تخت خواب بادی دو نفره با بالش بست وی

bestway 67725

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با بالش بست وی طرحی جدید از سوی برند بست وی می باشد که در سال 2022 آن را تولید کرده و از جدید ترین مدل های طراحی شده برای استفاده دو نفر به صورت همزمان می باشد که قادر است به خوبی وزن 250 کیلوگرمی را تحمل کند ، به همین دلیل است که می توانید به جای تخت خواب های چوپی از تخت خواب های بادی استفاده کنید ، بدون اینکه از تحمل وزن آن ها نگران باشید . بنابراین به خوبی می توانید دو نفره از تخت خواب بادی بسیار زیبای بست وی استفاده کنید . تخت خواب بادی دو نفره دارای بالش بادی است که در واقع بخشی از تخت به صورت برجسته طراحی شده است و می تواند این برجستگی به مانند یک بالش باشد تا شما در هنگام خوابیدن بتوانید سر خود را روی آن گذاشته و استراحت کنید . لبه های تخت خواب بادی همچنین این برجستگی ها را دارد تا در هنگام خوابیدن از افتادن شما به بیرون از تخت جلوگیری کند . طول تخت بادی دو نفره با بالش بست وی 203 سانتی متر ، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاعش به 36 سانتی متر می رسد که در مقایسه با سایر تخت ها می توان گفت که ارتفاع نسبتا کمی دارد . این تخت بادی شامل پمپ باد برقی بوده که می توانید از آن برای راه اندازی تخت خواب بادی دو نفره با بالش بست وی استفاده کنید . 

اگر نگاه کلی به تمامی تخت خواب های بادی بیاندازید ، متوجه می شوید که بیشتر آن ها دارای ابعادی بزرگ هستند که ارتفاعی بالا دارند ، ولی اگر به تخت بادی دو نفره با بالش بست وی نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که این تخت دارای ارتفاع کمی بوده که مزیت های خاص خود را داشته و بدون شک بسیاری از شما نیز به دنبال تخت خواب بادی با ارتفاع کم هستید . این تخت خواب ها راه اندازی سریع تری دارند و بسیار کمجا هستند ، برای اینکه انگار نصف تخت های دیگر ارتفاع دارند و به همین منظور اگر آن را بسته بندی کنید ، مشاهده خواهید کرد که حجم آن بسیار کوچک تر خواهد بود . 

حتی ساک حملی که برای این تخت بادی در نظر گرفته شده است ، کمی کوچک است ، بنابراین می توان این تصور را داشت که جابجا کردن تخت بادی بسیار کار آسانی خواهد بود . حتی با این حال که این تخت ارتفاع کمی دارد ، ولی در میانه های آن لایه های مختلفی قرار داده شده است که باعث می شود ، هوا در میان آن رد و بدل شده و در صورت فشرده شدن یکی از بخش های تخت بادی ، هوا در میان تمامی سطوح تخت پخش شده و از فرو رفتن بسیار زیاد آن جلوگیری کند . همانطور که اشاره شده است ، این تخت قابلیت این را دارد که شما حتی به کناره استخر رفته و در لبه تخت استراحت کنید .

  • طول : 203 سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 36 سانتی متر
  • تحمل وزن : 250 کیلوگرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره : پی وی سی طرح چرم
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دولایه
  • نوع پمپ باد : سرخود برقی 220 ولتی
  • وزن : 7 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 67725

تخت خواب بادی دو نفره با بالش بست وی یکی دیگر از تولیدات جدید برند بست وی می باشد که می تواند بسیاری از مشکلات خانه های امروزی نظیر کمبود فضا را برای خانواده ها رفع بکند . این تخت خواب بادی با توجه به حجم بسیار کمی که در حالت جمع شده دارد باعث می شود تا بتوانید آن را به راحتی پس از استفاده جمع کنید و درون ساک مخصوص قرار داده و به درون کمد دیواری منتقل کنید تا فضای بسیار کمی از خانه اشغال شود. تخت خواب های چوبی از این مزیت به دور بودند و پس از استفاده نمی توانستیم آن ها را جمع کنیم و کماکان فضای بسیار بزرگی از خانه را در اختیار می گرفتند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین تخت خواب های بادی بست وی را به شما معرفی کنیم پس اگر قصد خرید تخت بادی را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

این تخت خواب بادی ساخته شده از متریالی درجه یک می باشد که در نهایت باعث می شود طول عمر بالای تخت برای شما به خوبی به چشم بیاید و بتوانید سالیان سال از آن بهره مند شوید . این تخت بادی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و با توجه به تکنولوژی ساختی که بست وی در آن به کار گرفته است به عنوان تختی طبی شناخته می شود که در طول مدت زمان زیاد استفاده نیز هیچ گونه خستگی به بدن شما منتقل نمی شود . در بخش های داخلی این محصول از الیاف مش استفاده شده است که به صورت کامفورت به کار گرفته شده اند تا انعطاف پذیری معقولی داشته باشند و بدن در بهترین حالت قرار گیری در هنگام خواب قرار داشته باشد . در همین راستا علاوه بر طبی بودن بدنه این تخت بادی ، سطح این محصول نیز به صورت شیار دار ساخته شده است ، شیارهایی که باعث می شود هوای خوبی میان بدن و سطح تخت به گردش در بیاید و از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آید . از این رو می توانید از این تخت خواب بادی در هوای گرم نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد در میان تخت خواب های بادی را مشاهده کنید.

در قسمت بالایی این محصول یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که نیاز شما را از جهت به همراه داشتن بالش های سنتی به دور نگه می دارد و با باد کردن این محصول هم تخت خواب و هم بالش را به صورت یک جا در اختیار دارید . سطح رویه این تخت خواب بادی ساخته شده از پی وی سی جیر می باشد که به صورت کاملا ضد حساسیت ساخته شده است و از این رو می تواند مورد استفاده کودکان و یا حتی افرادی که دارای بیماری های پوستی هستند قرار بگیرد . قسمت رویه این محصول به صورت کامل قابل شستشو با شامپو فرش و یا دستمال های تمیز کننده نم  دار می باشد که از این رو باعث می شود تمیزی این تخت به راحتی صورت بگیرد .

بخش های کناری این تخت بادی ساخته شده از پی وی سی چرمی دو لایه می باشند که به صورت پرس شده در آمده اند و پوسیدگی و سوراخ شدگی در آن ها بسیار سخت اتفاق می افتد . البته نه تنها در این تخت بادی بلکه در سایر محصولات بادی باید در حفظ و نگهداری بسیار کوشا باشید و از برخورد اجسام تیز و یا قرار گرفتن در معرض گرما جلوگیری کنید . به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که مخصوص برند بست وی می باشد و برای مواقع ضرور می توانید از آن در جهت تعمیر بخش آسیب دیده بدون دانش قبلی استفاده کنید . همچنین برای راه اندازی این تخت خواب کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از پمپ باد برقی سرخودی که بر روی بدنه قرار گرفته است استفاده کنید . این پمپ باد قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و با توجه به قدرت بالای انتقال بادی که دارد در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای تخت را به صورت کامل باد می کند . خرید تخت بادی دو نفره بست وی را می توانید با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...