تختخواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تختخواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس از محصولات با کیفیت فروشگاه اینتکس تهران و نمایشگاه مرکزی محصولات بادی و تخت خواب بادی intex

تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس یکی از شیک ترین و بلند ترین تخت های بادی تولید شده برای سنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و روکش مخمل در قسمت رویه می باشد. بدنه ای با ضخامت و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف که از نشیمنگاهی مواج بهره برده و به دلیل داشتن رویه ای مخمل درد برابر تعریق بالا بسیار مقاوم خواهد بود. البته نباید از نشیمنگاه راحت آن نیز به راحتی بگذریم، زیرا که نشستن و یا بخصوص خوابیدن بر روی آن بسیار لذت بخش خواهد بود. از دیگر ویژگی های این کالا داشتن پمپ باد برقی دو کاره با قابلیت مکش و پمپاژ بوده که به بدنه تخت بادی متصل می باشد . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

تختخواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس یکی دیگر از محصولات زیبای موجود در بازار است که دارای ویژگی های فراوانی است که در ادامه با بررسی این ویژگی ها و آشنایی بیشتر با این محصول می پردازیم. این تخت بادی بلند محصولی از تولیدات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و منحصر به فرد می باشد. شرکت اینتکس برندی نام دار در تولید محصولات بادی بخصوص تخت بادی می باشد که در کشور چین و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند تولیدات این شرکت به بیشتر کشور ها صادر می شود و در جهان برندی نام آشنا به شمار می آید. در ایران نیز اینتکس ایران یکی از نمایندگی های فروش و عرضه محصولات این برند بزرگ را بر عهده دارد و به راحت ترین روش ها محصولات را به هر نقطه ای از کشور ارسال می کند. که این امر مهم با دارا بودن یک سایت جامع میسر می شود .

طراحی 

در طراحی این محصولات تغیرات بسیار نسبت به دیگر تخت های بادی داده شده است و تختخواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس یک محصول متفاوت می باشد. این تخت بلند برای سنین بزرگسال بوده و به همین دلیل ابعاد بزرگی دارد. زیبایی چشم نوازی که این محصول دارد هر خریداری جذب خود می کند و استفاده از یک رنگ که آن هم مشکی می باشد زیبایی را به این تخت بادی بخشیده است. در طراحی این تخت به طبی بودن و مناسب بودن برای بیماران نیز توجه شده است  و تخت دارای سطح مواج می باشد.

مشخصات فیزیکی

طول این تخت 203 سانتی متر و عرض آن 152 سانتی متر است. در ابعاد این محصول یک نکته قابل توجه وجود دارد که در اکثر تخت ها ارتفاع محصول بیشتر از 50 سانتی متر نیست ولی این تخت بادی دو نفر با توجه به نامی هم که دارد دارای ارتفاعی برابر 56 سانتی متر است. توجه به جنس بخش های مختلف در این تخت بادی نیز به چشم می خورد که امری مهم می باشد. جنی رویه تخت از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی

ار نکات مهم و قابل توجه این تخت بادی که در بخش های قبل به آن اشاره نشد ضد تعریق بودن تختخواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند اینتکس می باشد که استفاده از این تخت را لذت بخش تر می کند. دیگر نکته مهم این محصول دارا بودن یک پمپ باد آن هم در نوع سرخود می باشد که راه اندازی و حتی جمع آوری محصول را بسیار آسان و بدون دقدقه کرده است. 


نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
274 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد برقی سرخود
دارای ساک حمل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...