و تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی این محصول نشسته تا محصول حالت اصلی خودش را دریابد و بعد از آن شما به آسانی بتوانید از این محصول استفاده کنید و از آن لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول دور کرده تا به بدنه این محصول صدمه و یا آسیبی وارد نکند. همچنین افرادی که وزنشان بالای 180 کیلو گرم است به هیچ وجه از این محصول استفاده نکنند زیرا موجب آسیب دیدن به این محصول می شوند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای وارد شد هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید خود، ان محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کرده و از آن استفاده بکنید، همچنین این محصول دارای دو سال ضمان پس از فروش بوده و شما می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و از آن با آسایش استفاده کنید و لذت ببرید.

جمع بندی‌ : صندلی بین بگ یک محصول بسیار با کیفیت و جذاب بوده که توسط برند محبوب و جهانی بست وی طراحی وساخته شده است. این محصول به رنگ قهوه ای تیره بوده که بسیار این محصول را زیبا و چشم نواز کرده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...