بین بگ طلایی اینتکس

mbl-1045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,517,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طلایی اینتکس با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، کم حجم و سبک و قابل حمل ، دارای تحمل وزن 150 کیلو گرم با پارچه مخملی با کیفیت

بین بگ طلایی اینتکس محصولی زیبا و کم حجم بوده که به دلیل نوع طراحی و رنگ جذاب آن می توانید در اتاق خواب و نیز پذیرایی آن را مورد استفاده قرار دهید . رویه این محصول از پارچه پلی استری تهیه شده که از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . محتویات داخلی آن از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که انعطاف بین بگ را افزایش داده و موجب می شود که در حین استفاده به راحتی با بدن شما شکل بگیرد . این محصول دارای یک تکیه گاه کوچک بوده که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین مطالعه و یا استراحت می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از این ویژگی می توانید رویه را از آستر جدا نموده و آن را مورد شست و شو قرار دهید . همچنین می توانید یونولیت ها را تعویض نموده و یا حجم آن ها را تغییر دهید تا به فرم و شکل دلخواه شما تبدیل شود . وزن این محصول بسیار اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد که شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید . تحمل وزن این بین بگ در حدود 150 کیلو گرم بوده که گزینه مناسبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول طلایی - کرم - مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

نقد و بررسی بین بگ طلایی اینتکس

بین بگ طلایی اینتکس از سری بین بگ های زیبا و کم حجم شرکت بزرگ اینتکس می باشد که به دلیل طراحی و رنگ زیبا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است . این محصول دارای رویه ای از جنس پلی استر بوده که مقاومت بالایی داشته و به سادگی آسیب نمی پذیرد . همچنین وزن آن تنها 5 کیلو گرم بوده که اندک و قابل حمل می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ یک نفره همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در خرید هر نوع محصولی مورد توجه قرار می گیرد شکل ظاهری آن محصول بوده زیرا امروزه به زیبایی محصولات توجه ویژه ای نشان داده می شود . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول دارای نشیمنگاهی به شکل مربع بوده و تکیه گاهی مثلث شکل برای آن درنظر گرفته شده است که این موضوع زیبایی محصول را تا حد قابل قبولی افزایش داده است . رنگ آن نیز طلایی در نظر گرفته شده که با هر سلیقه ای و هر نوع دکوراسیون منزل هماهنگی خواهد داشت . در قسمت زیرین این بین بگ زیبا یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید محتویات داخل آن را تعویض نموده و یا با تغییر حجم آن ، این بگ را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید 

جنس بدنه

همانطور که می دانید علاوه بر نوع طراحی، جنس و کیفیت محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . به همین منظور شرکت اینتکس رویه این محصول را از پارچه پلی استری در نظر گرفته که بسیار نرم و راحت بوده و در عین حال از استحکام قابل قبولی در برابر آسیب دیدگی برخوردار می باشد . همچنین این رویه در حین استفاده و نیز جا به جایی دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد . محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که بسیار منعطف بوده و موجب می شود به راحتی این بین بگ با بدن شما شکل گرفته و آن را در وضعیت مناسبی قرار دهد . همچنین این یونولیت ها از استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار های وارده برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد حائز اهمیت در انتخاب و خرید محصولات مورد نیاز می توان به حجم و اندازه آن محصول اشاره نمود . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت مربع تهیه شده و دارای طول و عرضی برابر با 90 سانتی متر می باشد . همچنین ارتفاع این محصول 80 سانتی متر بوده که قادر است پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد . وزن این محصول در حدود ۵ کیلوگرم بوده که بسیار سبک و قابل حمل و جابجایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل نماید که این موضوع نشان از کیفیت بالای ساخت این محصول دارد . با توجه به این ابعاد و وزن می توان دریافت که این محصول کاملا مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است .

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که گفته شد رویه این محصول از جنس پلی استر می باشد که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد. اما علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. به همین منظور می بایست از قرار دادن اجسام سنگین تر از 150 کیلوگرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نماید . در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی نیز شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های اینتکس رویه محصول را به طور کامل تعویض نمایید.

جمع بندی

بین بگ طلایی اینتکس محصولی زیبا و با دوام می باشد که توسط شرکت محبوب اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. رویه این محصول از جنس پلی استر بوده که به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و نیز محتویات داخل آن از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که خاصیت ضربه گیری داشته و نیز به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت. وزن این بین بگ بسیار اندک بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری و از طریق نمایندگی اینتکس تهران آن را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات