بین بگ مخملی تکیه گاه دار

bestway 43793R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی تکیه گاه دار با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، قابل شستشو ، نرم و لطیف ، دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا

بین بگ مخملی تکیه گاه دار از سری محصولات جذاب و پرطرفدار شرکت بست وی بوده که در مدت زمان کوتاهی توانست به فروش فوق العاده ای دست یابد . نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و نیز یک تکیه گاه برای آن در نظر گرفته شده است که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین استراحت می شود . رویه این محصول از پارچه مخمل بوده که زیبایی آن را دوچندان افزایش داده و نیز بسیار نرم و لطیف می باشد و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ در نظر گرفته شده که با ساتفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید و یا حجم یونولیت ها را تغییر داده و یا آن ها را تعویض نمایید . این بین بگ زیبا از وزن اندکی برخوردار بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم است که نشان از کیفیت و دوام این محصول دارد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا یانترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی استثنایی به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 ساله
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ مخملی تکیه گاه دار محصولی با رنگ و طرحی زیبا می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از پارچه مخملی تهیه شده که بسیار نرم و لطیف بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود. همچنین به گونه ای طراحی شده که به راحتی با بدن شما شکل می گیرد و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد. علاوه بر این ، رویه آن قابل تعویض و شستشو بوده و نیز شما می توانید حجم محتویات داخل آن را نیز تغییر داده و به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

با توجه به اینکه امروزه به ظاهر محصولات توجه بسیاری نشان داده می شود، شرکت بست وی سعی داشته تا محصولات خود را مطابق با به روز ترین طرح ها تولید نماید. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و نیز دارای یک تکیه‌ گاه بلند می باشد که این تکیه گاه پشت شما را در بهترین موقعیت قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . همچنین سطح این نشیمنگاه دارای یک فرورفتگی بوده که نرمی و راحتی این محصول را بیش از پیش افزایش داده است. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم محتویات تشکیل دهنده آن را تغییر داده و آن را متناسب با نیاز و خواست خود شکل داده و از آن لذت ببرید . همچنین رنگ این محصول زیبا بنفش در نظر گرفته شده است که با سلیقه افراد بسیاری مطابقت داشته و این امکان را برای شما فراهم می آورد که علاوه بر اتاق خواب آن را در پذیرایی نیز مورد استفاده قرار دهید.

 

جنس بدنه

 

از دیگر موارد حائز اهمیت در انتخاب و خرید محصولات مورد نظر می بایست به جنس و کیفیت محصول اشاره نمود. رویه این بین بگ زیبا از پارچه مخمل تهیه شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد و در حین استفاده به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت شده و این امکان را فراهم می‌آورد که شما قادر باشید ساعت‌ ها آن را مورد استفاده قرار دهید. محتویات داخل این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که بسیار نرم و منعطف بوده و موجب می شود که در حین استراحت این محصول به راحتی با بدن شما شکل بگیرد و همچنین دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در برابر ضربه و فشار های وارده به سادگی دچار آسیب نخواهد شد.

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

از دیگر موارد با اهمیت و قابل ذکر می توان به حجم و وزن محصول مورد نظر اشاره نمود .

همانطور که گفته شد نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای طول و عرضی معادل 90 سانتی متر می باشد . ارتفاع این محصول نیز در حدود 100 سانتی‌ متر بوده که با توجه به این ابعاد می‌ توان دریافت که این بین بگ کاملا مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده است. وزن آن نیز بسیار اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل نماید  که این موضوع نشان از کیفیت بالای آن دارد. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش


همانطور که گفته شد رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده است که به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد اما علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای این محصول نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر محصول خواهد داشت. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از 180 کیلوگرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی

در قسمت رویه و یا محتویات تشکیل دهنده آن می‌ توانید با مراجعه به نمایندگی‌های اینتکس

رویه و محتویات آن را تعویض نمایید.

جمع بندی

بین بگ مخملی تکیه گاه دار محصولی زیبا با رنگی متفاوت می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانست به فروش فوق العاده ای دست یابد. این محصول دارای رویه ای بسیار مقاوم و در عین حال نرم و لطیف می باشد که در حین استفاده حس آرامش را به شما القا خواهد نمود. وزن این محصول بسیار اندک بوده و شما قادر خواهید بود آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داده و به راحتی حمل و جا به جا نمایید. همچنین با توجه به تحمل وزن بالای آن، این محصول گزینه ایده آلی برای استفاده بزرگسالان می باشد. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات