بین بگ راحتی اینتکس

MBL-051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,781,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری بین بگ راحتی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی اینتکس در ایران با ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش همراه با گارانتی

بین بگ راحتی اینتکس یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات برند اینتکس می باشد که به تازگی و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس پارچه رویه این بین بگ از نوع پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین از دیگر ویژگی های کلیدی این پارچه رویه می تواند به نرمی و لطافت آن اشاره کرد که به خوبی از ساییدگی بدن جلوگیری می کند . در ساختار داخلی این محصول از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا از انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد و این امر باعث می شود که بین بگ به خوبی با بدن شما حالت بگیرد . قابلیت تحمل وزن در این محصول یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . قابلیت تحمل وزن در این بین بگ بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . شایان ذکر است که پارچه رویه و همچنین ساختار داخلی این محصول توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض در صورت لزوم می باشد . بین بگ راحتی اینتکس با کیفیت ایده آل و مناسب در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ راحتی اینتکس

بین بگ راحتی اینتکس یک محصول بسیار نرم و آرامش بخش بوده که از سوی برند محبوب اینتکس طراحی و ساخته شده است. ما در این مقاله می خواهیم تا تجربه  های متخصصان نمایندگی اینتکس تهران را بدون هیچ چشم داشتی برای شما بازگو کرده و به بررسی این محصول پرداخته و با توجه به نکات مثبت و منفی این محصول، ارزش خریدش را برای شما بیان کنیم. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد ساخته شده و به همین دلیل جا و مکان کمتری را نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل می گیرد. این محصول دارای رنگ بندی های متنوعی از نظیر خاکستری، کرم رنگ، قرمز و صورتی می باشد و به همین منظور توانسته تا نظر تمام سلایق ها را به خود جلب کند. در بالای این محصول یک دستگیره برای جا به جا کردن این محصول موجود می باشد. همچنین درون این محصول پر شده از فیبر بوده و استفاده کردن از این محصول برای شما بسیار دلنشین و آرامش بخش خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه یک محصول قطعا از دلایل مهم و اصلی خرید آن محصول بوده و محصولی که دارای کیفیت و مقاومت پایینی باشد بدون شک پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از کارکرد خواهد افتاد. به همین منظور جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 90 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر، تحمل وزن: 120 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده است. این محصول بسیر سبک را شما می توانید به راحتی از طریق دسته های بالای سرش آن را حمل کرده و جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی احتیاج ندارد و تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی آن نشسته تا این محصول حالت اصلی خودش را دریابد تا شما از آن به آسانی استفاده کنید و لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول فاصله داده تا در بدنه این محصول پارگی ایجاد نکند. همچنین افرادی که وزنشان بالای 120 کیلو می باشد به هیچ وجه از این محصول استفاده نکنند زیرا موجب آسیب دیدگی در بدنه این محصول می شوند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا آسیبی بوجود آمد هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید این محصول را با برچسب های تعمیرات، تعمیر کرده و در وهله دوم محصول مورد نظرتان را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با توجه به تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و از آن با خیالی آسوده استفاده بکنید.

جمع بندی

بین بگ راحتی اینتکس یک محصول بسیار شیک و جذاب بوده که توسط برند نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به همین دلیل باعث شده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات